Kara ailesi eve dönecek zaman Ayan" Herkes buraya baksın." dedi herkes ona bakınca. " Normalde yarın Asiye ve Asil'in kınası birgünde(yarından sonraki gün anlamına geliyor.) düğünleri olacaktı ama öyle olamayacak. Yarın benim ve Meryem'in kınası olacak. Yani yerler değişecek. Şimdi gidebilirsiniz. Ve yarın kızlar çarşıya çıkıp gerekli bütün eşyalarını alacak."dedi. Kimse birşey demedi. Diyemezdi de zaten.
Ayan bunu sabah olan olay yüzünden yaptı bunu. Bu kişi kimdi? bilmiyordu. Kara konağında Meryem güvende miydi? Muamma. O yüzden biran önce kızı yanına almak istedi. Kendine bunu töre için berdel bozulmasın diye yaptım desede Ayan ağada tıpkı Meryem gibi olmuştu. Birbirlerine aşık olmuşlardı. Ne kadar inkar etselerde.
Kara ailesi eve dönerken Ayan Hayat'ı Meryem'le yolladı. Çünkü bu evde çalışan olarak kimseye güvenmiyordu. Ona herşeyi en dürüst şekilde sadece Hayat söylerdi. Hayat onun kız kardeşiydi. Ondan başkasına güvenip göndermezdi.
Kara ailesi evine geçti. Meryem odasına geçti . Hayat'ıda yanında götürdü. Hayat duş almak istediğini söyledi. Meryem Hayat'a banyoyu gösterdi.
" Kıyafetin var mı Hayat?" dedi Meryem." Var hanımağam. Ama benim sizin banyonuzu kullanmam doğru mu? Sonuçta siz hanımağasınız." "Öncellikle benim adım Meryem. Bana ismimle hitap et lütfen yoksa rahatsız olurum. Hani sen Ayan ağanın kardeşi gibiydin. Öyle diyordu." dedi .
Meryem eve dönmeden önce Hayat'ı neden onunla gönderdiğini başka birini göndermediğini sorunca ben Hayat'ı ölen kızkardeşimin yerine koydum. Yanına başkasını göndermem ondan başkasına da güvenmem demişti.
Hayat" Peki öyle olsun hanı- Meryem abla." dedi ve banyoya geçti.Meryem düşünüyordu acaba Ayan neden düğün tarihini değiştirmişti. Yoksa kağıtta yazanlar doğru mu dedi bir tarafı . Bu taraf Meryem'in canını yaktı. Meryem neden canının yandığını anlamadı. Öteki tarafı seni korumak için yapmıştır . Bak en güvendiği kişiyi seni korumak için gönderdi dedi. Ama Meryem düşündü neden böyle birşey yapsın ki dedi kendi kendine. Sonuçta düşmanlardı Ayan ağanın kendine neden iyi davrandığını düşünüyordu.
Düşüncelerine o kadar dalmıştı ki duşunu alıp,üstünü giyip ve saçını kurutup banyodan çıkan Hayat'ı farketmedi bile.
"Hanıma- Meryem abla iyi misin dalıp gitmişsin." yüzüne muzip bir gülümseme yerleştirdi " Yoksa Ayan ağabeyimi mi düşünüyorsun? "dedi . Meryem önce Hayat'a baktı sonra yere azıcık utanmıştı." Aaa niye utanıyorsun sonuçta kocan düşünebilirsin. Yoksa sen aşık mı oldun ağabeyime ? " Yüzüne baktı Meryem'in Hayat " evet evet aşık olmuşsun sen . Bence ağabeyimde sana karşı boş değil." Meryem "Hayır öyle birşey yok biz zorla evleniyoruz aşık değilim." dedi . Hayat'ta yav he he der gibi başını salladı.
Bir dakika Hayat ne demişti Meryem'e' Bence ağabeyimde sana karşı boş değil.' mi demişti. Meryem bir süre alık alık duvara baktı. Gerçekten seviyor muydu onu Ayan ağa? Meryem farketmese bile yüzüne hafif bir tebessüm konmuştu.
Meryem' i düşüncelerinden ayıran bu sefer babası oldu. İçeri hiddetle girdi. Meryem ve Hayat hemen ayağa kalktı.Öfkelenmişti düğün işinin geri alınmasına. Kızına hesap soracaktı ama Asil vardı. Asil acil bir işi çıkıp askeriye ye gidince geldi.
" Ne yaptın da adam düğünü erkene aldı ha? Onunla birlikte mi oldun? Oruspumu oldun ha sen?" deyip yüzüne okkalı bir tokat geçirdi. Meryem yere düşünce bir de karnına sert bir tekme attı. Meryem'in soluğu kesildi adeta. Sonra Meryem'in saçını tuttu tam yumruk attacakken" Eğer bir daha vurarsan hemen Ayan ağayı arararım. Hemen Meryem ablanın saçını bırak dedi." Miran ağa saçını bıraktı Meryem'in Ayan ağadan korkardı . Bu iş kullağına giderse onu ölmekten beter ederdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kanlı Toprak +18
Teen FictionKanlı Toprak o gün yemin etti o üç masumun intikamını almaya. 15 yıl önce yaşanan olayların üstüne Asiye ailesi İstanbul'a taşınırken bir kaza geçirirler. 10 yaşındaki Asiye hem annesini hemde hafızasını kaybeder. Her şey Asiye'nin 15 yılın ardınd...