35 .Bölüm

41 20 52
                                    

Oy vermeyi votelemeyi yıldıza basmayı nasıl söylemeyi tercih ediyorsanız lütfen unutmayın!!!💙💜💕

Birkaç dakika sonra Ayşe banyodan bornozla çıktı üstü yanında değildi. Azad Ayşe'nin yanına gitti"Beni affet Ayşe? Sana yaptığım çektirdiğim herşey için affet."dedi.

      Ayşe duraksadı buda yalandı biliyordu. Bu sefer kendisine ümit verdirmeyecekti içten içe. Ne zaman ümit etse elinde patlıyordu zaten.

    Ayşe ilk defa susmayacaktı"Ben kim sizi affetmek kim efendim. Ben sizin olsam olsam köleniz olurum ancak. İstediğinizde sikecek fahişeniz olurum. Doğru bir dakika hemen üstüme birşey giymeliyim yoksa birlikte olmazsınız tiksinirsiniz. Sonrasında da beni yatakta bırakır gidersiniz."dedi daha fazla konuşamadı sanki boğazına camlar batıyordu kızın. Canı yanıyordu. Gözleri doldu.

   Azad ilk kez Ayşe'nin hislerini dinliyordu. Ne yani bu kadar pislik miydi kendisi? Bir kadına böyle mi hissettirmişti? Bu kendisi olamazdı. O her zaman karşıdakini dinlerdi. Ama bu sefer siklik yapıp dinlememişti.

    "Ayşe ben senin efendin değil kocanım. Bana ismimle hitap et lütfen."dedi. Ayşe ise kendine söz vermişti Azad ona değer vermediği sürece ona ismiyle hitap etmeyecekti. Azad ise ona h değer vermeyecekti biliyordu . Yanıldığını zaman gösterecekti.

    "Peki efendim. İzninizle üstümü giyeyim."dedi Ayşe. Azad kaşlarını çattı "Ayşe bana bak lütfen. Pişmanım özür dilerim. Bir daha olmayacak hadi lütfen ismimle seslen . İsmimle seslenmesende efendim deme nolur."dedi .

    Ayşe yine kendinden emin bir şekilde "Peki efendim siz nasıl isterseniz."dedi. Azad baktı olmayacak yeni bir fikir sundu" Beni affetmen için ne yapmalıyım söyle lütfen?"dedi . Ayşe bunu beklemiyordu işte o isteyeceği şeyin kararını çoktan vermişti.

     "Ayrı odalarda kalalım efendim. Birbirimizden uzak olalım."dedi kız. Böyle olmalıydı yoksa birbirlerine zarar veriyorlardı. Azad balyoz yemiş kadar oldu. "Hayır kesinlikle olmaz buna iznim yok. Ayrı odayı bırak ayrı yatakta yatmak yok bundan sonra."dedi kesin dille Azad. Ayşe burukça gülümsedi kararına saygı duymayacağını biliyordu. "Peki efendim nasıl isterseniz. İzninizle üşüdüm üstümü giyineyim. Yoksa hasta olup size hizmet edemem."dedi.

    Azad gözlerini kapattı sertçe soluk verdi. Gözlerini açtı bu sefer daha devam edecekti ki kızın titrediğini gördü yolundan çekildi. Ayşe üstünü giyip odadan kaçar gibi çıktı odadan.

   Azad daha fazla kızı zorlamak istemedi onunda çarşıda işleri vardı çarşıya gidip oradan kardeşini görmeye gidecekti.

     Azad çarşıda işlerini halletmiş. Asiye ve Asil'in yolda arabaları bozulduğu ve geç gelecekleri için çocukluk arkadaşının restoranına gitti. Arkadaşı ona masa ayarladı. 16 dakikaya geleceğini söyledi. Azad kendi için ayırtılan masaya oturdu.

    Azad'ın kullağı arka masaya gitti istemsizce"Duydun mu Mikail? Ayan ağanın yeğeni Azad'ın karısının babası paragözmüş. Bu uğurda kızını bile harcamış. Kızının oğlunun çalıştığı parayı alıp o pavyon senin bu kumarhane benim harcıyormuş. Kızı eğer berdele evlenmeseymiş 50 yaşındaki adama satacakmış. Hem de  kız düğün günü annesinden yadigar kalan altın kolyeyi satmak zorunda kalmış yoksa borçlu olduğu adam küçük kızı ve oğlunu öldürecekmiş kız bu yüzden düğün bitiminde parayı babasına vermiş. Babası bu evden bana para getir deyince reddetmiş."dedi birisi o sırada Azad'ın başından aşağıya kaynar sular döküldü.

Kanlı Toprak +18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin