12 || Herinneringen

395 8 7
                                    

POV Luna

Het is vandaag donderdag en ik ben gelukkig vandaag en morgen vrij. Ik heb de afgelopen drie dagen gewerkt, maar ik had nog veel vakantiedagen over, dus ik had besloten om maar twee dagen vrij te nemen deze week. 

Het is ondertussen al twee uur 's middags, maar ik lig nog steeds in bed. De laatste paar dagen heb ik weinig motivatie om dingen te doen. Werk was opzich wel een goede afleiding, maar toch kostte het me wel veel moeite om mijn taken te doen. 

Matthy heb ik de afgelopen dagen ook bijna niet gesproken. Ik snap nog steeds niet waarom het nou zo erg was dat hij met me heeft gezoend. Maar ik heb me er maar bij neergelegd en besloten hem gewoon volledig te negeren, tenzij het noodzakelijk is. 

Ik besluit dat het maar tijd is om op te staan en ik loop naar beneden. De jongens zijn de laatste paar dagen ook weinig thuis geweest, aangezien ze het best wel druk hadden met werk. Wanneer ik de keuken binnenloop zie ik dat ze vandaag ook weer allemaal niet thuis zijn. Ik pak snel een bakje yoghurt en plof op de bank neer. 

Hmm misschien ga ik wel even Netflixen, denk ik bij mezelf.

Na een paar minuten scrollen op Netflix heb ik eindelijk een serie gevonden die me wel leuk lijkt.  De serie heet Suits en eigenlijk verbaasd het me een beetje dat ik hem nog niet eerder heb gekeken, aangezien het een advocatenserie is. Hij heeft gelukkig negen seizoenen, dus ik kan nog wel ff kijken. 

Ik pak nog even snel een dekentje en nestel me in de hoek van de bank. Ik zet de serie aan en al snel zit ik er helemaal in. Ik heb inmiddels ook al bijna 3 afleveringen gekeken, maar ik begin toch wel een beetje moe te worden.

Voor heel even kies ik ervoor om mijn ogen dicht te doen, maar dat was niet zo'n slim idee, aangezien ik nooit voor heel even mijn ogen dicht kan doen.


'Loeniee' 

Iemand schud me heen en weer. 

Langzaam open ik mijn ogen en ik kijk recht in de ogen van Rob. 

'Hey Robje' zeg ik gapend.

Ik kijk even langs Rob heen en zie de rest van de jongens achter hem staan, inclusief Matthy die me recht in mijn ogen aankijkt. Ik kijk snel weer terug naar Rob, die me glimlachend aankijkt.

'Was je een beetje moe?'

'Hmhm' ik ga een beetje rechtop zitten en rek mezelf uit.

'Heb jij toevallig zin om uiteten te gaan? Het is nu half zes, dus als je over een uurtje klaar kan zijn kunnen we rond zeven uur eten.'

Oeeh lekker uiteten gaan. Als er iets is waarvan ik hou is het uiteten gaan en Rob weet dat ook hartstikke goed.

'Daar zeg ik zeker geen nee tegen', zeg ik met een grote glimlach. 'Ik ga even snel douchen en me klaarmaken en dan ben ik half zeven denk ik wel klaar.'

'Is goed Loen, tot zo' zegt Raoul.

De jongens waren ondertussen ook op de bank komen zitten, dus ik klim over Milo en Koen heen om de hoek uit te komen. 

'Joejoe' 

Snel loop ik naar mijn kamer en ik spring onder de douche. Ondertussen ben ik ook even aan het bedenken wat ik vanavond aan doe. Het weer is de afgelopen dagen alweer een stuk kouder geworden, dus ik trek denk ik wel iets lekker warms aan. 

Uit de douche loop ik meteen door naar mijn kast en ik speur er even doorheen. Mijn blik valt op het rode jurkje die ik met het feestje aanhad. Meteen krijg ik een beetje een rilling en mijn herinneringen van die avond komen terug. Ik sluit mijn ogen en haal even diep adem, niet aan denken Luna. 

Unexpected love || BankzittersWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu