נקודת מבט דיאן:
אני מתיישב במשרד של אבא שלי.בעוד שהוא יושב בכיסא הגדול שלו מול השולחן הרחב והחום,ואני יושב מולו באחד הכסאות עור הרחבים.
הוא שולח אלי מבט סקרן ושואל.מבט שמבין משהו.
״בני,הבחורה שהכנסת לבית..״ הוא אומר בעודו מעביר את עטו מצד לצד ואז מכחכח בגרונו ,מתקרב לשולחנו ומניח את שתי מרפקיו על השולחן.עינו לוטשות בי מבט שעברו חיים.
״אתה חושב שהיא מתאימה לך?״ הוא שואל ברוגע ואני מתרווח בכיסא שלי ומשלב את כפות ידיי.
האדם היחיד שאני מכבד בעולם זה אבא שלי.
אבא שלי הוא אדם שיודע הכל עלי.שאני מדבר איתו פתוח על הכל.אבא שלי הוא השראה בשבילי.וברגע שהבחורה הקטנה הזאת קראה לאבא שלי רוצח,רציתי לצחוק לה בפנים היפות שלה,להסביר לה שאבא שלי לא רוצח,אבא שלי מעניש אנשים רעים וכן הוא גם הורג אותם אם צריך.הוא לוקח את כל העוצמה וכוח שיש לו בידיים ועושה סדר בעולם התחתון.
היום הוא הבורר של העולם הזה.
מגיעים אליו מכל קצוות העולם כדי לעשות בירורים ולסדר אי הסכמות.
אין מישהו שיכול לחלוק על דבר שאבא שלי פוסק.
אבא שלי תמיד תומך בי בהכל,הוא הגב שלי.תמיד הוא שם.שם בשביל כולנו.אבל איתי זה אחרת,הוא תמיד אומר,אני אוהב את כל הילדים שלי אותו הדבר.
אבל אתה זה החולשה שלי.
מיאל תמיד צוחקת על זה.
הוא תמיד אומר שאני דומה לו באומץ שיש לי,אבל גם מאוד אחר.תמיד הייתי שקט.אבל גם תמיד הייתי מאוד סמכותי ולא מרבה במילים.ידעתי איך להשפיע על אנשים.אבא שלי יותר חם מזג ממני ואני יותר קר מזג.
אבל אם זה יוצא ממני,אף אחד לא רוצה לפגוש את זה.
כי זה יוצא מאוד חזק.
אני מסתכל על אבא שלי שבחיים לא יקרא לי למשרד שלו באמצע הלילה במיוחד שהוא יודע שאני עם מישהי בחדר שלי.אבל,הבחורה הזאת היא הראשונה שנמצאת אצלי בחדר.יש לי דירה שאליה אני מביא בחורות בבניין של אבא שלי.
לא יודע,לא עלה לי לראש אפילו פעם אחת להביא אותה לשם.
ואם הוא קרא לי,כנראה שיש בשביל מה.אבא שלי מאוד חד,יש לו חוכמת חיים מאוד גדולה.הוא האדם היחיד שאני אף פעם לא יחלוק עליו.
אני לא עונה לו על זה ,הוא קם מהכיסא שלו,מסדר את המכופרת הלבנה שלו,מתקרב לעברי ומתיישב על הקצה השולחן מולי.
״הילדה הזאת לא בשבילך דיאן,ואתה יודע את זה.״
הוא אומר בקול רציני ואני מכחכח בגרוני ומעביר את ידי בשיערי.
אני באמת יודע את זה,אני לא מצליח להתרחק ממנה.מהתחלה שראיתי אותה ידעתי שהיא לא בשבילי.שהיא לא מתאימה לי.אבל משהו בי,משהו בי נמשך אליה. אני שם זין על אהבה,זה לא מעניין אותי.אני כן מאוד אוהב סקס ומאוד נהנה מזה ,אבל גם אני לא עושה את זה עם כל אחת.כל אחת שנכנסת איתי למיטה נבחרת בקפידה.יש את אינגלה שהיא תמיד שם איתי.
אבל אני לא יודע מה קרה לי עם הבחורה הזאת,עם נטע לי.אני לא מפסיק לחשוב עליה.היא הראשונה שרציתי לענג אותה.מעולם לא עשיתי את זה בשביל אף אחת.גם לא לאינגלה.שלאינגלה יש חלק גדול בחיים שלי. לא חשבתי על עצמי כשהייתי איתה,חשבתי עליה.שאני רוצה שתהנה מהידיים שלי.שתרגיש אותי.נהנתי לגעת בה,במגע עורה החלק,יש לה עיניים חומות דבש ,מתוקות.אני רואה בעיניים שלה הרבה תמימות.טוהר.דברים שלא ראיתי אצל אף אחת מהסביבה שלי.
כששמעתי מאדם שתאי בא אליה,הרגשתי שאני מתפוצץ.הרגשתי שאני מסוגל להרוג מישהו.לא הרגשתי את זה מעולם.רציתי להרוג אפילו אותה.איך יכול להיות שאני הראשון שנגעתי בה אתמול ואני יודע שהיא לא הייתה עם אף אחד לפני ועכשיו יבוא מישהו וינסה לקחת לי אותה בין הידיים?
לפני שהוא התקשר אלי ואמר לי את זה הייתי עם אינגלה בדירה שלי.כשהוא התקשר אלי פשוט עזבתי אותה שם.היא אפילו לא יודעת עליה.היא גם לא תדע.כעסתי מאוד.שלא שמתי לב איך עזבתי אותה שם לבד במיטה.
כן אני מאוד רכושני,אני אוהב את הפרטיות שלי.אני לא מדבר יותר מידי כי אני בן אדם של מעשים.אם אני אומר משהו אני לא אגיד אותו יותר מפעם אחת.כולם בסביבה שלי יודעים את זה.אפילו אבא שלי.אבל היא..בגלל שאני חדש לה,בגלל שאני גם יודע שיש לה דיסלקציה אני עדין איתה.אבל היום..היום כשחזרתי וראיתי אותה אצלי בחדר ארונות.רציתי לתפוס אותה מהצוואר שלה ,לדחוף אותה לקיר ולהראות לה מה זה.אבל אני לא יכולתי,כי היא לא מכירה אותי.היא לא יודעת מי אני חוץ מזה שאני הבן של איידן סמית.
כשהצלתי אותה במסיבה מהמים,הסתכלתי על תוי פנייה והרגשתי משהו מוזר.לא יחסתי לזה חשיבות.אבל בלילה הייתי עם אינגלה,אחרי שסיימנו חזרתי לבית כי אני לא ישן עם אף אחת.
ישנתי במיטה שלי וחלמתי עליה.חלמתי על נטע לי.
חלמתי שהיא מעלי ואני נוגע בכל איבר בגוף שלה.
חלמתי שהיא מחייכת.
קראתי לה שמש בחלום.
קמתי למחרת בבוקר ותווי פניה המחייכת היו לנגד עיניי.
כמו אור שמש.
הראשונה שחלמתי עליה בחיים שלי.
ואז זה התחיל.קמתי בבוקר ולא הבנתי מה קורה לי.התחלתי לעקוב אחריה. להבין מי היא ומה היא.לברר עליה עוד ועוד.עד שהבאתי אותה לבית שלי וגרמתי לה לאורגזמה.אז כן היא לא יודעת מי אני.
היא ראתה רק את המיניות שלי ואת החזות שלי.זה הכל.היא לא מכירה אפילו רבע ממני.אני יודע להגיד שגם עם אינגלה לא נתתי לה להיות עם אף אחד.אנחנו שלוש שנים בקשר.היא כל כמה זמן שואלת אותי מתי זה יהפוך לרציני יותר.אני תמיד אומר לה שהיא מזיינת לי את המוח ושאם היא רוצה לעזוב שתעזוב אבל אם היא שוכבת איתי היא לא תשכב עם אף אחד אחר.היא יודעת את זה ולכן היא לא עושה כלום.היא בעצמה לא מתקרבת לאף אחד כי היא יודעת את ההשלכות של זה.
היא הייתה שם המון איתי,כשנפצעתי היא הייתה שם וטיפלה בי.לכל מקום שנסעתי לזמן ארוך היא באה לשם כדי לספק אותי מינית.כל מקום שהייתי שם היא הייתה שם.היא ויתרה על המון בשבילי.וכן..אני נהנה איתה מאוד.
YOU ARE READING
הבן של השטן
Romanceהיא השמש והוא הירח. היא מאירה ביום והוא מאיר בלילה. דיאן סמית הוא הבן של ראש המאפייה הכי גדול. דיאן הוא חכם,חד,מהיר,חזק,מיוחס ועם נוכחות וכריזמה שמלווה בשקט.הרבה שקט.אביו יעיד שהוא שונה ממנו.אביו איידן חם מזג,אבל דיאן קר רוח בשונה ממנו ובטוח בעצמו...