Oy vermeyi votelemeyi yıldıza basmayı nasıl söylemeyi tercih ediyorsanız lütfen unutmayın!!!💙💜💕
Meryem Ayan'ı merak ediyordu. 2 gündür eve gelmemişti. Gelmesinin sebebi neydi bilmiyordu ulaşamıyordu. Polise bile gitmişti onlardan da haber yoktu.Bir korku kapladı içini. Dayelerine danışmaya gitmişti Avin hanım ve Evin hanım ise 'Ayan öncedende söylemeden gelmezdi bazen korkma kızım.'demişlerdi ama yalandı hep haber ederdi.
Meryem'in düşüncelerini bölen çalan telefonuydu.
Arayan yabancı numara idi. Meryem ilk tereddüt etsede açtı.
M:Alo numranız kayıtlı değil kimsiniz tanıymadım?(dedi nazikçe)
X:Aaa kocanı nasıl tanımasın karıcığım.(alaylı sesi ile.)
M: Ayan iyi misin? (demişti ki 2 gündür aramayıp rahatça konuştuğu için kızdı.) İki gündür nerdesin? Neden telefonunu açmadın? Bu rahatlık ne? Ben ne kadar korktum senin haberin var mı?Ayan tam cevap veriyordu ki arkadan başka adamın sesi geldi." Ağam hastahaneden bugün değil 1 hafta sonra çıkmanız lazım. Doktor kazada çok hasar aldığınızı söyledi."dedi. Ayan ona sinirli bakıp telefonu gösterince dilini ısırdı.
M: Sen kaza mı geçirdin? Hangi hastanedesin? Hemen geliyorum.(Dedi endişe ile.)
A: Öncelikle iyiyim karıcığım. Gelmene gerek yok. Bizim Salih boşboğazdır . Hem iyi olmasam senin ile nasıl konuşayım.(dedi)Meryem'in itiraz edeceğini anladığı an ikna edici kelimeler ve cümleler kurmuş telefonu kapaltmışlardı.
Ayan hastahaneden çıkmış ona kaza yaptıranları zaten bulmuştu. Merwan ağa ve ağabeyinin arkadaşı Kara . Onları bulduğu an zaten kaza yaptırmışlardı Ayan'a.
Ayan onları depolardan birine yolladı . Yanlarına gittidecekti ki evden sırayla birileri arıyordu sürekli. Meryem,dayeleri,Mustafa ağabeyi,ablaları ,Zuhal ,yeğenleri ila biri arıyordu. Mecbur eve gidecekti önce.
Eve girdi saat gecenin 4 ü idi herkesin uyuduğunu düşünüyordu ama yanılmıştı. Herkes uyanık ayakta Ayan'a bakıyordu.
Önce dayeleri koşup Ayan'a sarıldı sonra diğerleri . Ayan canı yanıyordu ama belli etmiyordu. En son Meryem diğerlerine nazaran sert sarıldı Ayan acıyla inledi "Aahhh" .
Meryem"İyi misin Ayan? Çok mu acıttım?" dedi . Daha devam edecekti ki Ayan eliyle susturdu karısını.
"Öncellikle iyiyim hiçbiryerimi acıtmadın karıcığım ama açım ve susadım izniniz olursa bir yemek yiyeyim. Sizde yatın beklemişsiniz beni burada . Yani hayır bir kaza mı öldürecek beni güldürmeyin. "dedi Ayan .
Avin hanım"Oğlum aslanım bu kazayı Merwan ağa yüzünden mi yaptın bana bir tek bunu söyle?"dedi.
Ayan'nın gözünden tehlikeli bir parıltı geçti "Evet tam olarak bu yüzden. Merwan ağa ve ağabeyimin eski dostu Kara denen şerefsizi buldum. O ikiside bir olup bana kaza yaptırıp kaçacaklardı. Ama şuan depodalar. " Dayeleri ,ağabeyi ve Meryem birşey diyecek oldular"Sakın bana onları devlete teslim et veya elleme demeyin. Ben onları teslim edeyim hapiste ağa oldukları için hürmet gösterilsin. O zaman Fatma ablam ve Gül ablama yapılanların hesabı sorulmasın. Unuttun bunu. Eğer başka birşey yoksa odalarınıza geçin lütfen ben iyiyim. Bende yemek yeyip ilacımı içip dinleneyim."deyince herkes kafasını salladı ve odalarına dağıldılar.
Meryem ise Ayan'la mutfağa geçti. Yemek ısıttı Ayan'a yedirdi ilacını içirtti. Odalarına geçip yatağa oturdular.
"Neren acıyor kocacığım?" dedi Meryem. Bu fırsattı kaçırmayan Ayan "Şey bak dudağımdaki yara en çok orası acıyor öpersen hemen geçer."deyince . Meryem önce baktı boş boş sonra bozuntuya vermeden öptü kocasının dudağını. Sonrasında emdi içine çeke çeke. Ayan karşılık vermeyince ısırdı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kanlı Toprak +18
Teen FictionKanlı Toprak o gün yemin etti o üç masumun intikamını almaya. 15 yıl önce yaşanan olayların üstüne Asiye ailesi İstanbul'a taşınırken bir kaza geçirirler. 10 yaşındaki Asiye hem annesini hemde hafızasını kaybeder. Her şey Asiye'nin 15 yılın ardınd...