Final Part 1

5 2 0
                                    

Oy vermeyi votelemeyi yıldıza basmayı nasıl söylemeyi tercih ediyorsanız lütfen unutmayın!!!💙💜💕

Asiye Asil'e baktı gözkırptı bu evet demekti "Evet öğrenmek istiyoruz. Cinsiyetleri ne doktor hanım?"dedi. Doktor " Cinsiyetleri...

"Bir kız bir de oğlunuz olacak hayırlı olsun."dedi doktor. Asiye ve Asil ikilisinin gözleri parladı. Herşey çok güzeldi. Umarım öylede devam ederdi.

5 Ay Sonra

Asiye son günlerde çok duygusaldı. Meryem'i bile sollamıştı. Geçen gün sırf tatlının şerbeti onun istemediği şekilde olduğu için ağlamıştı. Haklıydı ama zaten tatlı yasaktı haftada bir kere en fazla 3 tane büyük olmaması kaydı ile veya 3 kaşık yeme hakkı vardı. Tam istediği gibi olmalıydı.

Bu ağlama nedenlerinden biriydi diğeri kuşlar çok yükseğe uçuyor ama kelebekler uçamıyor diye ağlamaya başlamıştı.

Asıl ağlama nedeni bu değildi. Asil göreve gitmişti tam 3 buçuk ay olmuştu. En son 2 ay önce konuşabilmişlerdi. O gün bugündür Asil hiç aramamıştı. Bazen uyuyamıyor sancısı oluyordu. Kimseye söylemiyordu Asiye.

Kimseye yük olmak istemiyordu. Şimdi kocası burada olsaydı ona söylerdi. Ona naz yapardı bazen . Bazen gerçekten uyuyamadığını, sancısı olduğunu söylerdi. Ama yoktu. Çok özlemişti. Aklı gidiyordu bir gün şehadet haberi gelir diye.Çocuklarının babasız büyüme olasılığı, kendisinin kocası olmadan bir hayat geçirmesiydi onu yiyip bitiren. Kendisi bir ebeveyni olmadan büyümüştü. Onun annesinin sesini hatta yüzünü dahi hatırlamıyordu. Bu çok kötü bir histi. Aynı şeyin Asil ile olmasından çok korkuyordu.

Asiye bugünde kocasının gelmeyeceğini anladı. Yatak odasına geçmeye karar verdi. Saat gece 3 olmuştu bile zaten. Ama bir umut beklemişti.

Asiye ilerleyip odaya girdi . Girer girmez bir çift kol onu kendine hapsetti." Benim melek karım beni mi özlemiş? Gül kokulu karım benim."dedi ardından burnunu kızın boynuna gömdü ve derince bir nefes çekti içine "Özlemişim."dedi. Asiye duyduğu ses ile heyecanlandı.

Kocası buradaydı sonunda gelmişti. Oysa bir dakika önce gelmeyeceğini düşünüp üzülmüştü. Şuan içinde milyonlarca kelebek uçuşuyordu.

"Geldin?"dedi saklayamadığı heyecanı ile. "Geldim birtanem karım,güzel gözlüm geldim. Buradayım yanında."dedi yanağını öptü karısının.

Asiye ilk gülümsesede sonra sinirle Asil'i itti."Ne zaman geldin? Neden beni çağırmadın? Ben ne kadar korktum haberin var mı? Seni ne kadar bekledim?" bunları söyledikten sonra ağlamaya başladı. Duygusaldı hormonları tavandı zaten.

Asil ilk afallasada hemen kendini toparladı."Karım,güzelim,en değerlim daha şimdi geldim. Geleli 10 dakika bile olmadı. Güzelim benim. Seni göremedim. Tersine oturmuşsun bugün terasın. Bende seni görenyince odamıza geldim seni görmek için. Seni çok seviyorum deniz gözünde boğulduğum. Hadi gel bakalım kocana." deyip kollarını iki yana açınca Asiye hemen sarıldı kocasını karnının izin verdiği kadar.

"Özür dilerim bilerek yapmadım ama hormonlarım saolsun. Tabikii ilk her zaman benim yanıma geliyorsun biliyorum ama seni çok özledim. Seni seviyorum."dedi. Asil karısına yaklaştı önce yanağına sonra dudağına etkili bir öpücük kondurdu "Özür dilenecek bir şey yapmadın bitanem, hayatımın anlamı. Seni çok ama çok seviyorum kadın."dedi ardından eğilip Asiye'nin karnını öptü ve "Sizi de çok seviyorum babasının balları."dedi kalktı bu seferde karısının alnına öpücük kondurdu.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: 3 hours ago ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Kanlı Toprak +18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin