Zonder nog maar iets te zeggen, pakt Matthy weer mijn hand en hij leidt me naar boven de trap op. Bovenaan de trap draait hij zich om en hij duwt me zachtjes tegen de muur van de gang.
'Je hebt geen idee wat je met me doet' fluistert hij met een lage hese stem.
Ik glimlach zwakjes en onbewust bijt ik op mijn lip.
'Wat doe ik met je dan?' daag ik hem uit.
Matthy grijnst kort en langzaam tilt hij zijn arm op en plaatst zijn hand tegen de muur. Zijn lichaam leunt iets naar voren en zijn lippen zijn zo dicht bij de mijne dat ik zijn ademhaling kan voelen.
'Luna' komt er nauwelijks hoorbaar uit zijn mond.
God wat vind ik het sexy als hij zo mijn naam zegt. Voor een paar seconde kijkt Matthy me nog aan en zonder nog langer te aarzelen, buigt hij zich naar voren en drukt zijn lippen op de mijne.
De kus is eerst zacht, maar al snel verandert het in een vurige kus. Zijn handen glijden over mijn rug, mijn heupen, en trekken me nog dichter tegen hem aan. Mijn vingers vinden hun weg naar zijn haar en een kleine kreun komt uit Matthy's mond.
Even trekt hij zich terug en zijn voorhoofd rust tegen het mijne.
'Kom' zegt hij met een zware ademhaling.
Matthy trekt me mee naar zijn kamer en zachtjes gaat de deur achter ons dicht. Zijn lippen vinden opnieuw de mijne en ik voel zijn handen weer langs mijn rug glijden. Ik voel de hitte van zijn aanraking door mijn kleding heen branden en mijn lichaam reageert op elke beweging.
Zijn lippen blijven hongerig op de mijne drukken, alsof hij nooit genoeg kan krijgen. Mijn ademhaling is zwaar en ik ben volledig verloren in het moment.
Weer trekt Matthy zich even terug en zijn ademhaling is onregelmatig. Hij kijkt me aan met een blik die brandt van verlangen en zijn ogen glijden over mijn lichaam.
'Ik wil je... hier, nu'
Mijn hartslag versnelt en mijn lichaam tintelt van zijn woorden. Ik antwoord niet, maar ik weet zeker dat mijn ogen alles zeggen.
Zijn hand trekt zachtjes aan mijn shirt en zonder dat hij verder iets hoeft te zeggen weet ik wat hij wil. Wat we allebei willen.
Met een vloeiende beweging trekt hij mijn shirt over mijn hoofd en weer voel ik zijn blik over mijn lichaam glijden. Zijn vingers raken mijn huid en ik voel hoe er een rilling door me heen gaat.
Hij duwt me naar achter en ik voel hoe ik mijn evenwicht verlies en zacht op het bed val. Matthy blijft staan en zijn blik is op de mijne gericht. Een uitdagend glimlach verschijnt op zijn gezicht en zijn ogen zijn gevuld met verlangen.
Langzaam buigt hij zich over me heen en zijn handen glijden over mijn heupen naar boven. Mijn ademhaling stokt terwijl hij zijn lichaam tegen die van mij duwt en zijn lippen vinden opnieuw de mijne.
Mijn vingers tasten naar zijn shirt en ik trek het over zijn hoofd. Matthy laat zijn lippen over mijn kaaklijn glijden en hij vervolgt zijn weg naar mijn hals.
Zijn handen verkennen mijn lichaam en ik voel hoe mijn huid brandt onder zijn aanraking. Deze keer glijden zijn handen over mijn heupen naar beneden en mijn ademhaling wordt steeds sneller.
Hij brengt zijn gezicht weer naar de mijne en zijn blik brandt in die van mij.
'Weet je het zeker?' vraagt hij met een lage stem
Ik geef hem een kort knikje terwijl ik mijn ogen op de zijne blijf richten. Langzaam komt hij weer dichterbij en met een soepele beweging draait hij me bovenop zich.
JE LEEST
Unexpected love || Bankzitters
FanfictionLuna van de Graaf, misschien zegt de naam het al maar ze is het zusje van Rob van de Graaf, een lid van de bankzitters. Veel contact hebben ze alleen niet. Luna is 24 jaar en leidt lekker haar eigen leven. Ze heeft net haar studie rechten afgerond e...