6.Bölüm

112 77 58
                                    

Lütfen oy vermeyi unutmayın. Birde hikayemi arkadaşlarınıza önerirseniz çok mutlu olurum. Birde Wattpad kapanırsa Wattpad beta dan yazmaya devam etmeyi düşünüyorum.





16 yıl sonra

    Yurda iki adam kapının önünde kavga ediyordu. Birisi en fazla 27 yaşındayken diğeri en az 55-56 yaşındaydı. Biraz daha ilerleyince arkada hıçkırarak ağlayan ve korkudan titreyen Meryem'i gördüm.

   Genç adam "Meryem odana git abim." diye seslendi biraz bağırmışta olabilir. Ben hemen Meryem'in yanına gittim.
 
   Asiye" Noldu kuzum?Bunlar kim? Neden ağlıyorsun ? İyi misin? Öncellikle hadi odaya gidelim." Meryem önce cevap vermedi. Genç adama baktı. Genç adam çık anlamında kafasını sallayınca Meryem " Tamam hadi çıkalım. Ben sana yukarıda herşeyi anlatacağım."

Yazardan

  Meryem üzerindeki gözlerden çok rahatsız olmuştu. O sevmezdi böyle göz önünde olmayı. Sakinliği sessizliği severdi. Lakin herkes ona bakıyordu. Birkaç dakika sonra Asiye geldi. Onunla yukarı odalarına çıkarken yurttaki herkes Meryem' e bakıyordu.

  Odaya çıktıklarında sessizlik hakimdi. Meryem konuşmuyor habire ağlıyordu. Asiye kıyamazdı Meryem'e.
Asiye sonunda dayanamayıp sordu.
"Noldu canım arkadaşım onlar kim?"
Meryem düşüncelere daldı.

Yarım saat önce
   Meryem her zaman ki gibi okula gitmek hazırlanıyordu. Önce staj gördüğü bürodan birkaç kitap ve dosya alıcaktı sonra okula geçecekti. Bazı dersleri akşam oluyordu.
  
    Lakin aşağıdan sesler gelmeye başladı. Yurtta birçok kişi aşağıya inmişti. Lakin Meryem inmedi. Oldu olası kavga gürültü sevmezdi. Yine birileri kavga ediyor sandı.

   Ama birkaç dakika sonra Meryem kendi isminin bağırıldığını duydu. Hemen aşağı indi. Aşağıya iner inmez gördüğü suratla bütün morali bozulmuştu.

   Babası Miran Kara ikizinin ve onun okumasını istemeyen adam. Kadınlardan sadece ev hanımı olur diyen adam.

   Babası Meryem'e yaklaştı" Çabuk eşyalarını topla Mardin'e dönüyosun 1 hafta içinde evleneceksin." Meryem duyduklarıyla şok geçerdi. Ne evlenmesiydi hem Meryem daha okulu bitirememişti ki. Hani bu konu kapanmıştı.

Meryem şoku yeni yeni atlatmış " Baba ne evlenmesi hani okumama karışmayacaktın. Abime öyle söylemiştin."

Miran Kara" Normal bir şekilde olsaydı karışmayacaktım. Ama berdel yoluyla evleneceksin hemen eşyalarını topla."

  Meryem ikinci bir şok geçirdi. Abisi kız mı kaçırmıştı. Ama bildiği kadarıyla abisinin sevdiği veya sevgilisi yoktu ki."Abim kız mı kaçırdı? " Meryem'in ağzından bu sözler fısıltıyla çıktı.

  " Abin değil kuzenin Fikret kaçırdı. O bana lazım ölmemesi gerek. Baban için fedakarlık yapma vaktin geldi hemen hazırlan."

   Meryem'in belki bu sözlerle şok geçirip ağlaması lazımdı. Ama babası böyleydi kızlarını umursamazdı. Varsa yoksa erkek çocuğuydu onun için. Üniversiteyi bile abisinin yardımıyla okudu.

   Meryem babasının neden okulun kapanmasına 3 hafta kala geldiğini biliyordu. İstese hem Fikret'in kardeşiyle yada ikiziyle berdel olabilirdi. İkiside okumuyordu. Babası Meryem'in o diplamayı almasını istemiyordu.

   O yüzden berdel Meryem'le olmalıydı. Babasına göre oda annesi ve ikiz kardeşi gibi olmalıydı. Yıllar önce okumak için ona karşı gelmemliydi. Ah arada oğlu olmayacaktı şimdi okuyamazdı Meryem. Oda Meva(Meryem'in ikizi) gibi olmalıydı.

Kanlı Toprak +18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin