18.Bölüm

119 57 10
                                    

Zuhal misafirler gidesiye kadar bana şaka yapma!"bunu sert sesle söyledi. Hem Zuhal'in hemde Mustafa'nın kalbi kırıldı.

Avin hanım geldi tam Ayan'a birşey söylecekken kapı çaldı açıldı. İçeriye gelen kişilerle herkes şoka uğradı bir kişi hariç.

O kişi Ayan'dı. Biliyordu yıllar sonra çocuklarını korumak için geleceklerini. Aşağıya indi.

"Oooo yengem ve sevgili halam ne oldu niye geldiniz? Yıllar önce bunların hayatının içine az sıçtık şimdi biraz daha sıçalım mı dediniz? Yada durun bu sefer kimi ayartıp kaçırıyorsunuz?"dedi Ayan.

" Bizi ve çocuklarımızı senin kurtardığını biliyoruz Ayan. Yeğenlerini sen kurtardın. Sana çok teşekkür ederiz." dedi Dila.

Asiye gördüğü yüzle şoka uğradı. Bu Selim'di kartal çetesinin dövdüğü çocuk.

" Diyelim ki ben kurtardım belki karşılık beklediğim için yaptım. Ne biliyorsunuz?"dedi Ayan yalandı kurtarmıştı onları karşılıksız. Nasıl Mustafa abisi ve ailesine kıyamıyorsa onlarada kıyamıyordu.

Tam Fatma Ayan'a doğru gelmiş "Ablam"deyip elini yüzüne uzatmıştı ki Ayan kolunu tuttu." Sakın bana dokunayım deme. Şimdi yıllar önce nasıl gittiyseniz şimdi de öyle gidin. Size yaptığım iyiliğin karşılığı budur."

Ayan birkaç şey daha söylecekti ki onu durduran Avin hanım oldu" Ayan madem abingil misafir kalsın diyorsun onlarda kalsın." dayesinin sözlerine karşı gelemeyen Ayan sinirle" Şunlara misafir odalarını hazırlayın."diye bağırdı hatta bağırmak ne kelime kükredi adeta.

Sonra sinirle odaya çıktı. Niye kalıyorlardı ki şimdi zaten birine zor katlanıyordu. Eline vazoyu aldı yere attı kırdı tam birşeyi daha kırıyordu ki Meryem kolunu tuttu.

+18(okumak istemeyen işaretli yerden devam etsin.)

Birden Ayan'nın dudaklarına yapıştı Meryem öpüyordu sinirini kırgınlığını almak ister gibi. Bir süre bekledi Ayan karşılık vermedi istemediğini düşündü Meryem oysaki Ayan ağa affallamıştı.

Meryem tam geri çekilecekken Ayan çekti Meryem'i bedenine yapıştırdı. Öpüşmeyi sertleştirdi. Sadece öpmüyor emiyor ve ısırıyordu. Daha sonra Meryem'in sırtını yatakla buluşturdu. Öpüşmeye devam ettiler bir süre. Ayan Meryem'in dudağından dudağını çekti.

Meryem daha ne olduğunu anlamadan kulağına üfledi. "Şimdi ben kapıyı kitleyip geliyorum karıcığım. Sonra o güzel ve tatlı amına giriyorum olur mu?"

Meryem kafasını salladı. Ayan Meryem'in üstünden kalktı kapıyı kilitleyip geldi. Önce tişörtünü sonra eşofmanını çıkartı. Boxerla kaldı.

Meryem yutkundu o çok etkilendiği sevdiği kaslar gözünün önündeydi.

"Şimdi durumu eşitlemeliyiz karıcığım seninde sadece tangan kalmalı." dedi. Önce Meryem'in pantolonunu çıkarttı. Sonra tişörtü ve atletini. Sıra sütyenine geldi bir türlü çıkartamadı Ayan en son öfkeyle parçaladı sütyeni ve üstünden çıkardı. Meryem'in gözleri sonuna kadar açıldı şaşırdı. "Daha güzellerini sana alırım bebeğim."dedi Ayan.

Meryem Ayan'a baktı. O onun vücudunun bir bölgesine hayran hayran bakıp yutkunuyordu oda baktı. Göğüslerine bakıyordu Ayan, sonra çıplak olduğu aklına geldi. Utancından kıpkırmızı oldu tam göğsünü kapaltıyordu ki Ayan kızın ellerini tuttu" Sakın karıcığım beni bu güzelliklerden mahrum bırakma."dedi ve kollarını yatakta sabitledi.

Önce Meryem'in boynuna yöneldi Ayan önce küçük küçük öpücükler kondurdu sonra emmeye başladı. Yavaş yavaş emiyordu sanki işkence eder gibi. Meryem yanmaya başladı Ayan emmeyi sertleştirdikçe Meryem'in kasıklarındaki ağrı artıyordu.

Kanlı Toprak +18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin