Öncellikle oy vermeyi unutmayalım. İyi okumalar.
Asel " O zaman başka plan yapalım."dedi. Bu video da bitmişti. Bu videoları ona gönderen kimdi? Asıl bu saatten sonra Asil ne yapmalıydı? Diğer planları neydi?
Asil ilk iş olarak Asiye'den özür dilemeliydi. Ona hayatı zehir etmişti. Arkadaşına inanmış gözü kör olmuştu aşkına bile. Şimdi nasıl özür dilemeliydi bilmiyordu? Peki Asiye bu özrü kabul eder miydi? Hayır bunu biliyordu. Peki haklı mıydı ?%100.
Asiye ise 1 saat boyunca odadan çıkmadan bebek için düşünüyordu. Bir bebeğin anneye ihtiyacı olduğu gibi babaya da ihtiyacı vardı bunu biliyordu Asiye. Asil'in kendi çocuğuna iyi davranacağına emindi. Peki ya kendisine? Bir çocuk babası annesine iyi davranmayınca iyi olmazdı. Sonunda karar verdi.
"Alo amca müsaitsen seninle konuşabilir miyim?" dedi Asiye. Ayan bu ani aramayı beklemiyordu. Yeğeni sonunda onu üzen şeyi söyleyecekti belkide. Belkide biran önce evliliğin bitmesi için yardım isteyecekti ki. Ayan bu işi hızlandırmıştı. Asiye isterse bu evlilik 1 hafta içinde bitecekti."Evet amcam dinliyorum seni. Her zaman müsaitim istediğin zaman arayabilirsin. Ve eğer istersen evliliğin 1 hafta içinde bitebilir. Herşeyi hallettim ben."dedi.
Asiye şaşırdı affalladı. Ama amcasının sürekli onu arayıp sorduğunda bu işi hızlandıracağını anlamalıydı. Nasıl oluyordu bilmiyordu ama amcası o üzgünken onu arıyor güldürüyordu.
" Amca ben bu evlilik gerçek olsun istiyorum."dedi. Bu sefer şaşıran taraf Ayan'dı. Çünkü emindi Asil Asiye'yi üzüyordu. Her seferinde Asil'i uyarıyordu lakin o dursa babası durmuyordu. Zaten yavaştan Miran ağanın pimini çekiyordu.
"Asiye ne olduda bu evliliği gerçeğe dönüştürmek istedin he amcam? Ben mi yanlış anladım? Çünkü ben eminim Asil'in seni üzdüğüne. Birbirinizi sevip ama Asil'in seni hep kırdığına" dedi. Ne yani Asil onu mu seviyordu? Bu tabikide göz yanılmasıydı.
"Evet amca doğru duydun. Evet birbirimizi bazen kırıyoruz. Ama aramız iyi hatta buna karnımdaki bebek şahit."deyince Ayan bir küfür savurdu. Bu kız gerçekten annesine benziyordu.Kalbide,gönlüde,sevgiside saftı ve masumdu.
" Bu bebek için yapıyorsun biliyorum ama yapma güzelim. Hayatını orada çürütme. Eğer evladını düşünüyorsan emin ol bunu kendimden biliyorum baban anneni sevmezse o hayat sana zehir olur. İster baban sana karşı iyi olsun isterse kötü olsun. Annene kötü davrandığı an çocuk için o bir travmadır zaten. Bu konuyu için yarın akşama kadar iyice düşün birtanem. Seni akşam yine arayacağım."dedi ve telefonu kapaltı.
Amcası haklıydı sonuçta amcası bu hayatı yaşamıştı. Ne yapmalıydı şuan emin değildi. Onu düşüncelerinden çıkaran eve erken gelen Asil'di. Hayır dedi Asiye içinden Meva Asil'e kızın hamile olduğunu söylemesin.
Meva yarım saat önce gelmiş Asiye'nin hamile olduğunu şans eseri öğrenmişti. Asiye emin olmak için 6 test daha yapınca yakalanmıştı. Meva'ya söz verdirdi kendi söyleyesiye kadar abisi dahil olmak üzere hamile olduğunu kimseye söylemeyecekti.
Asil geldi Asiye'yi kendine çekti ve sarıldı. Asiye kesin öğrendi dedi içinden. "Özür dilerim Asiye sana her inanmadığım için. Sana her ettiğim eziyet ve hakaret için. Yemin ederim arkadaşım can dostum dediğim kişiye inandım. Yalan söyleyeceği aklımın ucundan bile geçmedi." dedi.
Asiye şaşırdı hamile olmasını bununla ne alakası vardı. " Ne diyorsun sen bu konuyla ne alakası var?" dedi. Asil ise biran şaşırdı ama devam etti" Yemin ederim babama inanmamıştım sana kötü davranmamı istedi. Yapmadım. Ama o geldi bana senin kardeşimi kötü emellerinize alet etmek için arkadaş olduğunuzu söyledi. O benim çocukluktan beri arkadaşımdı. Ona inandım. O yalan söylemez dedim ama o benim etrafımda yalan dünya kurmuş. Biliyorum şuan beni affetmeyeceksin ama affetmen için elimden geleni yapacağım." dedi ağlayarak.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kanlı Toprak +18
Teen FictionKanlı Toprak o gün yemin etti o üç masumun intikamını almaya. 15 yıl önce yaşanan olayların üstüne Asiye ailesi İstanbul'a taşınırken bir kaza geçirirler. 10 yaşındaki Asiye hem annesini hemde hafızasını kaybeder. Her şey Asiye'nin 15 yılın ardınd...