İkili birbirine baktı aynı anda "Biz evlendik."dediler.
Herkesin ağzından aynı anda "Ne?!" nidası yükseldi. Ayan "Lan hani sen sevgilinle evlenecektin noldu?"dedi Kara devamını getirmesine izin vermeden"Benim en başından beri sevgilim yokmuş eğer olsaydı eski erkek arkadaşını bana en yakın arkadaşı olarak tanıtıp sonra onunla birlikte olup hamile kalınca ,bebeğin babası onu istemeyince bebeği bana yamamak için alkol içirip sanki birlikte olmuşuz gibi yapmazdı. Ben kaç gün utancımdan Allah'ın huzurunda ağladım. Büyük günaha girdim diye. Sonra öğrendim ki aramızda hiçbir şey geçmemiş. Hanımefendi benim meyve suyunun içine alkol koymuş, ben sızıncada üstümdekileri... Tövbe haşa. Herneyse benim için beni aldatıp üstüne üstlük benim etrafımda oyun kuran bir insana ihtiyacım yok. Bundan sonra onun adı anılmayacak hiçbir şekilde."dedi sustu.
Odadaki herkes sorgular şekilde baktı ikilinin yüzüne 'Neden evlendiniz? Ne zaman evlendiniz?'der gibi.
Asena olayın farkına varıp anlatmaya başladı" Kardeşim Berat ,Kara beyin kardeşini kaçırmış. O yüzden berdel gibi oldu."dedi kısaca.Denilenden hiçbirşey anlamayan Eda ve Sinem birbirlerine bakakaldılar. Kara "Ben daha detaylıca anlatayım bizim iki kardeş Instagram denen malca uygulamadan tanışmış. İlişkileri 5 yıllı geçmiş. Yani ikiside 14 yaşındayken tanışmış. Gel zaman git zaman ikiside para biriktirip okul ayağına Çankırı-Mardin ortasında bir şehir belirleyip buluşuyorlarmış. Bizim pedere açmış durumu Yeliz peder izin vermeyip bir başkası ile evlendireceğini söylemiş. "dedi bir nefes alıp verdi devam etti "Yeliz beni arayacağı zamanda elinden telefonu alıp odaya kitlemiş. Annem Yeliz'i Berat gelince odadan çıkarmış. Kaçmışlar kaçmasına ama 2 gün içinde yakalanmışlar. Biz gittiğimizde olaylar çoktan sarpa sarmıştı. Bizde en son zorla imam nikahı ile evlendik. Kısaca böyle oldu. Sular durulsun boşanacağız."dedi .
Asena'nın içinde o an birşeyler kırılmış,gözlerinde ise birşeyler sönmüştü gözleri dolmuştu bunu farketti Nihat. Çünkü gözlerinde büyük bir kırgınlık vardı.
Nihat Kara'ya "Kardeşim gel seninle bizim grup birkaç dakika birşey konuşalım."dedi. Nihat ardından Zuhal ile Ayan ,
İkra ile Nalan en son ise Kara çıktı.Kızlar ve Asil ise Asena'ya bakıyordu. Asena Meryem'e baktı çünkü bir tek o biliyordu içindeki yangını. Meryem elini kızın elinin üstüne koydu"Asiş hemen üzülme bence oda seni sever. Seni tanımadığı için böyle konuştu."deyince Asil,Asiye ve Eda bön bön baktılar tabiri caizse. Sinem zaten en başından anlamıştı arkadaşının ona aşık olduğunu.
Asena bön bön bakan arkadaşlarına gerekli açıklamayı yaptı.
Nihat ise Kara'yla konuşmaya başladı"Kardeşim sizin birbirinize karşı duygularınız olmadığından emin misin?"dedi.
Kara önce kafası karışmış bir şekilde baktı sonra" Evet yok kardeşlerimizin hayatı için evlendik."dedi.
Ayan"Bence o kadar emin olma. Senin olmayabilir ama o kızın sana karşı duyguları var. Onu kırma. Bak hayat sana ikinci sanşsı vermiş bunu iyi değerlendir. Bu herkese nasip olmaz. Emin ol Asena iyi kız. Kimsenin etkisine sütlüsüne karışmaz. Haksızlığa karşıdır. Haklının yanındadır her ne olursa. Merhametli, saf yüreklidir. Meryem aynen böyle söyledi. Yine söylüyorum düşün kardeşim geç olmadan ileride pişman olmadan düşün. Biliyorum birini sevdin güvendin sana ihanet etti. Şuan öyle duygular içindesin ki kimseye güvenemiyorsun ve yeni bir ilişki için hazır değilsin. Ama sonunuzun Hazar ile Hazan gibi olmasını, biriniz mezara girmeden bitmesini istemiyorsan düşün."dedi.
Ne yani o kızın ona karşı duygularımı vardı? Her sevgilisinin konusunu açınca bu yüzden mi kaçıyordu? Kafasını salladı Ayan'a. Ayaz " Biz gidiyoruz bro. Sen sakince düşün sakın kızı kıracak birşey yapma eğer olacağı yoksa ümitte verme. Ayan'nın dediği gibi rabbim size ikinci sanşsı vermiş. İyice düşün."dedi.
Buna da kafa salladı Kara . Herkes sırayla dağılmış Ayan'la Meryem yine başbaşa kalmıştı. Ayan karısının saçlarını seviyor ,ona güzel sözler söylüyordu. Yemek geldi Ayan önce bir güzel Meryem'e yemeğini yedirdi ilacını içirdi. Daha sonra Ayan'nın yemeği geldi yemeğini yedi. Ama ağrı kesici yanında yoktu. Bir hayli vücudu ağrıyıp sızlıyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kanlı Toprak +18
Teen FictionKanlı Toprak o gün yemin etti o üç masumun intikamını almaya. 15 yıl önce yaşanan olayların üstüne Asiye ailesi İstanbul'a taşınırken bir kaza geçirirler. 10 yaşındaki Asiye hem annesini hemde hafızasını kaybeder. Her şey Asiye'nin 15 yılın ardınd...