32.Bölüm

69 28 277
                                    

Oy vermeyi votelemeyi yıldıza basmayı nasıl söylemeyi tercih ediyorsanız lütfen unutmayın!!!💙💜💕



  Ayan Meryem'e taze meyve suyu sıkıp getirmişti. Meryem'in dikkatlice televizyona baktığını gördü kendisinin televizyona bakması ile dünyası başına yıkıldı. Nihat ve Zuhal'in bindiği uçak havada iken rötar yapmış patlamıştı tek bir insan bile kurtulamamıştı.

   Ayan'nın eli biranda tutmadı meyve suyu elinden kaydı yere düştü.    Bardak parçalandı. Meryem duyduğu sesle irkildi. Ayan biran hiçbirşeyi algılayamadı. Gözlerinden iki damla yaş süzüldü. Telefonu çalıyordu ama duymuyordu.

Meryem yanına geliyordu ki sonunda kendine gelen Ayan onu durdurdu. Ayağına cam batabilirdi.

Telefonuna baktı arayan kişi Nihat'ı hemen açtı.

A: Alo Nihat sen misin?
N:Hmm düşünmeliyim ben aradığıma göre Zuhal olmalı.
A: Dalga geçme oğlum sizin bineceğiniz uçak düştü diyor televizyonda mal. Nasıl korktum haberin var mı? İyi misiniz?
N: Sakin ol kardo biz iyiyiz ben seni daha sonra arayıp sana herşeyi açıklayacağım. Sana hediyem var yolladım. Hadi şimdi kapatmam lazım.

Deyip telefonu Ayan'nın yüzüne kapaltı. Bön bön baktı telefona Ayan tabiri caizse, ne olduğunu anlgılayamadı.

   Birkaç saat önce araba arıza yapmış uçağa geç kalmıştı Nihat ve Zuhal. Havaalanına varınca 2 saat sonraya tekrar aldılar uçak biletini ikili . O sırada Zuhal acıkmış ve susamış Nihat'a söylemişti. Nihat yemekleri ve suları almaya gitti,gittiği an bir el Zuhal'in ağzını kapatmış onu personel odasına sürüklemişti. Onu duvarla kendi arasına sıkıştırmıştı.

"Nasılsın Zuhal son seksimizin üzerinden baya geçti tekrar yapmamız lazım değil mi? "dedi o iğrenç ses. Bu Kara Saygın'dı anlamıştı Zuhal.

Arkasını dönüp ittirip tokatı suratına indirdi. Korktu ama yinede geri durmadı"Pislik ellerini üzerimden çek adi puşt."dedi Zuhal.

Sinirlendi bu duruma Kara kızı duvara sertçe ittirip dudağına yapıştı. Zuhal kaskatı kesildi nefes alamıyordu artık travması tetiklenmişti. Kara kızın dudağından çekildi Zuhal'e baktı o tepkisiz bir şekilde boş boş karşısına bakıyordu. Bu işini kolaylaştırdı.

O sırada Nihat yemekleri almış Zuhal'in bıraktığı yere gelmişti ama Zuhal burada değildi. Zuhal'in önce telefonunu aradı. Telefonu buradaydı ama Zuhal o olaydan sonra telefonunu bırakıp hiçbiryere gitmemişti ki . Endişelendi Nihat.

Zuhal'e sesleniyor arıyordu. Heryeri aramış bulamamıştı. En son personel odasına gidip soracaktı kapıyı çaldı ve açtı. Karşısında nefes almayan ve karşıya boş boş bakan Zuhal ile onun boynunu emen bir Kara vardı. Şimdi ebesini sikmişti.

Kara Nihat'ın geldiğini fark etmemişti. Nihat Kara'yı çekip yüzüne yumruğu vurdu. Tam Kara hareket ediyordu ki karnına yumruk geçirdi. Nefesi kesilen Kara yere yattı bunu fırsat gören Nihat kasıklarına ise tekme geçirdi. Sonrasında ellerini bağladı şerefsiz puştun. Ayan'nın adamlarının ikisi havaalanının dışında idi onları çağırdı. Kara'yı onalra teslim etti.

Hemen Zuhal'in yanına gitti kızın yüzünü eline aldı gözlerini gözlerine kenetledi"Zuhal'im güzelim bak bana burdayım ben. Güvendesin."sanki bunu bekleyen Zuhal derin bir nefes aldı. Yavaş yavaş kendine gelmeye başladı. Nihat'ın burada olduğunu farkedince sarılıp ağlamaya başladı. Anında karşılık verdi Nihat.

"O bana-"dedi sustu Zuhal. Nihat anladı cümlenin devamını." O sana hiçbirşey yspmadı Zuhal'im yapamazda bak izin vermedim. Sakin ol ben burdayım güzel kadınım."dedi ama Zuhal içli içli hıçkırarak ağlıyordu.

Kanlı Toprak +18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin