Oy vermeyi votelemeyi yıldıza basmayı nasıl söylemeyi tercih ediyorsanız lütfen unutmayın!!!💙💜💕
Tam Asiye Asil'e birşey diyordu ki birisi "Asiye!!!" diye bağırdı gürledi dese yeriydi. Asiye döndüğünde silah patladı. Asiye karnında bir acı hissetti "Çocuklarım"dedi ve sonrası yine karanlıktı.
Asil adam Asiye dediği anda karısını arkasına almıştı. Kurşun Asil'in omzuna isabet etmişti. Asiye ise bir anlık korkuyla bayıldı.
Yavuz bir hamle daha yapıyordu ki Hakkı ile Hazal onu etkisiz hale getirdi. Asil hemen Asiye'ye yöneldi. Karısına baktı sadece korkudan bayılmıştı.
Asil öncellikle Asiye'ye yardım eden adama teşekkür etti ardından bir istekleri olursa çekinmeden istemelerini söyledi. Numarasını bıraktı.
Arabasını şehir hastanesine sürdü. Önce Asiye'yi kontrol ettirdi ardından kendisi ameliyatta alındı. Asiye'yi ise Hazal'a emanet etti. Ardından dayanamayıp bayıldı.
Asil'in ameliyatı gayet iyi geçmişti. Doktor Hakkı'ya alınması gereken ilaçların reçetesini verdi. Asil'in 2 saat içinde uyanacağını kolunu 4 hafta boyunca yani bir ay boyunca kullanmaması gerektiğini söyledi.
Hakkı doktorun verdiği ilaçları almaya gitti o sırada Asil normal odaya alındı.Yaklaşık 1 saat 45 dakika sonra Asiye ise yavaş yavaş kendine gelmeye başladı. Aniden kalktı ve elini karnına koydu. Buradaydılar hissediyordu çocuklarını. Olanlar aklına gelince elini karnından çekmedi çocuklarını korumak ister gibi. Sonunda odaya gözünü gezdirdi . Ona bakan Hazal'ı gördü.
"İyi misin komutanımın karısı? Birşey ister misin hemen getireyim?"dedi. Asiye önce kafasını hayır anlamında salladı.
Ardından bir kurşun sesi belirdi kulaklarından o vurulmamıştı ama kocası ona ne olmuştu? Asil vurulmuştu değil mi? Yoksa burada olurdu. Gözlerinden yaşlar birer birer aktı. Kocası onun yüzünden vurulmuştu.
Arada hıçkırıyordu Asiye. Hıçkırıklarının arasından " Asil kocam nerde? Benim yüzümden vuruldu değil mi? Hepsi benim suçum. Keşke onun yerine-" demişti ki "Sakın o cümleyi tamamlama karıcığım."dedi bir ses kapının oradan . Asiye kapıya baktı kocası oradaydı .
Hemen ayağa kalktı ilk başı dönsede hızlıca Asil'in yanına gitti. Kolunda bandaj vardı. Acısını almak ister gibi öpücük kondurdu. Sarılmak istiyordu ama canını yakardı onun.
Bunu farkeden Asil karısını çekip sımsıkı sarıldı. Asiye hemen karşılığını verip kocasının kollarına sığındı. Bir süre sonra ikili çıkış işlemlerini yapıp arabaya bindiler. Asil yaralı olduğu için arabanın birini Hazal öbürünü Hakkı kullanıyordu.
Ayşe ise Azad'da yemek yapıyordu şirkete götürecekti. Bir önceki gece azda olsa kocası ile yakınlaşmışlardı.
Azad delirmişti kardeşini bulamayınca . Asiye'yi arıyorlar tek bir iz bile bulamıyorlardı. Azad sonunda dayanamayıp hüngür hüngür ağlamıştı. O annesinin emaneti idi. Sadece emaneti değil bire bir kopyası idi. Kardeşi giderse ikinci kez annesini ve kardeşini kaybedecekti.
Ayşe odaya girdiğinde dağılmış bir vaziyette görmüştü Azad'ı. Çok düşündü yanına gitsem mi diye? Giderse kızıp kalbini kırabilirdi. Gitmesede vicdan azabı çekiyordu.
Sonunda dayanamayıp Azad'ın yüzünü avuçlarının arasına aldı. Gözyaşlarını sildi. Azad'ın kızacağını düşündü Ayşe. Lakin o ondan beklenmeyeni yapıp Ayşe'yi kucağına çekti sımsıkı sarılıp başını kızın boynuna gömdü. Bir sürede orada soluklandı,ağladı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kanlı Toprak +18
Teen FictionKanlı Toprak o gün yemin etti o üç masumun intikamını almaya. 15 yıl önce yaşanan olayların üstüne Asiye ailesi İstanbul'a taşınırken bir kaza geçirirler. 10 yaşındaki Asiye hem annesini hemde hafızasını kaybeder. Her şey Asiye'nin 15 yılın ardınd...