Oy vermeyi votelemeyi yıldıza basmayı nasıl söylemeyi tercih ediyorsanız lütfen unutmayın!!!💙💜💕Ayan hızlıca doktorun yanına gitti"Karım nasıl doktor bey? İyi değil mi?"dedi gizleyemediği telaşıyla. Doktor "Kurşun Meryem hanımın hayati herhangi bir organına gelmemiş boşluğa gelmiş o yüzden iyi. Ama dikkat edilmesi lazım çünkü eşiniz hamile biraz kan kaybı yaşamış daha detaylı bilgi almanız için Meryem hanım uyanınca sizi kadın doğuma yönlendireceğim."dedi ve gitti.
Ayan biran duyduklarına inanamadı. Baba mı oluyordu? Şimdi iki tane canının yongasımı olacaktı? Doğru duymuştu değil mi?
"B-bben doğru duydum değil mi? Meryem iyi ve hamile ben baba oluyorum."dedi abisine dönerek bir heyecanla.
" Doğru duydun abicim. Baba oluyorsun Meryem'de iyi." dediği anda Ayan abisine sarıldı. Oradaki herkes Ayan'ı tebrik etti. Meryem önce kontroller için yoğun bakıma alındı.
Ardından Meryem'i normal odaya aldılar. Ayan herkesi göndermiş refakatçi olarak karısının yanına gelmişti. Eli yüzü beyazlamıştı dudağı hafif morarmıştı karısının.Ayan Meryem'in ellerini tutmuş öpüyor okşuyordu. Aklı gitmişti ya ona birşey olsaydı ? Kendisi yaşabilir miydi? Tabikiide hayır. Hala uyanmamıştı 2 saat olmuştu. 15 dakikada bir doktor çağırtıp karısına baktırıyordu. Korkuyordu birşey olur diye. Doktorlarda artık bezmişti.
Ona bunu yapanı aramaya başlamıştı bile.
" Ah Meryem'mim ah sana birşey olsaydı ben napardım?"deyip alnını kızın tutuğu elinin üstüne koydu.
O sırada Meryem uyanmıştı. Elinin üzerinde ağırlık hissetti. Kafasını çevirdi bu kocasıydı. Saçlarına uzattı sevdi. O an Ayan'nın kafasını kaldırması bir oldu.
" Sonunda kalktın karım. Beni çok korkuttun."dedi Ayan gülümseyerek. Meryem Ayan'a baktı uzun süre gözaltları morarmaya başlamıştı. Gözleri kıpkırmızıydı. Saçları dağılmıştı. Bu halini hiç sevmedi çünkü kendisi yüzünden olmuştu.
"Su"diyebildi Meryem susamış dudakları kurumuştu. Ayan hemen suyunu içirtti karısına.
"İyi misin canımın yongası? Ağrın var mı diye sormayacağım illa vardır. Sadece çok mu ağrıyor? Hadi söyle kocana." dedi Ayan endişe ile.
Meryem Ayan'nın az önce bıraktığı elini tuttu"İyiyim kocacığım. Sadece hafif sızı var oda geçer biraz sonra."dedi .
Ayan Meryem'e iyice yaklaşıp önce alnını öptü sonra dudağını. Alnını kızın alnına yasladı. "İşte şimdi gerçekten nefes aldım."dedi rahatlamış bir şekilde nefes verdi. Meryem istemsizce tebessüm etti.
"Biraz sonra doktor bizi kadın doğuma yönlendirecek karıcığım ve " demişti ki sözünü kesen Meryem oldu. Korktu ya kurşun kasıklarında herhangi bir yere zarar verdiyse ya bir daha çocuğu olmazsa her ihtimal aklına geldi.
"Neden ? Kurşun kasıklarımda bir yere zarar mı verdi? Verdiyse ya çocuğum olmazsa?"onu susturan dudaklarınının üstüne bastırılan sıcak dudaklardı.
" Öncellikle karıcığım ikimizi de tebrik ederim anne baba oluyoruz. Hamilesin." dedi içindeki heyecan ve coşkuyu bastıramayarak.
Meryem'in eli karnına gitti. Ne yani burada Ayan'la ikisinden olan bir can mı vardı? Ya kurşun oraya gelip onu öldürseydi? Gözünden bir damla yaş süzüldü. Bunun düşüncesi bile korkunçtu.
Ayan kaşlarını çattı hemen karısının gözyaşını sildi. "Aklından geçenleri biliyorum karıcığım . Çıkart aklından böyle şeyleri bak herhangi birşey olmadı da. Bundan sonrada olamaz zaten. Doktor gelsin kadın doğuma gideriz tamam mı? "dedi kız gözyaşlarını silip kafasını salladı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kanlı Toprak +18
Teen FictionKanlı Toprak o gün yemin etti o üç masumun intikamını almaya. 15 yıl önce yaşanan olayların üstüne Asiye ailesi İstanbul'a taşınırken bir kaza geçirirler. 10 yaşındaki Asiye hem annesini hemde hafızasını kaybeder. Her şey Asiye'nin 15 yılın ardınd...