Odaya girdiğinde yatağın üstünde bir not buldu. Üstünde Meryem'e yazıyordu. Ayan ağa çıkmadan önce birşeyler yazmıştır diye düşünmüştü Ama olay hiçde öyle değildi. Meryem kağıdı açtığında öğrenecekti.
Duşunu alıp çıkmıştı banyodan Ayan. Mutluydu. İlk defa böyle şeyler yaşıyordu. Daha önce bir kadınla cinsel açıdan hiçbirşey yaşamamıştı ,yaşamayı bırak el ele bile tutuşmamıştı. O bakir bir erkekti. Gerçi nasıl yaşabilirdi ki şimdiye kadar 18 ine kadar babasının ve babasının düşmanlarının işkencelerine maruz kalan bir çocuk, 18 inden sonra ise zalim bir ağaydı.
Odaya girdi Ayan. Yalnız odada ağlayan bir Meryem görmeyi beklemiyordu. Dumura uğramıştı. Yoksa pişman mıydı yaptıklarından Meryem? Ama zevk aldığına şahitti Ayan. Utanıp gülümseyip banyoya kaçmıştı. Bir adım daha atınca elindeki kağıdı gördü Ayan. Aldı okudu. Okumasıyla sinirden kıpkırmızı olmuştu.
Birkaç dakika önce
Önce kağıdı aldı daha sonra yatağın üstüne oturdu kağıdı okumaya başladı Meryem. Okumaya başlamasıyla gözyaşlarının akması bir olmuştu. Kağıtta aynen şöyle yazıyordu:
Ne o çok mu mutlusun Meryem Kara? Ona aşık mı oldun? Ama şunu unutma sen onun için hiçbirşeysin. Sadece cinsel ihtiyaçlarını benden karşılamadığı zaman karşılayabilirsin. Yani ben istemediğim zaman senden mecburen karşılayacak. Ha bu arada yakında Ayan'la çocuğumuzu kucağımıza alacağız. Şuanda aramızda imam nikahı var. Çok yakında oğlumuz doğunca resmi nikahta kıyacak bana.Ha sakın ola onun seni seveceğine inanma. Sonuçta senin baban onun kardeşinin katili. Senden tiksiniyor biliyor musun? O davayı sana niye verdi biliyor musun? Herkes içinde rezil ol diye. Mesleğinden soğu diye. Seni mutlu eden şeyi elinden almak istiyor.Benimle neden evlendi diyorsun şimdi değil mi? Açıklayayım: Bak bebeğim benim Ayan'ım iyi kalplidir. Yıllardır masumların kanı dökülüyor. Bu yüzden vicdan azabı çekiyor. Eeee yeğeni Azad kabul etmezdi berdeli mecbur kaldı. Eee napsın adam senden tiksiniyor ama yapacak birşey de yok. Seninle evlendiği akşam bile bana geldi. Ah bana dokunuşları içimi dolduruşları mükemmeldi.Sana benden bir tavsiye canım adamıma fazla yaklaşma. Ve kağıdı Ayan'ıma gösterme sana kızmasın senden daha fazla tiksinmesin.
Ne yani Ayan ağa oyun mu oynuyordu Meryem'e? Meryem'in niye canı yanıyordu bunu bilmiyordu. Yanmasın istedi. Zaten ne bekliyordu ki koskoca Ayan ağa ona iyi davranacak üstelik babası masum kız kardeşinin katiliyken. Meryem ağlamasını durduramıyordu. Canı yanıyordu neden? Zaman onun için durmuştu. Ne dışarıdaki sesleri duyuyordu nede başka birşeyi. Çünkü Ayan'a aşık olmuştu ama farkında değildi.
Ayan ağanın geldiğini bile duymamıştı. Ayan ağa elinden gelip kağıdı aldı ve okudu. Sinirden kıpkırmızı oldu.
Meryem'in ağzından sadece şu sözler çıktı" Neden yaptın? Ben sana ne yaptın? Babamın suçunu neden bana çektiyorsun? Keşke hiç iyi davranmasaydın en başından." bütün cümlelerini kısık sesle söylemişti Meryem.
Ayan kızın gözündeki hüznü ve hayal kırıklığını görmüştü. İçi burkuldu. "Kağıtta yazanların hepsi yalan. Neymiş benden hamileymiş göstersin lan. Ben bugüne kadar en çok sana yaklaştım. Oda az önceydi."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kanlı Toprak +18
Teen FictionKanlı Toprak o gün yemin etti o üç masumun intikamını almaya. 15 yıl önce yaşanan olayların üstüne Asiye ailesi İstanbul'a taşınırken bir kaza geçirirler. 10 yaşındaki Asiye hem annesini hemde hafızasını kaybeder. Her şey Asiye'nin 15 yılın ardınd...