Merhaba yaralarım? Nasılsınız?
Artık benimde fakültem açıldığı için başka bir şehirdeyim. ') özlemişim buraları.
Buraya bölümü okuduğunuz tarih ve saati bırakır mısınız? İlk ben bırakayım. 05.10.2024 saat. 22.00
Sizden ricam bölümü okurken oy verip bol yorum yapmanız!
Hem oy hemde yorumlar çok düşük. Tam dört aydır düzenli bir şekilde bölüm atmama rağmen. Okurum artacağına azalıyor. :/
Güz yarası'nı okuyabilecek tüm arkadaşlarınıza önerir misiniz?
Sizleri seviyorum 🥀
Keyifli okumalar 🥀
# Dedublüman | sakladığın bir şey var.
29. Şüpheİçimde her geçen gün büyüyen duyguya verecek bir isim yoktu. Bu duygu uzun bir süredir benimleydi. Kendimi bildim bileli, doğduğumdan itibaren bu lanet olası duygu benimleydi.
Şüphe!..
İlk şüphe tohumu ne zaman yüreğime ekilmişti bilmiyordum ama bir müddettir hep bir şüphe duygusu uyanıp duruyordu içimde. Kerem Ali ve ismini bilmediğim o kız...
Çok sevmiş miydi acaba?
En güzel duygularını onunla mı harcamıştı?
Peki ya beni hiç sevmiş miydi?
İşte bu sorunun cevabını yaklaşık on beş gündür bulamıyordum. Takvimler artık yirmi haziran'ı gösteriyordu. Hamza'nın gelişinin üstünden tam on beş gün geçmişti. Ne aramış ne sormuştu. Kerem Ali'den ayrılır ayrılmaz hızla bütün gazateleri toplamış bu olaya dair herhangi bir ip ucu aramıştım. Ama ne yazık ki gazateden bir şey bulamamıştım.
Sonra İnternet haberlerini açmıştım ve ne yazık ki altı sene önce meydana gelen o ölümü de görmüştüm. Flash haber diye paylaştıkları haber tamamen bize aitti. Fotoğrafta babam, Ahmet ve Serkan varken üstüne de oldukça ilgi çekişi bir başlık düşmüşlerdi.
DÜN GECE SAATLERİNDE YAŞANAN CİNAYETTE BAŞ SUÇLULAR!
Altına bir başlık daha düşmüşlerdi.
KAN DONDURAN CİNAYET!
Her kelime ruhuma bir çentik daha atarken hızla haberleri geçmiştim. En altta bulunan yeni polis memuruna dair olan haber oldukça kısa ve netti. Adam hayatına dair pek bir bilgi vermeyi sevmedi için bir şey bulamamıştım.
Konya da son birkaç yıldır bulunan katili belli olmayan cinayetler yüzünden şehre getirilen polis memuru bu fuhuş çetesine de merak salmış olmalıydı. Oldukça tehlikeli bölgelerde araştırmalar yapmıştı. İnternet haberleriden ulaşamadığım her bilgi için memlekette bulunan Selvi'yi aramaya karar vermiştim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GÜZ YARASI
Mystery / ThrillerElindeki suyu tepesine bir dikiște bitirdi ve su șișesini hızla evlerinin geniş bahçesine savurdu. Onu her sabah böyle izlemek akıl kârı değildi ama elimde de değildi. Perdeyi biraz daha araladım ve atletli ama yaklaşık bir saati aşkın süredir spor...