Luna
We zijn ondertussen weer een week verder en het weekend is weer aangebroken. Er is tussen mij en Matthy de afgelopen week niet heel veel gebeurd, maar we zijn ook allebei druk geweest met werk.
Het is gelukkig weer vrijdag vijf uur en ik stap mijn auto in om weer terug te rijden naar Rhoon. Ik verbind mijn telefoon en zet wat lekkere meezingers op en rij de parkeergarage uit. We hebben vanavond afgesproken om uit te gaan in Utrecht en alle jongens gaan mee. Rob en Raoul zouden ook nog Jamie en Lieke vragen, dus ik hoop dat zij ook kunnen.
Na iets meer dan een halfuurtje rij ik de oprit van ons huis op. Op vrijdag staat er meestal gelukkig niet veel file, dus ik kon lekker doorrijden. Ik steek mijn sleutel in het slot en een heerlijke geur dringt mijn neus binnen.
Ik trek mijn schoenen uit en loop meteen door richting de keuken.
'Oeeeeh wat ruikt er hier zo goeeed?'
Ik kom naast Raoul staan en gluur even in de pan. Tot mijn verbazing zie ik op een paar stukjes knoflook na nog niks in de pan zitten.
'Oh'
Raoul grinnikt 'We eten vanavond noedels met garnalen, lekker?'
Ik knik hevig, als ik ergens van hou zijn het garnalen. Ik vraag nog even aan Raoul of ik ergens mee kan helpen, maar wanneer hij zegt dat hij geen hulp nodig heeft loop ik door naar de woonkamer.
Ik plof tussen Koen en Rob op de bank. Matthy en Milo zitten op het andere deel en wanneer ik mijn blik richting Matthy werp zie ik dat hij me al aankijkt. Ik schenk hem een klein glimlachje en hij geeft me een knipoog terug.
Mijn kleine glimlach verandert in een iets grotere lach en ik voel hoe mijn wangen en beetje rood kleuren. Ik laat mijn hoofd zakken in de hoop dat niemand het heeft gezien, maar ik denk dat ik toch iets te laat ben geweest.
'Wat loop jij nou weer dom te lachen'
Mijn ogen schieten weer omhoog en met een vragende blik kijkt Milo me aan. Niet wetend wat ik moet antwoorden staar ik Milo voor een paar seconde aan.
'Ik.. uh...' snel probeer ik iets te bedenken 'ik moest gewoon aan iets grappigs denken'
Naast Milo zie ik Matthy een beetje lachen, waarschijnlijk vindt hij het geweldig dat ik me nu in zo'n situatie bevind, maar ik vind er niks grappigs aan.
Gelukkig redt Raoul me door te roepen dat het eten klaar is en met z'n allen staan we op en lopen we naar de eettafel. Raoul heeft de tafel al gedekt, dus gelukkig kunnen we meteen eten want ik ga dood van de honger.
'Het is echt heerlijk Roel' zegt Rob
Het komt er alleen niet heel soepel uit aangezien hij net een grote hap in zijn mond heeft gestopt. Ik lach een beetje om hoe dom het eruit ziet, maar ga al snel verder met eten.
'Gaan Jamie en Lieke trouwens ook nog mee vanavond?'
Raoul beantwoord al snel mijn vraag en ik ben blij om te horen dat ze vanavond ook gezellig met ons meegaan. Na het eten ga ik snel naar mijn kamer om nog even te douchen en mezelf klaar te maken en na een uurtje ben ik bijna klaar.
Ik sta voor mijn kast, maar ik heb alleen nog geen idee wat ik aanmoet. Alles wat ik zie hangen vind ik stom en mijn halve kledingkast ligt al op mijn bed. Ik besluit Jamie en Lieke even een appje te sturen om te vragen of zij misschien wat voor me hebben en al snel krijg ik reactie terug.
Ze sturen allebei wat leuke opties door en zullen het meteen meenemen. Ik blijf even op mijn kamer wachten en na een halfuurtje zwaait mijn deur open en komen de twee meiden binnenlopen.
JE LEEST
Unexpected love || Bankzitters
FanfictionLuna van de Graaf, misschien zegt de naam het al maar ze is het zusje van Rob van de Graaf, een lid van de bankzitters. Veel contact hebben ze alleen niet. Luna is 24 jaar en leidt lekker haar eigen leven. Ze heeft net haar studie rechten afgerond e...