Oy vermeyi votelemeyi yıldıza basmayı nasıl söylemeyi tercih ediyorsanız lütfen unutmayın!!!💙💜💕
"Ağzını açma yoksa ne olacağını biliyorsun Asiye'm sen benimsin demiştim sana. Senin yüzünden bu salak Meva denen kızla uğraşmak zorunda kaldım. Şimdi sen tamamen benim olacaksın Asiye. Buraya bay bay de. Artık gitmenin zamanı geldi güzelim."dedi adam ve Asiye boynunda acı ve sıcaklık hissetti sonrası ise karanlıktı.
"Aşkım"diye Meva'nın seslenmesi ile küfretti adam, bu salak kız şimdi gelirse işini bozardı. Hemen aklına telefonla aramak geldi. Aradı Meva telefonun olduğu tarafa yöneldi.
Rahat nefes verdi. Şimdi bu kızı kaçırmanın tam zamanıydı. Hem bu kızı seviyordu hemde bu kızı kaçırıp birlikte olursa yüksek miktarda para alacaktı. Kara Saygın öyle demişti. Tek taşla iki kuş vuracaktı.
Adam dışarıdaki korumaları oyalamak için adam tutmuştu. Daha doğrusu 13 yaşında bir çocuk sanki yaralanmış gibi yapacaktı. Çocuk bunu ailesi için yapmaya mecburdu. Çünkü adam onları hem tehtit etmiş hemde para teklif etmişti. Çocuğuda iyice dövmüştü.
Çocuk sadece para olsa kabul etmezdi ama işin içinde ailesi vardı. Çocuk geldiği an Yavuz(adamın ismi) Asiye'yi dışarı çıkartıp bagajına bindirdi. Korumalar oraya dönünce sanki bagajdan çiçek çıkarmış gibi yaptı.
İçeri girip Meva'ya çiçekleri verdi."Meva aşkım benim acilen gitmem lazım. Annem ,annemi ameliyata almışlar."dedi üzüntülü ses tonuyla.
Meva kafasını sallar sallamaz dışarı çıktı. Arabayı çalıştırıp konaktan uzaklaştığı an Asiye'yi bagajdan çıkarıp arka koltuğa yatırdı elini, ayağını, ağzını bağladı. Arabayı Kara Saygın'nın ona verdiği eve sürdü. Kara Saygının dediğine göre bu evi kimse bilmiyormuş. Mehmet dayısının üstüne imiş. O ölünce köylü bir kızın üstüne geçirmişler.
Asiye'yi çıkardı eve girdi . Yatak odasına yönlendi ,merdiveni çıktı sağ tarafta ki odaya girdi ve yatağa yatırdı. Biraz beklemeliydi ona sahip olmak için. Uyanması lazımdı yoksa nasıl zevki çıkacaktı ki. Kızı yatağa bırakıp odadan çıktı. Çıkarken kapıyı kilitledi.
Asil Asiye'yi beklerken içine bir sıkıntı düştü. Birkaç dakika sonra Meva geldi erkek arkadaşının annesininin ameliyata alındığını ve gitmesi gerektiğini söyledi. Asil içine bir kurt düştü. Bu adamı bugün görmüştü ama davranışları bakışları hiç hoşuna gitmemişti. Bu adamda birşey vardı ama çözemedi. Sanki birşeyler saklıyor gibiydi bu adam.
Asil kalktı Asiye hala gelmemişti mutfakta olmalıydı. Mutfağa gitti Asiye yoktu. Odalarına gitti Asiye orada da yoktu. Seslendi cevap yoktu aradı telefonu mutfakta idi ama kendisi yine yoktu. Konağın her bir köşesini aradı ama karısı yoktu.Asil iyice endişelendi ve şüphelendi. Karısı nerde idi?
Asil çalışma odasına çıkıp bilgisayarı açtı kamera görüntüleri bir tek burada var idi. Klasörü açtı ama bugüne dair bir tek görüntü yoktu. Nasıl olabilirdi? O daha yeni kameraları tamir ettirmişti. Şimdi anladı o adamda bir şeyler vardı. Korumalar ile konuştu korumalar Asiye'nin hiç çıkmadığını söyledi. Olanları anlattı. Yavuz neden erken gitmişti? Bu kafasını kurcaladı? Ayrıca karısı ortalıkta yoktu. Sıkıntılı bir şekilde içeri girdi.
Asil'in birde kendine ait kamerası vardı herkesten gizli. Onu açtı herşey tam görünmüyordu lakin Yavuz'un arabaya birşey koyup başka birşey aldığını sonrasında eve girip hızlıca çıktığını. Birden gaza yüklenip uzaklaştığını gördü.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kanlı Toprak +18
Dla nastolatkówKanlı Toprak o gün yemin etti o üç masumun intikamını almaya. 15 yıl önce yaşanan olayların üstüne Asiye ailesi İstanbul'a taşınırken bir kaza geçirirler. 10 yaşındaki Asiye hem annesini hemde hafızasını kaybeder. Her şey Asiye'nin 15 yılın ardınd...