XI | VAZGEÇİŞ

994 303 232
                                    

Merhaba, merhaba yaralarım. 🌹

Nasılsınız? İyi misiniz? Şükür ben iyiyim. Bomba gibi bir bölümle daha karşınızdayım. Hazır mısınız?

Arkadaşlar sizden ricam Güz Yarası'nı okuyabilecek tüm arkadaşlarınıza önerir misiniz?

Bu bölümü tüm güzel okurlarıma ithaf ediyorum. İyi ki varsınız 🌚🌝

Bu bölüm için 55 oy ve 200 yorum istiyorum. Sınırları dolsun bebekler. 🌪️

Keyifli okumalar 🧚‍♀️

#Çağan Şengül | Suzan Hacigarip | yol

#Çağan Şengül | Suzan Hacigarip  | yol

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


11. Vazgeçiş

Hayat uzun bir yoldur derdi anneannem, insanın da tıpkı dağlar, yollar, bayırlar, çayırlar gibi içinde upuzun, keşfedilmesi gereken bir yol vardır, derdi.

Kimi zaman yağmur yağardı, kimi zaman dolu atardı yüreğimize, kimi zaman buz gibi bir kar yağardı. Taşlaşırdı içimiz sonra perperişan halde görür yeniden içimiz acırdı.

Biz kadınların yüreği erkek yüreği gibi değildi, daha nazik, daha merhamet doluydu. Ne kadar affetmeyeceğiz diye naralar atsak da karşımıza gelince affediyorduk. Onlar gibi olamıyorduk. Bir şekilde içimiz ılıyordu. Bir bakmışız ki senli benli konuşmaya başlamışız.

Hayat çok garipti. Kerem Ali'nin bir zamanlar başka bir kadına inceden yanık olduğunu biliyordum ama hazmedemiyordum. Yediremiyordum. Bir türlü bu düşünceye kendimi alıştıramıyordum. İçimi yakıp geçiyordu bu gerçek.

Boşunaydı oysaki...

Bende bir zamanlar birine aşıktım, bunu unutup içimdeki sevgiye karşı çıkıyordum. Kıskanıyordum onu, ona dokunan her teni de. Ona art niyetle değen her bakışı da delicesine kıskanıyordum. İçimde kaynar lavlar kaynıyordu.

Onun tuttuğu tutacağı elleri kırmak istiyordum, ona dokunacak her bakışı cayır cayır ateşe vermek istiyordum. Ona ithaf edilecek her cümleyi kör kuyulara boğmak istiyordum. İçimdeki sevgiye engel olamıyordum.

Kalbim kırılmıştı. Bir daha kırılmayacak diye kendime teskin verdiğim kalbim... Paramparça olmuştu. Kerem Ali o kadına çok aşıktı hatta şimdi de aşıktı. Hemde dolu dizgin aşıktı. Beynimde tekrarlanıp duruyordu sözleri.

Hayatımdaki bir kadının hayatını mahvettin, diğerine müsade etmeyeceğim Serkan Çayyolu!

Kaç kere beynimde tekrarlanmıştı bilmiyordum. Hayat böyleydi; Duyduklarım, duyacaklarım ve duymuş olduklarım diye üçe ayrılıyordu.

GÜZ YARASIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin