Daha sonra karnına doğru yol çizdi . Tam karnını öpecekti ki Meryem'in karnında morluğu farketti. Kocaman yuvarlak bir daireydi. Basit bir morluk olmadığını anladı. Kimin yaptığını anlayınca öfkelendi . Meryem öfkeyi görünce yutkundu.
"Kim yaptı bunu!?" dedi sert sesiyle .Meryem ne demeliydi? Ya söylediğinde babasına kızarsa babası yine hırsını ondan alacaktı. Ayan kızın gözündeki korkuyu gördü. Daha yumuşak güven veren sesiyle" Kim yaptı bunu Meryem? Baban mı? Hadi bana söyle."dedi kızın yanaklarını okşayarak. Meryem kafasını salladı"Evet babam yaptı. Sen düğünü erkene aldın diye kızmış." deyince Ayan ağaya şarteller attı.
Meryem'in üstünü giydirdi önce. Sonra kızı kucağına alıp arabaya doğru ilerledi." Meva, Hayat ve Nur hanım arabaya binin. Daye sizde alışverişi bitirip eve geçin." dedi. Herkes ne olduğunu anlamadan kızı , Hayatı ve kızın ailesini arabaya bindirip arabayı ilerletti.
Ayan'nın gözlerinde büyük öfke vardı. Bunu görüyordu Meryem. Acaba öfkesi bana mı? dedi içinden.
Ayan konağa gelip arabadan indi. Kapıya adeta kırarcasına vurdu. Meryem, Meva, Hayat ve Nur hanım korktular. Kapı açıldı. Ayan gür bir sesle " Git o şerefsiz ağanı çağır. Nasıl benim karıma vurmuş . Ben geldim birde bana vursun bakalım."
Öfkesinin asıl sebebini öğrenen Meryem rahatladı. Kapıdan içeri geçip konağa girdiler.
Miran ağa sesleri duyunca apar topar aşağı indi. Ardından Saat 12'de işten dönen Asil kalktı ve indi.
Miran ağa aşağıya iner inmez Ayan'nın yumruğu suratına indi. Hiçbir şeyden haberi olmayan babasına atılan yumruğa sessiz kalmayıp Asil bir hışımla Ayan'nın suratına yumruğu geçirdi.
"Sen kimsinde babama yumruk atıyorsun it herif. Adam ne yaptıda durduk yere vuruyorsun? "{Neler yapmadı ki. :)}
"Ne yaptı öyle mi? Durduk yere vuruyorum. Kardeşinin karnını mosmor etmek dövmek kendinden güçsüze eziyet etmek hiçbirşey mi senin gözünde Asil? Anladım ben seni gözümde çok büyütmüşüm."
Asil babasına yapmadım de der gibi bir bakış attı ama anladı babası o işe gidince kardeşini dövmüştü.
Tam Asil ağzını açmıştı ki Ayan eliyle durdurdu . " Hayat yürü Meryem'in bütün eşyalarını topla. Artık benim konağıma taşınmanın vakti geldi."
Ayan tam arkasını dönüp arabaya ilerlemişti ki gözü Meva ve Nur hanıma takıldı. İkiside korkudan titriyordu. Biliyorlardı Ayan ağa Meryem'i götürünce sıra onlara gelecekti. Hem Miran ağa istemediği halde çarşıya bile gitmişlerdi.
Bunu gören Ayan" Nur hanım ve Meva sizde birkaç gün için elbise alın. Sizde kalmaya geleceksiniz sizi kapıda bekliyorum."dedi . Korumaları çağırdı onlara içeride Miran ağanın başında beklemelerini söyledi.
Miran ağa" Ayan ağa yeter. Kendi karını al karımla kızımı bırak."dedi hiddetle. Ayan ağa geri dönüp Miran ağanın üstüne yürüyünce sesi kesildi anında. Asil olan biteni izliyordu kardeşini koruyamamıştı. Şimdi götürme onları gitmeyin demeye ne hakkı vardı.
Ayan ağa Meryem'in bütün eşyalarını arabaya yerleştirdi . Arkadaki arabaya ise Meva ve Nur hanımın eşyalarını yerleştirdi. Onları arkadaki arabaya bindirdi. Kendi arbasına ise Meryem ve Hayat'ı bindirdi.
"Hayat hanım sizinle eve gidince konaşacağım emin ol." yutkundu Hayat.
" Söylememesini ben söylemiştim. Özür dilerim. Söyleseydim bana birşey yapamazdı ama ikizimle annemin canına okurdu. Abimin de askeriyede işi çıkmıştı. Nolur kızma." dedi. Gözleri doldu ağladı ağlayacaktı.
Ayan kıyamadı " Bu seferlik ikinizede birşey demiyorum ama bir dahaki sefere bu kadar yumuşak olmam emin olun." ikiside kafasını salladı. Meryem reflesk olarak Ayan'nın vitesin üstündeki elini tuttu. Meryem'in elini okşadı Ayan.Tutarken karnı acıdı ufak bir inilti döküldü dudağından.
Ayan Salih' i aradı" Salih biz hastaneye geçiyoruz . Sen onları eve götür. Onlara oda ayarlasınlar." dedi. "Tamam ağam."dedi adam.
Ayan hastahaneye doğru sürdü. " Hayat sen burda bekle biz geleceğiz. Tamam mı abicim?" Hayat kafasını salladı.
Ayan Meryem'in acı çektiğini görünce onu kucakladı. Meryem şaşırdı utandı. Herkesin içinde ne yapıyordu bu adam.
Kapıyı çaldı gel sesini duymadan kapıyı zorla açıp içeri girdi. İçerideki hasta çıkmak üzereydi. Hasta da şaşırdı koskoca Ayan ağa Karaların kızı Meryem'i kucağına almış hastaneye mi getirmişti?" Ne bakıyorsun dayı ilerlesene." dedi sert bir tonda Ayan. Adam korkuyla hemen çıktı. Kapıyı örttü.
" Evet Ayan bey yine hangi sebebten ötürü geldiniz. Yani insan bir bekler gel de demedim. Birde işin düşmeyince gelmiyorsun ne hayın arkadaşsın." dedi daha birşeyler daha söylüyordu ki Ayan sözünü geçti. " Lan bu na taramalı tüfek gibi. Bir sus noldu da geldin de doktor bey." dedi Ayan.
" Peki Ayan bey nerenize ne oldu ayrıca seni karaların kızıyla görmeyi beklemiyordum doğrusu."
"Öncellikle o benim karım. İkincisi sanane Ayaz bey."
"Sikicem belanı he doğru konuş."Ayan'nın gözlerinden sinsi bir parıltı geçti. O sırada Meryem saf saf ikisini izliyordu.
" Git karını sik lan niye ırzıma göz diktin. Hayır yenge seni yataktan mı kovduda bana sulanıyorsun." Meryem boğazını temizledi. İkili Meryem'in de burada olduğunu hatırladı sonunda. Ayaz sinirle baktı Ayan'a. Ayan ise sinsice güldü.
Ayan Meryem'i yatırdı karnını açtı." Bu morarmaya ilaç yaz canı acıyormuş öyle dedi." dedi Ayan . Oysa ağzını bile açmamıştı Meryem.
" Sakın sen yapmış olma Ayan."dedi Ayaz.
" Lan siktir git ben ne zaman bir kadına el kaldırdım. Babası yapmış şerefsiz it."dedi haklısın anlamında kafasını salladı Ayaz.
İlaçları yazdı ve Ayan'a verdi. Hayırlı işler kolay gelsin dedikten sonra çıktılar odadan .Ayan Meryem'i kucağına alıp ilerledi. Ayaz içinden bu adamda gelişme var dedi.
Arabaya binip yola çıktılar. Yolda giderken bir eczanede durup ilaçları aldılar. Eve 15 dakika mesafe kala Ayan'ı Asel aradı. Asel'in numarası Ayan'da kayıtlı değildi.
" Buyrun niye aradınız? Kimsiniz?"dedi Ayan. Asel bozuldu. Ne yani numarası kayıtlı değil miydi? Kaç kere aramıştı oysa. Ama hiç bozuntuya vermedi.
" Ağam ben Asel Fadime ablanın kızı.Ağam Nur hanım ve Meva hanım için aşağı kattaki odaları hazırladık. Meryem hanım için nereyi hazırlayalım? " dedi.
" Hiçbiryeri hazırlamayın karım benimle odamızda kalacak."deyip telefonu suratına kapattı. Yine bozuldu Asel . Birşeyler yapıp aralarını açmalıydı. Meryem ise kalakalmıştı. Hayat ise gülümsüyordu.
Yeni bölümde görüşmek üzere:)
Oy vermeyi unutmayalım.
Sizce Meryem'in Ayan'nın odasında kalmasına evdekilerin tepkileri ne olur?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kanlı Toprak +18
Novela JuvenilKanlı Toprak o gün yemin etti o üç masumun intikamını almaya. 15 yıl önce yaşanan olayların üstüne Asiye ailesi İstanbul'a taşınırken bir kaza geçirirler. 10 yaşındaki Asiye hem annesini hemde hafızasını kaybeder. Her şey Asiye'nin 15 yılın ardınd...