25 || Hotel

342 9 2
                                    

Een paar uur later stappen Matthy en ik de lift van het hotel in. We hadden besloten om nog even naar het terras te gaan en ik heb daar aardig wat wijntjes op. Matthy is daarentegen nog bijna nuchter, want hij heeft maar één wijntje op.

'Spiegelfotooo' zeg ik enthousiast wanneer ik ons samen in de spiegel zie staan.

Matthy slaat zijn armen om mijn nek en ik maak snel een foto. We blijven zo nog even staan tot we bij onze verdieping komen en we lopen door naar onze kamer.

'Wauw deze kamer is niet normaal mooi'

Met grote ogen loop ik de kamer binnen en het is echt perfect. Er staat een groot tweepersoons bed en het uitzicht is ook echt geweldig. Ik draai me weer terug van het raam en ik wil richting het bed lopen, maar ik struikel over mijn schoenen die ik net heb uitgedaan.

Ik grijp Matthy's arm vast om mijn evenwicht te bewaren en een zachte giechel ontsnapt uit mijn mond. Hij slaat een arm om mijn middel en ik voel de warmte van zijn hand door mijn hele lijf stromen.

Ik plof neer op bed en laat mezelf achterover vallen. Mijn hoofd voelt licht van de wijn en even sluit ik mijn ogen. Na een paar seconde voel ik het matras naast me inzakken en ik draai mijn hoofd een beetje richting Matthy.

Ik ga weer rechtop zitten en kijk hem aan.

'Deze date was echt perfect Mat'

Matthy lacht zachtjes en haalt verlegen een hand door zijn haar. God wat hou ik er van als hij dat doet, hij ziet er dan zo sexy uit.

'Ik wilde iets speciaals voor je doen'

Ik glimlach naar hem en sta op van het bed. Matthy kijkt me vragend aan maar al snel ziet hij wat ik doe wanneer ik mijn knie naast zijn heup zet en op zijn schoot kom zitten. Ik sla mijn armen om zijn nek en hoofdschuddend kijkt hij me aan.

Ik trek hem iets dichter naar me toe en zijn lippen zijn nu nog maar enkele centimeters verwijderd van die van mij. Ik voel zijn handen op mijn heupen en de warmte komt recht door mijn kleren heen.

Matthy's ogen zoeken de mijne, en voor een moment zeggen we niets. Mijn ademhaling versnelt en zonder verdere aarzeling druk ik mijn lippen op de zijne.

Zijn lippen voelen warm en zacht tegen de mijne en ik voel hoe hij me dichter naar zich toe trekt. Mijn vingers gaan van zijn nek naar zijn haar en ik duw mezelf dichter tegen hem aan.

Onze zoen wordt dieper en ik voel hoe de hitte tussen ons groeit. Mijn handen bewegen zich langs zijn kaaklijn, langs zijn hals en Matthy's ademhaling wordt steeds zwaarder.

Zijn vingers spelen zachtjes met de rits van mijn jurk en ik voel de spanning groeien. Mijn lichaam reageert vanzelf, en zonder erbij na te denken duw ik mijn heupen tegen de zijne aan.

Maar net op het moment dat ik me volledig aan hem wil overgeven, voel ik hoe Matthy iets verandert. Zijn handen, die me net nog dichterbij trokken, rusten nu op mijn heupen.

Langzaam trekt Matthy zich terug en nog een paar tellen voel ik zijn lippen op die van mij, alsof hij zelf ook moeite heeft om het moment los te laten. Zijn voorhoofd rust tegen het mijne, en we blijven zo even zitten.

Hij zucht zacht.

'Loen, we moeten echt stoppen'

Verward kijk ik hem aan, mijn lippen tintelen nog van onze lange zoen.

'Waarom?' vraag ik zacht. 'Ik wil dit, ik wil jou Mat'

Hij sluit zijn ogen even en schudt zachtjes zijn hoofd. Zijn handen liggen nog steeds op mijn heupen en na een tijdje kijkt hij me weer aan.

'Ik wil jou ook' zegt hij met een lage, hese stem.

Niet begrijpend kijk ik hem aan. Als hij me wil, waarom stopt hij dan?

'Maar niet nu, niet als je dronken bent'

'Maar ik voel me goed' zeg ik met een pruillip, 'Ik wil dit echt'

Mijn handen rusten nu op zijn borst en Matthy glimlacht zwak naar me. Ik voel hoe zijn duim langs mijn heup streelt en zijn ogen blijven op de mijne gericht.

'Ik weet dat je het nu wilt,' zegt hij, 'maar ik wil dat je het morgen ook wilt. Niet alleen nu, ik wil dat het echt speciaal is.'

Ik zucht zachtjes en de teleurstelling dringt langzaam door, maar ik besef dat hij gelijk heeft. Hij wil dat dit moment perfect is, en ik ook.

'oké' fluister ik zachtjes.

Ik laat mijn hoofd op zijn schouder zakken en Matthy sluit zijn armen om me heen. Ik voel zijn hart nog steeds snel kloppen, wat me geruststelt dat hij het ook moeilijk vindt om te stoppen.

Matthy drukt een zacht kusje op mijn voorhoofd en ik glimlach tegen zijn schouder.

'We hebben de tijd hé Loen' fluistert hij.

Ik weet dat hij gelijk heeft en ondanks dat ik hem nog steeds wil, weet ik dat dit moment, hoe het ook loopt, precies zo is zoals het zou moeten zijn.


De zonnestralen vallen zachtjes door de gordijnen en langzaam word ik wakker. Mijn hoofd rust op Matthy's borst en zijn arm ligt losjes om mijn middel. Zijn ademhaling is rustig en gelijkmatig en ik voel hoe zijn borst zachtjes op en neer gaat.

Langzaam open ik mijn ogen en ik til mijn hoofd een beetje op. Matthy slaapt nog en ik kan het niet laten om even naar hem te kijken. Zijn gezicht is ontspannen en zelfs als hij slaapt ziet hij er knap uit.

Na een tijdje opent Matthy langzaam zijn ogen en onze blikken ontmoeten elkaar. Hij glimlacht slaperig naar me en het ziet er echt heel schattig uit.

'Goedemorgen' fluistert hij met een schorre stem.

'Goedemorgen' fluister ik terug met een brede glimlach.

Ik voel hoe hij zijn hand langs mijn rug glijdt en hij trekt me iets dichter tegen zich aan. Ik leg mijn hoofd weer op zijn borst en nestel me tegen hem aan.

'Heb je goed geslapen?' Vraagt hij uiteindelijk, terwijl hij zijn vingers door mijn haar haalt.

'Zeker, ik zou elke ochtend wel zo wakker willen worden'

Matthy en ik blijven nog even zo liggen, maar na een tijdje moeten we helaas opstaan. Het is alweer half elf en om elf uur moeten uitchecken uit het hotel.

Ik ga op de rand van het bed zitten en rek me uit. Ik mocht Matthy's shirt gelukkig aan met slapen, want ik had natuurlijk niks mee.

Ohja ik heb niks mee.

Met een peinzend gezicht kijk ik naar mijn jurk die op de grond ligt. Gister was het allemaal leuk en aardig die jurk, maar als ik er nu aan denk dat ik hem weer aan moet, vind ik het eigenlijk niet zo leuk.

Een diepe zucht ontsnapt uit mijn mond en ik zie Matthy me vragend aankijken. Wanneer hij mijn blik al op de jurk gericht ziet, snapt hij wat er aan de hand is.

Tot mijn verbazing opent hij zijn rugzak en haalt er een outfit uit.

'Ik had wel verwacht dat je mee wilde naar het hotel, dus ik had wat kleren uit je kast gepakt, alleen de pyjama was ik vergeten' grinnikt hij.

Ik spring van het bed op en ik gooi mijn armen om Matthy's nek.

'Je bent geweldig' zeg ik blij.

We kleden ons snel om en kijken nog even of we al onze spullen hebben. Na een kleine controle, lopen we de kamer uit en stappen de lift in. Het is gelukkig niet druk bij de receptie, dus we kunnen zo uitchecken.

Matthy's auto kon gelukkig in de parkeergarage van het hotel staan, dus binnen een paar minuutjes zitten we weer in de auto onderweg naar huis.

'Ik vond het echt perfect Mat' glimlach ik naar hem.

Zijn blik vindt even die van mij en hij plaatst zijn hand op mijn been.

'Ik vond het ook echt perfect met jou Loen'

Unexpected love || BankzittersWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu