"Bugün Asiye'yi gelin alışverişine çıkartacağım sende gelsene."dedi Ayan. Kafasını sallası Meryem. En son üstlerini giyinmiş çıkmışlardı ki.
Karşısında Mustafa'yı beklemiyordu doğrusu. Ne diyeceğini ne yapacağını bilemedi Ayan. Sahi ne yapmalıydı? Abisinin sonuçta bir suçu yoktu bunu öğrenmişti. Yaptığı eziyetler...
En son yanından kaçar gibi gitti. Mustafa öylece bakakaldı. Şu sıralar üstüne gitmek istemiyordu kardeşinin . Yaralıydı kardeşi biliyordu. Peki ya kızı seviyor muydu gerçekten Asil'i? Bilmiyordu.
Ayan Hayat'a Asiye'yi çağırmasını onu arabada beklediğini söyledi. Ayan'nın ardından bakakalan Meryem önce Mustafa'ya baktı. Sonra "Şey b-ben gitsem olur mu? Alışverişe gidecektik." dedi Mustafa kafasını salladı. Meryem hemen arabaya doğru gitti ve bindi.
Ayan'a küskünce bir tavır aldı. Ama Ayan bunu fark etmiyordu. En sonunda 'hıh' diyerek kollarını bağladı. Sonunda Meryem'in ona küstüğünü anlayan Ayan Meryem'e yanaştı. "Benim minik karım bana mı küstü yoksa bana mı öyle geliyor."dedi. "Yok canım niye küsüyüm sana alt tarafı beni orda tek bıraktın. Karnım açken daha birşey yiyemeden beni evden çıkardın haklısın sana niye küsüyüm demi." dedi.
Ve uzaklaştı Ayan'dan . Ayan güldü bu haline Meryem ona ilk defa naz yapıyordu.
Meryem birden ne olduğunu anlamadan kendini Ayan'nın kucağında buldu. " Canım karım bana mı küsmüş gönlünü nasıl alabilirim." dedi. Meryem Ayan'nın kucağından kalkmaya çalıştı lakin adam onu öyle tutmuştu ki kalkamadı.
"Hmm düşünmem lazım. Kilom kadar altın. Şanslısın ki zayıf bir insanım." Ayan sinsi bir şekilde gülümsedi. Meryem anladı yine sapık sapık konuşacaktı bu adam" Hmm zayıfsın gerçekten karıcığım. Elime hiç gelmiyorsun. Sikim o küçük amını parçalıyor karnından belli oluyor resmen. Sikimin o küçük tatlı amında olduğu."daha devam edicekti ki dudaklarının üstüne kapanan dudaklar buna engel oldu. Bu adam gerçekten edepsizdi.
Meryem hala alışamamıştı Ayan'nın böyle konuşmasına. Utanmıştı. Meryem çekilecekti ki Ayan izin vermedi. Öpüşünü sertleştirdi. Kızın önce üst dudağını sonra alt dudağını emdi. Yavaşça boynuna indi. Orayı önce öptü doya doya. Sonra emmeye başladı içine çeke çeke. Bu Meryem'in kasıklarında ince bir sızı belirmesine yol açtı.
Sonra ısırdı Ayan. "Aahh acıttın barışmak mı istiyorsun yoksa temelli küsmek mi?" dedi Meryem. Acısını almak ister gibi öptü Ayan. "Tabikii barışmak isterim." dedi ve o çok beğendiği dudaklara yumuldu. Yavaştan öpüşmeleri sertleşmişti. O kadar kendi dünyanlarında kaybolmuşlardı ki gelen Asiye'yi faketmediler bile."Hih" dedi Asiye ."Özür dilerim hiçbir şey görmedim."dedi.
Yeni yeni dış dünyaya dönen çift Asiye'ye baktılar önce. Hemen sonra Meryem kendi koltuğuna geçti hemen. Asiye inecekken kolunu tuttu Meryem. Yanakları kızarmıştı bakamıyordu yüzüne Asiye'nin.
Ayan'da Asiye'nin yüzüne bakamıyordu ama utançtan değil yaşanan olaylardan dolayı.
Utanan Meryem Ayan'a bakmasıyla duygu değişimi yaşadı. Yine sabah ki gibi bakıyordu lakin transta değildi ama hüzün vardı gözünde çaresizlik vardı.
Arabayı sürdü Ayan. Meryem'in karnı açtı kendisininde öyle. Lakin evde ne yapacağını bilemedi. Evdekilerin yüzüne nasıl bakacaktı. Özellikle Evin dayesinin yüzüne bir süre kaçmalıydı.
Önce onları restorana götürdü. Bir güzel karınlarını doyurdular. Daha sonra bir gelinlikçiye girdiler.
Orada Asil'i beklemiyordu Asiye. Asil kinle öfkeyle bakıyordu Asiye'ye . Asiye ise ne kadar kendine bile itiraf edemese aşkla bakıyordu. ( Bunu beklemiyordunuz değil mi?)İlk görüşte aşık olmuştu Asil'e kardeşini ne olursa korumuştu. Ama şimdi ona neden inanmıyordu? Neden hakaret ediyordu?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kanlı Toprak +18
أدب المراهقينKanlı Toprak o gün yemin etti o üç masumun intikamını almaya. 15 yıl önce yaşanan olayların üstüne Asiye ailesi İstanbul'a taşınırken bir kaza geçirirler. 10 yaşındaki Asiye hem annesini hemde hafızasını kaybeder. Her şey Asiye'nin 15 yılın ardınd...