En son kızı koynuna alıp Meryem'in sırtı göğsüne gelecek şekilde yatırıp kasıklarına mesaj yapmaya başladı. Meryem yavaştan acısı geçmiş mayışıp uyumuştu. Ayan uyuyan kıza baktı bu kız gerçekten güzeldi. Ona aşık olmuştu. Bu kız ona aşıkmıydı bilmiyordu. Eğer değilse kendine aşık edecekti. Bu saatten sonra onu bırakmak gibi düşünceleri yoktu.
Sabah olmuş Ayan kızları kuaföre bıraktı. Oradan kendisi de berbere gitti.Kızlardan kuaföre gitmeyen tek kişi Asiye'ydi. Zaten dün Asil'in ona ettiği hakaretler yetmişti. Şimdi birde gidip onun yüzünü mü görecekti. Asiye öğrenmişti Kara aşiretinde bir âdet varmış gelinin abisi kuaförde bekler. Kardeşini damada ilk orda teslim eder. Daha sonra evden çıkartırmış. Bu yüzden gitmek istemedi.
Evin hanımın isteği üzerine Asiye Hasan'nın odasından bugün çıkmış Ayan'nın eski odasına geçmişti.Asiye henüz odanın Ayan'nın odası olduğunu bilmiyordu. Aynı şekilde Ayan'da odada kızın kaldığını bilmiyordu. Ayan en son ablasının cenazesini çıkartmıştı o odadan o günden beridir o odaya girmiyordu.
Asiye odaya girdi ardından kapı çaldı."Gir" dedi. Karşısında Asil'i gördü. Asil girer girmez "Ne oldu saf kız rollerine devam mı? Kuaföre de gitmemişsin ne o Asil bana kötü davranıyor ben kardeşine birşey yapmadım pozları mı keseceksin yine? Pislik bir insan olduğunu saklayacak mısın? Ne bön bön bakıyorsun ? Salak mısın? Hani bu evlilik olacakya sana bu evliliği dar edeceğim. Kardeşimin o yediği dayakların intikamını alacağım. Bir kadına vurmam ama o evi senin için cehenneme çevireceğim." tam çıkarken " Ben yarın gelip seninle kınalık veya gelinlik alışverişine gelemem haberin olsun. Tiksindiğim biri için hiçbir şey seçemem. " dedi ve çıktı.
Asiye' nın gözü doldu ağlamayacaktı. Ne diye gelmişti ki yine kıza sadece hakaret ediyordu. Bu adam başka birşey bilmiyor muydu? Kaç kez söylemişti haberinin olmadığını ama hâlâ devam ediyordu.
Asiye eşyalarını dolaba yerleştirirken iki defter buldu. Yatağın üstüne koydu. Daha sonra bakacaktı defterlere. Bütün kıyafetlerini yerleştirdi. Eline kalemini almıştı ki onu yere dolabın altına düşürdü. Uzandı aldı kalemi alırken eline birkaç tane kağıtta gelmişti. Kağıtlardan ilkini açtı okumaya başladı.
Yıl 9 Haziran 2012
Artık yaşamak o kadar boş geliyor ki . Ölmek istiyor insan ama bu karnımdaki masum hiçbir şeyden haberi olmayan bu çocuk...
Evet Ayan hamileyim ablacım sen bu evde değilken bunu kimseye söyleyemem. Ayan'nım ablam ben bu birlikteliği isteyerek yapmadım. Bana tecavüz etti o adam, Berzan Kara. . Babamın haberi vardı biliyor musun? Ama o beni kurtarmamayı seçti. Yalvardım durması için. O kadar çok acıttı ki canımı ben öldüm sandım. O kadar sert ve hızlıydı ki hareketleri. Önce beni öyle bir dövdü ki karşılık verecek halim kalmadı. Kolumu dahi çıkardı. Daha sonra bana zorla.. Evin dayem gelmiş beni hastahaneye götürmüş. Gözümü açtığımda babamla kavga ediyorlardı. Babama bağırıyordu. "Ben o masum çocuğu oğlum Ayan'ı dövmene birşey diyemedim sırf kızlarıma dokunma diye. Sen benim güzel Gül'ümü nasıl o adama. Dedi gerisini getiremedi. Babam ise o senin değil Avin'nin kızı dedi. Ama Evin dayem babama tokat attı . Odadan zorla çıkardı.
Asiye'den
Bu kimdi? Zeliha hanım mı? Ama o olamazdı bir çocuğu yoktu ki . Diğer mektubu açıp okumaya başladım.Yıl 12 Eylül 2012
Ablacım babam ve Kara abi bizi kandırmış. O mektuplar hiçbir zaman abime ulaşmamış. Babam beni bu çiftlikte zorla tutuyor. Kara abi ne abisi o şerefsiz abime yalan söylemiş bizim mektuplarımız hiç ulaşmadığı gibi bizim iyi olduğumuzu söylemiş. Babam Fatma ablam, Hasan ve Mustafa abim gittikten sonra üstümüze titremiş öyle söylemiş şerefsiz. Abim her ne kadar inanmak istemesede inanmak zorunda kalmış. Ve Fatma ablam Agir eniştemle kaçmak zorundaymış Berzan ağanın bana yaptığını Kara denen şerefsiz Fatma ablama yapmış. Zorla Fatma ablamla bu şerefsizi evlendireceklermiş. O şerefsiz de Fatma ablamı pavyona satacakmış. Agir eniştem olanları öğrenince Fatma ablamı kaçırmış sen herşeyimle kabulümsün Fatma'm demiş. Yani kızma onlara ablam nolur kızma. Ne Hasan abime kız ne Dila yengeme kız. Sen sadece babamıza kız.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kanlı Toprak +18
Novela JuvenilKanlı Toprak o gün yemin etti o üç masumun intikamını almaya. 15 yıl önce yaşanan olayların üstüne Asiye ailesi İstanbul'a taşınırken bir kaza geçirirler. 10 yaşındaki Asiye hem annesini hemde hafızasını kaybeder. Her şey Asiye'nin 15 yılın ardınd...