27.Bölüm

94 49 146
                                    

    Oy vermeyi votelemeyi yıldıza basmayı nasıl söylemeyi tercih ediyorsanız lütfen unutmayın!!!💙💜💕

     İşte şimdi boku yemişti. Asiye ona inanmayacağa benziyordu. Ama suçu yoktu nereden bilebilirdi hemşirenin birden dudağına yapışacağını. Asiye sinirli sinirli ikiliye yaklaştı ve...

   
     Asil " Asiye ben bir şey yapmadım. Geldi kendisi" demişti ki Asiye onu el ✋ haraketi yaparak durdurdu. Asil içinden sıçtığını belirtip dualar ederken Asiye kızın şaçını tutup bir tane ağzına şamarı yapıştırdı.

     Asil bakakaldı. Asiye kadını saçından tutup dışarı çıkardı." Bir daha seni kocamın yanında ,etrafında,olduğu ortamda hatta nefesine yakın görürsem seni öldürürüm. Bak yapamam diye düşünürsen yanılıyorsun unutma ben Ayan ağa yani zalim ağanın yeğeniyim. Şimdi gidip istifanı mı verirsin yoksa tayin mi istersin bilmem ama çık git." dedi ve bir tokat daha attı. Kadın Ayan'nın ismini duyunca ve Asiye'nin hırpalamasına dayanamayıp titreye titreye korkudan kaçtı.

    Asil şaşkın bir şekilde karısını izledi. Bir daha ona bir söz söylerken iki kez düşünecekti.

     Asiye Asil'e doğru döndü. Endişe ile baktı. Asil anlamlandırmadı bu bakışları. Asiye hızlı bir şekilde Asil'e yaklaştı. Asil bir tokatta kendi yüzüne bekledi ama Asiye Asil'i yatağa oturttu.

    "Yaran açılmış herhalde kanıyor doktoru çağıralım."dedi Asiye. Asil yarasına bakmıştı yüzünü buruşturdu acısını yeni hissediyordu. Hemen doktoru çağırdı Asiye. Doktor dikişleri yeniledi daha dikkatli olmaları gerektiğini söyledi ve odadan çıktı.

    Tam o anda yanağında bir sıcaklık hissetti  Asil, Asiye tokadı yapıştırdı." O hemşire olacak kadın nereden yüz bulupta seni öpüyor."dedi. Asil öküzün trene baktığı gibi baktı. Biran beyin fonksiyonları durdu. Bunu beklemiyordu. "Ne ?" diyebildi sadece.

    "Diyorum ki o hemşire olan kanı bozuk hangi akla hizmet seni öpebildi."dedi Asiye. Asil bön bön baktı ki ikinci tokadı hissetti yanağında bu daha çok şoktan çıkarmaya yönelik yavaş can acıtmayan bir tokattı.

   " Ben vallahi bir şey bilmiyorum. Yemeği getirdi çıkacak sandım ama bir anda yapıştı hem bak ittereceğim diye dikişlerim attı. Neden vurdun ki suçum yoktu."dedi üzgün çıkarmaya çalıştığı sesi ile.

   "İyi yaptım bir kere sus. Önceden bana çok eziyet ettin birinin yerine say."dedi yarasına baktı Asil'in . Elini yaraya koydu"Çok acıyor mu?"dedi Asiye. Asil ise eline geçen fırsatı geri tepmeyecekti. "Evet çok."dedi Asiye stresli yüz şekliyle baktı."Ama şöyle bir öpersen geçer."dedi ama Asiye'nin yüzündeki ifadeyi görünce düşündü demese miydi acaba? Üçüncü tokat yolda dedi.

  Asiye ondan beklenmeyen birşey yaptı önce Asil'in dudağını ıslak mendille sildi. Asil biran noluyor dedi. Daha sonra Asil'in yanına oturup ensesini yakalayıp dudağına yapıştı. Asil böyle birşeyi kesinlikle beklemiyordu o yüzünde bir tokat bekliyordu.

   Bir süre hareketsiz bekledi Asiye. Asil karşılık vereceği zaman geri çekildi. "Seni hala affetmedim. Hormonlarım yüzünden öptüm şuan."diye saçma bir  sebep sundu. Asil'in yüzü düştü. Gözlerinde bir şeyler söndü. Beni hiçbir zaman affetmeyecek dedi. Salak  sözümün devamını dinlesene dedi Asiye içinden.

   "Seni affetmen için elinden geleni yap Asil Kara beni o kadar mutlu etki bana yaptıklarını söylediğin hakaretleri unuttur."dedi kız. Adamın gözünde tekrar birşeyler ışıldadı.

    Meryem Ayan'dan gizli bir hamilelik testi daha yaptı buda negatifti. Oysa içinde birşeyler hissetmişti. Diğer yaptığı zamanlarda hissetmemişti hiç.

Kanlı Toprak +18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin