Bu benim ilk hikayem. Lütfen ilk bölümü okuyup bırakmayın olaylar diğer bölümlerde gelişiyor. Diğer bölümlerinde okuyup oylayın. Yanlış olduğunu düşündüğünüz veya eklemek istediğiniz biryer varsa nazikçe söyleyin. :)
Merhaba günlük ben Asiye 25 yaşındayım. Tıp öğrencisiyim. 15 Kasım 1999 tarihinde dünyaya geldim.Mardin de doğdum. 1.70 boyunda kara Kaş mavi gözlü bir kızım. 10 yaşımda İstanbul' a gelirken bir kaza sonucu hem annemi hem hafızamı kaybetmişim. Annemin yüzünü sadece fotoğraflardan gördüğüm kadarıyla biliyorum. Sesi videolardan duyduğum kadar. Karakterini nasıl biri olduğunu babam ve abimin anlattığı kadar biliyorum. Ve evet 1 Abim var 27 yaşında. 1 tane ikiz kardeşim biri kız biri oğlan 20 yaşındalar. Onlardan küçük birde kız kardeşim var 18 yaşında. Babama hep sorarım" neden İstanbul a geldik diye?" Onun verdiği cevap hep aynı " Kanlı Toprak bizi de almasın diye" evet babamın bize anlattığı meşhur hikaye Kanlı Toprak ve üç masum can....
Şuanda stajdayım ve gerçekten çok yoruldum.Eda nın bana kendi işlerini kitlemesi üzerine saat 20.00 olduğu halde çıkamadım. Ve ne için kitledi meymenetsiz sevgilisiyle buluşmak için.
Ah Eda ben bunu sana sormaz mıyım?
Yazardan
Asiye sonunda işini bitirmesi üzerine stajdan çıktı. Otobüs durağına doğru ilerken ara sokakta bir çocuğun dövüldüğünü gördü. Asiye ömrü boyunca hiç kavga etmedi.Şimdi çocuğu orda öyle bırakmak istemedi ama ne yapabilirdi. Ve sonunda polisi aramaya karar verdi. Yaklaşık 10 dakika sonra polis geldi ve çocuğu çetenin elinden aldı.
Asiye'den
Allah' ım çok korktum şimdi bu çetenin dövdüğü kaçıncı insan. Evet çete kartal çetesi buraların dolandırıcısı ,yan kesicisi bla bla bla.Mert(çetenin lideri): Yine polisi sen mi aradın Asena ? Bu yanına kalmayacak böyle bil.
Biraz tırstın ama belli etmemek için elimden geleni yaptım. Sonunda polis onları götürdü.A: Merhaba ben Asiye iyi misiniz ?
Selim:Merhaba bende Selim sanırım biraz kafamı yardılar. Hastane ye gitsem iyi olacak ha bu arada teşekkür ederim yardımın için bunlar beni bırakmazdı yoksa.
A: Rica ederim.
Ve evet bugün ki aksiyonumu da atladığıma göre yurda gitme vakti.
Yaklaşık 1 saatin sonunda yurda geldim.A: Kızlar Eda hala gelmedi değil mi?
Meryem-Sinem -Asena: Hayır herzaman ki gibi hala gelmedi .
Sevgili günlük sana arkadaşlarımı tanıttıyım.
Meryem:1.70 boyunda sarışın yeşil gözlü tıpkı orman gibi sakin tatlı bir kız. 22 yaşında. Hukuk okuyor. Hayalli başarılı bir avukat olmak zamanla Cumhuriyet savcısı. Kendi hakkını savunamayan kadınları onların yerine savunmak korumak.
Sinem:1.65 boyunda kızıl saçlı mavi gözlü bir kız.20 yaşında . Edebiyat öğretmen fakültesi okuyor.Biraz zır deli kesinlikle alttan almaz. Meşhur sözü: Aman o üzülecekmiş aman bu kırılacakmış diye ben kırılamam tamam mı? İnsanlar hadlerini bilecekler. Hayalli öğretmen olmak. Önceden doktor olmak istermiş babası gibi babası bir kadın için onları ortaokuldayken terkedince içine kapanmış. Arkadaşları onu kırmak için elinden geleni yapmışlar. Dışlamışlar , zorbalamışlar. Bunun sonucunda derslerini de düşürmüş.
Ama bir öğretmeni varmış . O onun içindeki sinemi anlamış . Ona her konuda yardımcı olmuş. Arkadaşlarıyla arasını yapmış derslerde yardımcı olmuş. Sinem de onun gibi bir öğretmen olmak istiyor.
Asena:1.78 boyunda kara Kaş Kara gözlü bir Anadolu çocuğu. Yeri gelince agrasif yeri gelince sakin yeri gelince deli bir insan. 21 yaşında. Hayali asker olmak ve tabiki hayali doğrultusunda devam ediyor. Babası gibi tıpkı. Babası şehit Bulut Aziz Altan.Ve Eda: 1.58 boyunda siyah saç mavi gözlü vurdumduymaz bir insan. Kesinlikle modaya uymalı makyaj yapmalı. Yoksa kendi bir bataklıkta gibi hissediyormuş. O zaman ben ne oluyorum bataklığın kendisi mi?
Ah Eda ben seni napayım şimdi sonunda yurttan atılacaksın o olacak .Sadece yurt atılmak değil mevzu stajdan da kalacaksın.
1 saat sonraA: Salak mısın kızım bir saatir sana ulaşmaya çalışıyorum. Neden açılmıyor bu telefon acaba? Bu telefon konuşmak için üretilmemiş mi?
E: Üffff Asiye tamam sakin ol geliyorum beybim relax biraz.
A : Hehe biraz sonra yurt müdürü babanı arayınca da relax olursun.
E: Neyyy 5 dakika ya ordayım nolurrrr biraz Selime hocayı oyalayın babaannem bu seferde aranırsa beni oyar. Kurbanın olayım canım kankimm. Dünya nın en güzel, en mükemmel,en tatlı kızı hadi kız senin yapamıyacağın bir şey mi var? Sen varya sen-
A: Ay tamam yalakalık yapma hadi gel. Bir daha geç kalırsan idare etmem bunu bil. Tamam mı?
Arkadaşlar ilk kitabım biraz acemilik var tabikii ama olaylar zamanla gelişecek.
2.bölümde Kanlı Toprak destanını anlatacağım. 16 yıl öncesini.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kanlı Toprak +18
Fiksi RemajaKanlı Toprak o gün yemin etti o üç masumun intikamını almaya. 15 yıl önce yaşanan olayların üstüne Asiye ailesi İstanbul'a taşınırken bir kaza geçirirler. 10 yaşındaki Asiye hem annesini hemde hafızasını kaybeder. Her şey Asiye'nin 15 yılın ardınd...