25. Bölüm

90 48 50
                                    

Oy vermeyi, votelemeyi ,yıldıza basmayı nasıl söylemeyi tercih ediyorsanız lütfen unutmayın:)


"Ayan biz Zuhal'le "dedi bu sefer sözünü kesen Zuhal oldu adamın "Abi biz evlenmek istiyoruz izniniz olursa." dedi ve kafasını adamın boynuna sakladı kimseye bakamıyordu. Ayan işte bunu beklemiyordu.

      Ayan bakakaldı bu ikiliye ne demeliydi? Evet yada hayır. Şuan kafası gerçekten karman çormandı. Normalde olsa herkes bu durumu garipser hayır derdi. Zuhal okulunu bitirip meslek sahibi olması lazım ondan sonra düşünürüz derdi.Birde Zuhal Nihat'ın kucağındaydı. Tirtir titriyordu. Yaşadığı şeyler hiç kolay değildi. Utancından kimsenin yüzüne bakamıyordu.

      Önce dayelerine baktı,sonra abisi ve ablalarına hepsi onaylayan şekilde kafalarını salladılar. Son karar Ayan'a kalmıştı. Ayan kararı ise en başından evetti.

   "Tamam kabul ediyoruz,iznimiz var . 1,5 hafta sonra istemeye gelebilirsiniz. Yalnız gelirken bana bir araba birde oyuncak araba koleksiyonunu getirmek zorundasın. Benden kardeş alacaksan bazı şeylerden vazgeçmelisin. Çocukluktan beri hepimize nispet yapıyordun araba koleksiyonu ile zaten.Birde kardeşimi yere bırak lan eşek sıpası." dedi ürkütmeyecek bir seste.

   "Ne?!" dedi Nihat bir an ne olduğunu algılayamadı. Az önce Ayan'nın baktığı gibi bakıyordu. Ayan'nın bu sözleri ve Nihat'ın öyle kalışı Zuhal'i güldürmeyi başarmıştı. Nihat ise kendine gelmiş hayran hayran Zuhal'e bakıyordu.

    Zuhal ise bakışlarını Nihat'a çevirince eridi. Çok güzel bakıyordu. Ayan ikiliye yaklaştı. "Kardeşim gel bakıyım abinin kucağına lütfen." dedi ama yinede tereddüt ile yaklaştı Zuhal kafasını sallayınca kızı aldı kucağına. Nihat ise kaşlarını çatarak baktı Ayan'a güzel anlarını bozmuştu.

    " Ne bakıyon avel avel kardeşim. Tamam kardeşimi iste dedikte bir bırak yahu. Yani bende abiyim kıskancım. Hayır takmıyorsunda. Hem Zuhal'i öyle kolay alabileceğini kim söyledi." dedi.

   Nihat ters bir şekilde baktı Ayan'a ve "Hayır çocukkende en güzel anlarımın katiliydin şimdi de öylesin. Benim senden bu çektiğim ne Ayan bırak oğlum biraz da ben mutlu yaşayım lan." dedi.

   Ayan hiç susar mı devam etti. " Lan ne zaman böyle birşey yaptım. Yalan söylemeye de utanmıyor." dedi Ayaz'a dönünce imalı bakışı gördü ve önüne döndü "Yani tamam birkaç kez yapmış olabilirim abartma. Sanki öldürdük befendiyi. Hayır yani en fazla ne yaptım?" dedi. Bu sırada herkes bu ikiliyi gülerek izliyordu.

   Aslında akışına bırakıyorlardı. Bakıyorlardı bu Zuhal'e iyi geliyordu güldürüyordu. Nihat gözlerini kıstı "Ne mi yaptın? Hımmm başlayayım. İlk olarak hiç unutmam. İş başvurusuna gidecektim çok heyecanlıydım,bu iş benim hayalimdi önemliydi şaka yapıyorum diye az kalsın senin yüzünden ölüyordum kaza yaptım bu sana birşey hatırlattı mı acaba kardo?"dedi .

   Ayan hiç takmaz gibi "Aman sanki öldün. Şuan bunları yüzüme mi vuruyorsun. Evimi terk et seni hain arkadaş."dedi.

   Nihat ise hiç takmadan Ayan'nın sandalyesine oturdu. "Çok konuşuyorsun Ayan ağa ben bugün burada misafir kalacağım. Akşama etli nohut ve pilav. Onun yanına ise gül ve kadife tatlısı isterim. Çorba olaraksa " biraz düşündü ve devam etti" Tarhana ve  mercimek isterim. He bu arada bana ayarladığın oda temiz olamalı. Yastığım kuş tüyü yastık olmalı. Şimdilik bu kadarı yeterli. Huzurumdan Zuhal'imi bırakıp çekilebilirsin Ayan kölesi." Mustafa ve çocukları, Dila ve çocukları , Fatma ve çocukları Nihat'a hayretle bakıyorlardı.

Kanlı Toprak +18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin