Karakter Tanıtımı

152 87 16
                                    

Fotoğraf koymayacağım kişileri kendiniz hayal edin. :)
ASİYE BIÇAKÇI
Asiye 25 yaşında. Tıp öğrencisi.Ankara'da okuyor. 15 Kasım 1999 tarihinde dünyaya geldi.Mardin de doğdu. 1.70 boyunda kara Kaş mavi gözlü bir kız. 10 yaşında İstanbul' a gelirken bir kaza sonucu hem annesini hem hafızasını kaybetmiş. Annesinin yüzünü sadece fotoğraflardan gördüğü kadarıyla biliyor. Sesini ise videolardan duyduğu kadar. Karakterini nasıl biri olduğunu babası ve abisinin anlattığı kadar biliyor. 1 Abisi var 27 yaşında. 1 tane ikiz kardeşi var biri kız biri oğlan 20 yaşındalar. Onlardan küçük birde kız kardeşi var 18 yaşında.

EDA KİRAZ
1.58 boyunda siyah saç mavi gözlü vurdumduymaz bir insan.25 yaşında. Kesinlikle modaya uymalı makyaj yapmalı. Yoksa kendi bir bataklıkta gibi hissediyorum der. Bir sevgilisi var. İsmi Erdem Erdinç. Konu sevgilisiyle vakit geçirmek olunca herşeyi unuttur. Zengin bir ailenin kızı. Annesi onu 8 yaşında terketti.Babasını çok sever. Ailenin tek çocuğu.

Asena Altan
1.78 boyunda kara Kaş Kara gözlü bir Anadolu çocuğu. Yeri gelince agrasif yeri gelince sakin yeri gelince deli bir insan. 21 yaşında. Hayali asker olmak ve tabiki hayali doğrultusunda devam ediyor. Babası gibi tıpkı. Babası şehit Bulut Aziz Altan. 1 kardeşi birde annesi var başka kimsesi yok. Annesi onu ve kardeşini okutmak için yeri geliyor fidanlıkta çalışıyor yeri geliyor evde temizliğe gidiyor. Tek bir sözü var kendisine iş başına geçip para kazanınca annesine ev almak. Bu yüzden kendi fakültesinde 1. ve hiç derslerini aksatmaz. Bir hayali de özel kuvvetlerde asker olmak.

Sinem Bozkurt
1.65 boyunda kızıl saçlı mavi gözlü bir kız.20 yaşında . Edebiyat öğretmen fakültesi okuyor.Biraz zır deli kesinlikle alttan almaz. Meşhur sözü: Aman o üzülecekmiş aman bu kırılacakmış diye ben kırılamam tamam mı? İnsanlar hadlerini bilecekler. Hayalli öğretmen olmak. Önceden doktor olmak istermiş babası gibi babası bir kadın için onları ortaokuldayken terkedince içine kapanmış. Arkadaşları onu kırmak için elinden geleni yapmışlar. Dışlamışlar , zorbalamışlar. Bunun sonucunda derslerini de düşürmüş.
Ama bir öğretmeni varmış . O onun içindeki sinemi anlamış . Ona her konuda yardımcı olmuş. Arkadaşlarıyla arasını yapmış derslerde yardımcı olmuş. Sinem de onun gibi bir öğretmen olmak istiyor. Annesi , abisi ve bir kız kardeşi var. Annesi ünlü bir oyun şirketinde çalışıyor. İyi bir maaşı var.

Meryem Kara
1.70 boyunda sarışın yeşil gözlü tıpkı orman gibi sakin tatlı bir kız. 22 yaşında. Hukuk okuyor. Hayalli başarılı bir avukat olmak zamanla Cumhuriyet savcısı. Kendi hakkını savunamayan kadınları onların yerine savunmak korumak. Kendisi kara aşiretinin torunu. 1 abisi ve İkizi var. Abisinin sayesinde okuyabiliyor. Yoksa ailesi okumasına katiyen izin vermezdi. Ailesinin düşüncesi bir kadın okuyamaz varı yoğu ailesi olmalı. İkizinin ismi Meva kara.


ASİL KARA
27 Yaşında aşiretin tek erkek torunu. Bu yüzden el üstünde tutuldu. Ama o her zaman kardeşlerini düşündü. Özel kuvvetlerde bir asker. Rütbesi yüzbaşı. Vatanı için yapamayacağı şey yok. 1.90 boyunda kara Kaş kahverengi gözlü bir insan. Genel olarak mizacı sert. Kardeşlerine karşı her zaman yumuşaktır. Onun için kardeşleri bir yana dünya bir yana. Annesinin ismi Nur babasının Miran.

Dila Kara
Siyah saç yeşil gözlü 1.72 boyunda naif narin bir kadın. Her zaman iyi niyetli olan yardıma ihtiyacı olan insan hayvan hangi canlı olursa olsun yardım eder. Hasan'a çocukluğundan beri aşıktır. Lakin bu aşkı hep kalbine gömmüştür. Çünkü Hasan düşman aşiretin oğludur. Asil'in ilk aşkıdır.

Dilan Kara
Dila'nın ablası ,Miran'ın ve Kazım'ın kardeşi. Bir sevdiği var Mehmet. Mehmet ve Dilan'ın tek isteği evlenmek.

Nur ve Miran Kara
Asil, Meryem ve Meva 'nın anne ve babası . Görücü usulü evlendiler.

Mervan Bıçakçı (dede)
Törelerine,geleneklerine bağlı bir insan. Sert üslûbu var.

Evin Bıçakçı ( babaane,yade)
Evlatlarını torunlarını çok sever. Tek isteği bütün evlatlarınında mutlu mesut yaşaması. Hepsinin mürevetini görmek.

Mustafa ve Melek Kara
Asiye ve kardeşlerinin anne ve babaları. Aşk evliliği yaptılar. Çocukları ve aileleri için yapamayacakları şey yok. Çocuklarını hep ön planda tutarlar.

Hasan Bıçakçı
Asiye'nin ilk aşkı. Dila'ya 4 yıldır aşık. Ailesi için yapamayacağı şey yok. Tek hayali imkansız olsada Dila'la evlenmek. Dila'yı bir düğünde görüp beğendi. Yumuşak huylu bir insan. Yardımsever,neşeli,şakacı ve eğlenceli bir insan.

Aden Bıçakçı
18 yaşında. Ablasının nerdeyse aynısı. Genel olarak sakin sessiz bir insan. Vur eline al ekmeğini şeklinde bir insan. Üniveriste sınavına hazırlanıyor.

Merwan ve Müge Bıçakçı
Ailenin neşe kaynakları. Merwan babasının kopyasıyken Müge tıpatıp annesi. Müge Edebiyat fakültesi okurken.Merwan Matematik öğretmenliği okuyor.

Azad Bıçakçı
27 yaşında. Annesi vefat ettikten sonra zor toparladı. Şu anda bir veteriner. Oldu olası hayvanları çok sevdi.

Kanlı Toprak +18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin