Lütfen oy vermeyi unutmayın. :)
Yazardan
Asiye odadan çıktı. Lakin bu Ayan denen adamın odası hangisiydi? Elinde tepsiyle giden Hayatı gördü, durdurdu. Ayan ağanın odasını öğrendi.Hemen odaya doğru yol aldı. Kapıyı çaldı gel sesini duyunca içeri girdi.
Karşısında Asiye'yi gören Ayan ağanın kartları çattıldı.
" Senin ne işin var burda? Ben sana o odadan çıkma demedim mi?" birkaç şey daha söyleyecekti ki onu bölen Asiye oldu.
" Ben evlenmek istemiyorum. Özellikle de tanımadığım biriyle. Lütfen beni evlendirme. Benim bir suçum yok."
" Galiba sen anlamadın beni Asiye hanım. Ama ben anlatmasını bilirim. Beni zorlama bu senin için hiç iyi olmaz. Anladın mı beni? Bu evlilik yıllar önce belirlendi. Eğer baban kaçmasaydı şuan zaten evliydin. O yüzden verilen sözü tut evlen ve şimdi odamdan dışarı çık. Odama girilmesi den hoşlanmam bu seferlik bilmediğin için birşey demeyeceğim." dedi Ayan.
Asiye'den
Ne yani babam yıllar önce evlenmem için söz mü vermişti? Peki neden gittik biz Mardin'den bana hep kanlı Toprak bizide almasın diye derdi. Yalan mıydı tüm bunlar?Ayan ağaya baktığımda bana gözleriyle 'ne bekliyorsun çık odadan' dedi adeta. Çıktım aşağı odaya girdim.
Sahi bu odadaki kız kimdi? Neden onu benim yanıma getirdi?
Yumuşak bir sesle " Kimsin acaba? Neden burdasın?" Kız bana baktı. Tam söylecekken aklına birşey gelip sustu.
"Ben Meva . Kara aşiretinin kızıyım. Ve tabi sanırım senin evleneceğin adamın kardeşi . Buraya gelme sebebim abimi aramam. Ve sanırım babam beni dövmesin diye getirildim. Söylenenler doğruymuş demek. Ayan ağa zalime karşı zalim mazluma karşı mazlum ama bir o kadarda gaddar acımasız zalim ağa." dedi kız.
Ne yani Ayan bu kızı babası dövmesin diye mi getirdi. Madem bu kadar iyi niyetli neden beni evlendiriyor? Karşı çıkacağım ama ya dediği gibi Aden'e birşey yaparsa.
Bugün odama gelen kime şu soruyu sorsam "Ayan ağa bana evlenmesem birini öldürürüm derse yapar mı?" Ayan ağa dediğini yapar olmuştu cevap.
Yani evlenecektim. Buna mecburum değil mi? Peki kimle evlenecektim ?Bu kişi kaç yaşındaydı.?Mesleği neydi?
Hakkında hiçbir şey bilmediğim bir kişiyle.
" Şey acaba ismin ne?" Sorusu beni düşüncelerimden uzaklaştırdı.
" İsmim Asiye. Sana birkaç soru soracağım olur mu? Sonuçta evleneceğim kişi abinmiş."
"Memnun oldum. Tabii buyur sor."
" Öncellikle ismi ne? Kaç yaşında? Mesleği ne okuduysa? Çalışıyor mu? Nasıl bir insan?"
" Abimin ismi Asil. 27 yaşında. Okudu Asker . Şuanda görevde ve evet buda çalışıyor demek. İyi bir insan ikizimin okuması için elinden geleni yaptı."
Ne demek ikizinin okuması için elinden geleni yaptı isimde aynı yoksa bu kişi Meryem'in abisi mi?
" Meva senin ikizin varmış ismi ne soyisminiz ne?"
"İsmi Meryem . Soyismimiz Kara . Neden sordun."
" Neden sordum biliyor musun? Senin ikizinin Asiye diye bir arkadaşı var mı? Varsa o ben oluyorum."
Şaşırdı." Tabii ya Asiye bıçakçı doktor olan. Yani sen şimdi Ayan ağanın yeğeni olan Asiye misin?"
" Hayır benim babam yada annemin ailesi yok." dedim şaşırdı. Birşeyler daha söyleyecekti ki hızlıca kapı açıldı. Gelen kişi Ayan ağaydı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kanlı Toprak +18
Teen FictionKanlı Toprak o gün yemin etti o üç masumun intikamını almaya. 15 yıl önce yaşanan olayların üstüne Asiye ailesi İstanbul'a taşınırken bir kaza geçirirler. 10 yaşındaki Asiye hem annesini hemde hafızasını kaybeder. Her şey Asiye'nin 15 yılın ardınd...