Uzaktan gelen Asiye sesiyle gözümü zorla açtım. Karşımda Asena vardı. Ne evet Asena var ben nerdeyim?
Asena"Asiye iyi misin kuzum? Kabus gördün sakin ol bitanem." Asiye ağlayarak "Ama babam abim nerde? Onları öldürdüler. Asena benim abimle babamı aramam lazım lütfen çekil." Asena"Asiye bitanem bir sakin ol babanla abin emin ol iyidir. Bir sakinleş öyle arayalım. Korkmasınlar."
Asiye" Senide uyandırdım kusura bakma. Saat kaç?" Asena " Beni uyandırmadın Asiye. Sen rüyanda ağlayarak abi baba diye bağırdın. Daha birçok şey söyledin ama hepsini anlamadım. Ayrıca saat 6 ben hep erken kalkarım bilirsin. Gerçi senin bağırışına bizimkiler nasıl uyanmadı anlamadım Eda neysede diğerleri."
Asiye" O kadar mı bağırdım. Teşekkür ederim uyandırdığın için. O kadar mı bağırdım?" Asena " Bian ses tellerin yırtılacak sandım. Ayrıca ne rahatsızlığı bitanem kızdırma beni. Al bir su içte kendine gel."
Yazardan
Asiye abisi ve babasını arar. Onların gayet iyi olduğunu öğrenir. Asiye gördüğü kabusun etkisinden bir saat kadar çıkamaz. Asiye dünkü telefon mevzusunu Asena'ya açar. Asena "Seni trollemişler kızım sende büyük ihtimalle bunun etkisinde kaldın. Korkma bu aralar yurtta biri herkese buna yakın şakalar yaptı sakin ol."
Asiye'nin içine az da olsa su serpilmişti. Asiye hastaneye gitmek için hazırlanıp Eda' yı kaldırdı. Yemeklerini yeyip hastaneye gittiler.
Asiye'den
Bugün gerçekten rotasyonda Mehmet hocaya düştüğüme inanamıyorum. Bu adam beni çiğ çiğ yer. Bir boyunca bittin kızım. Sana nerde ağır iş varsa onu verecek.A: Eda bu ay sevgilinle buluşmayı unut yada hiç bir işini bana bırakma ben Mehmet hocanın eline düştüm.
E:Sen naneyi yemişsin kızım ben sana bırak iş bırakmayı mesai saatleri içinde yanına gelmem kusura bakma yani. Ben o adamın yanında çalıştım. Ya neredeyse nefes almaya müsade yoktu. Düşüne biliyor musun? Ersin'e bir ay boyunca neredeyse 3 saat bile ayıramadım. Biliyorsun zaten yurttan staja ,stajdan yurda gidiyordum. Allah sana kolaylık versin canım. Yardım lazım olursa ara yinede sen. Görüşürüz beybim.
A: Tamam canım saol çok yardımcı oldun gerçekten. İçime su serptin. Görüşürüz.
Allah' ım neredeyse 4 saatir ayaktayım 1 saniye bile oturamadım. Bu adam neredeyse kendi işini bile bana yaptıracak. Hayır sen koskoca cerrahsın ben daha doktor bile olamadım benden ne istiyorsun.
Yarım saat sonra
Hele şükür Yarabbim işim bitti hızlıca yemekhane ye gitmem lazım yoksa bana yemek kalmayacak. Has... Demiştim ya al işte yemek felan kalmamış aç kal sen kızım.E:Kız Asiye gel ben sana yemek aldım kendimle beraber.
Sen varya sen benim kurtarıcımsın Eda. Çok şükür yemek yeyip oturabileceğim."Sen varya sen hem kurtarıcısın hem bitanesin kızım. Valla bacağım koptu. 4.30 saatir 1 saniye bile oturamadım. Kendi özel hayat işlerini de bana yaptırıyor. Hayır ben buruya staj yapmaya geldim senin nişanlınla aranı ben niye yapıyormuşum.Hayır anlasam zaten yaparım benim anlamadığım işler."
Eda " Gene mi küsmüş. Valla ben onun yanındayken 1 ayın neredeyse her günü küsüyolardı. Benden barışmaları için tavsiye istiyordu. Tabii benim gibi mükemmel insandan tavsiye almayacakta kimden alacak." Eda nın bu sözüne kahkaha attım. Yemeğimi yeyip işe geri döndüm.5 saat sonra sonunda staj bitti ve eve dönüyoruz. Eda'yı herzamanki gibi sevgilisi aldı ve götürüyor. Yurda geldiğimde kapının önünde iki adam kavga ediyorlardı.
Bundan sonraki bölümde 16 yıl önceye döneceğiz.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kanlı Toprak +18
Teen FictionKanlı Toprak o gün yemin etti o üç masumun intikamını almaya. 15 yıl önce yaşanan olayların üstüne Asiye ailesi İstanbul'a taşınırken bir kaza geçirirler. 10 yaşındaki Asiye hem annesini hemde hafızasını kaybeder. Her şey Asiye'nin 15 yılın ardınd...