22.Bölüm

104 53 125
                                    

 
Lütfen oy vermeyi unutmayalım :)

    Mesajı açtı bir video vardı. Videoda yadesinin Meryem'e söylediği hakaretler vardı. Demek bu yüzden ağlamıştı Meryem,canı çok yanmıştı değil mi? Artık bu son damlaydı Ayan için. Yadesine yapacağı biliyordu.

 
      Ayan Hayat'ta yadesini çağırtmış ve " Sen nasıl benim karımın namusunu sorgularsın ha? BEN SANA DÜN NE DEDİM?"dedi. Yadesi tam birşey diyecekken " Asad" diye bağırdı.

   " Buyrun ağam ne istemiştiniz." dedi Asad." Yademi evine götür. Ve ikinci bir laf istemiyorum kimseden." deyip kimsenin yüzüne bakmadan odasına çıktı. Yade dona kaldı. Çünkü böyle birşey beklemiyordu.

   Meryem'in yanına giden Ayan karısına baktı öyle saf ve masumdu ki kıyamıyordu ona. Neden kendi içine atıp üzmüştü ki kendini?

   Meryem'i uyandırmamaya çalışarak yanına yattı. Ayan yanına gelir gelmez Meryem sokuldu kocasına. Çünkü onun koynundayken güven ve huzur vardı.

   3 saattir hiç kıpırdamadan Meryem'i izliyordu Ayan. Bu kızın güzelliği insanın aklını başından alırdı. Sonunda kıpırdanmaya başladı Meryem. Uyanıyordu ama karşısında onu izleyen bir adet Ayan'ı beklemiyordu.

  Ayan elini kızın yüzüne getirdi okşamaya başladı" Meryem'mim birtanem ,güzelim neden yademin sana söylediklerini bana söylemedin? Kendi başına üzüldün?" diye sordu ılımlı ürkütmeyecek bir seste.

   Meryem affalladı,beklemiyordu bunu."Zaten başında bin türlü şey vardı seni daha fazla üzüp,sıkıntıya sokmak istemedim." dedi.

   Ayan" Benim düşünceli karım."dedi alnından öptü ve devam etti" Bir daha ne olursa olsun benden birşey saklama olur mu? Eğer üzüleceksek beraber üzülelim sevineceksek beraber sevinelim. Her duyguyu beraber yaşayalım tamam mı canımın yongası?" dedi. Meryem kafasını salladı.

4 Gün Sonra

   4 gün boyunca Ayan abisinden, ablasından,dayesinden ve yeğenlerinden kaçmıştı. 4 gün boyunca evden erken çıkıp geç gelmişti. Ama her seferinde onu sadece iki kişi yakalıyordu Meryem ve Asiye. Ayan'la Asiye'nin arası gitgide düzeliyordu.

  Asiye ise Asil'le uğraşıyordu. Her bulduğu fırsatta Asil Asiye'ye hakaret ediyordu. Bu Asiye'nin kalbini kırıyordu.

   Sonunda kına günü gelmiş, Ayan kızları kuaföre bırakmıştı. Herkes kendi halindeyken Meryem tekrar şansını denedi. 4 gündür yaptığı gibi." Asiye bak abim seni üzmüyor değil mi? Bana yalan söyleme seni tanıyorum. Kurbanın olayım aranızda ne geçiyor da sen sürekli ağlıyorsun. Bana anlat derdini söylemeyen derman bulamaz." dedi.

   Ama Asiye ne diyecekti abin beni senin yanına ajan olarak geldiğimi düşünüyor bunun için beni sürekli aşağılıyor mu diyecekti? diyemezdi. Meryem narindi üzülürdü o yüzden Asiye 4 gündür söylediği şeyi yine tekrar etti" Beni abin üzmedi ben annem yok diye üzülüyorum. Ay vallahi bunaltınız beni 4 gündür karı koca . Aaa yeter bendeki de can " dedi güldü içi yanarken.

   Sadece Meryem sorgulamıyordu onu aynı zamanda Ayan amcasıda onu sürekli sorguluyordu. Ona da söyleyemiyordu. Eskiden olsa ona herşeyi anlatır. Hepsi için onu suçlardı ama artık biliyordu herşeyi. Anlıyordu amcasını.

   Akşam olmuş herkes hazırlanmış kına başlamıştı. Birkaç dakika sonra Asiye ve Meryem'in beklemediği bir şey oldu. Karşılarında Asena,Sinem ve Eda vardı.

Kanlı Toprak +18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin