נקודת מבט דיאן:
אני יוצא מהדירה שלי ודופק את ידי בקיר,האינגלה הזאתי,יש לה מזל שהיא אישה.היא האישה הראשונה שהתייחסתי אליה ככה.אם זה לא היה מגיע לה ואם לא הייתי יודע מי היא לא הייתי עושה את זה בחיים.
״תחזירו אותה הביתה.״ אני אומר לאחד השומרים על הדירה והוא מהנהן בראשו.ואז אני יורד במעלית לקומה התחתית ומניח את שתי ידיי במעקה.מחייג תוך כדי לאחד השומרים ששומרים על החדר של נטע לי לראות שהכל בסדר.הוא מעדכן שהכל טוב ושההורים שלה ואחותה עדיין אצלה.אני מגיע למקום שלנו.נכנס בפנים.פוגש את הבחור של רוזי אחותה של נטע לי קשור לכיסא.השומרים עומדים סביבו ואני רואה שלא נגעו בו,יופי.אז אני מתיישב מולו.מניח את שתי מרפקיי על הברכיים שלי והוא מרים את מבטו אלי.
״אתה יודע מי אני?״ אני שואל בשקט והוא בולע את רוקו,״אין מישהו שלא.״ הוא אומר בקול רועד ואני מהנהן בראשי ואז מניח את ידי האחת על גב הכיסא ,מסתובב בחצי סיבוב ומותח את השרירים שלי.
״מה אתה יודע?״ אני שואל והוא מרים את עיניו ומסתכל על השומרים ואז חוזר להסתכל עלי.
״שאתה דיאן סמית ושאתה משוגע.״
הוא אומר ופחד נשמע בקולו ואז אני מתפרץ בצחוק.״אתה שנון.״
אני מביא את היד שלי לשומר שמושיט לי פתק עם השם שלו.״אז אתה שנון בנוסף לזה שאתה בן זונה אה סקרלט?״ אני מביא לו אגרוף לפרצוף והוא משתעל אחרי שמעכל את האגרוף שלי ויורק לרצפה.
״תקשיב לי טוב,״ אני תופס אותו מהצוואר שלו,אני גם ככה רותח מעצבים,לא יזיק לי להוציא אותם עליו,״אני היום מאוד עצבני,נפלת ביום שאני לא שקט בכלל,אם אתה לא רוצה שאני אכניס לך סכין בתוך העין תגיד כמה שילמו לך בשביל להתקרב לרוזי,״אני צורח עליו וחונק אותו בגרון עד שהוא נהיה אדום,הוא לא מדבר עד שאני מפעיל יותר כוח ואז הוא מרים את ידו ואני עוצר,אני מתרווח בכיסא,פוסק את שתי רגליי ומחכה שהוא ידבר.״אם אני מספר לך אתה מבטיח שאתה דיאן הבן של איידן הגדול מכולם תשמור עלי מהם ?״הוא מבקש בטחון ואני צוחק.צוחק כל כך חזק.
״כשאתה חתיכת...בן זונה התקרבת לרוזי תמורת כסף לא פחדת שאני אבוא לבית שלך ואחתוך לך את הידיים?ועכשיו אתה מפחד מאיזה מישהו אחר שהוא לא אני?עכשיו אתה מתחנן שאני אשמור עלייך?איפה הזין שלך היה כשהתעסקת איתי?״אני תופס את ידו ומעקם לו אותה חזק עד שהוא צורח שאפסיק ושהוא ידבר.״אני לא ידעתי שזה בשבילך דיאן,בחיים לא הייתי עושה את זה.
רק אחרי שירו באחותה הבנתי שזה בגללך וכבר לא יכולתי לחזור אחורה הבוס שלי איים עלי שהם יהרגו אותנו.הם שילמו לו המון כסף..״ הוא אומר תוך כדי שהוא משתעל ואני מתרווח בכיסא ונושם עמוק ואז מושך בשיער שלי לפני שאני אפרק אותו כאן לחתיכות,״כמה כסף?״ אני שואל אותו בצעקה,״כמה כסף שאלתי אותך?״ אני צורח עליו שוב והוא עונה,״שלושה מליון דולר.״״שלושה מליון דולר כדי שתהיה בסביבה של רוזי?״ אני שואל בחשדנות והוא מניד בראשו,״לא רק,זה גם בשביל שנעבוד בשבילם.דילן הגיע והציע את זה לבוס שלי.אמר שזה רק ההתחלה ושהוא ישלם לו יותר כסף בהמשך.״ ואז הוא בולע את רוקו ואומר,״הבוס שלי גם שאל אותו אם זה לא יסבך אותנו איתכם.כולם מפחדים ממכם בסוף אתם הרבה יותר חזקים.
הוא אמר שלא נדאג שהם הגב שלנו.״דילן,דילן הבן של דמיאן.חבל שאתה לא יודע שאני בדרך אלייך.חבל.שאתה לא מבין שיגיע היום שאני אתפוס אותך ואהרוג אותך.ואחרי מה שהם עשו לנטע לי,אם חשבתי שהמוות שלהם יהיה אכזרי אז הוא יהיה יותר אכזרי.
״עשית משהו עם רוזי?״ אני שואל אותו בשקט והוא לא עונה,״אני שואל אותך שוב ,שכבת עם רוזי?״ הזעם בקולי עולה מדרגה,הוא רואה אותו.הוא מת מפחד לענות רק שאז אני מביא לו עוד אגרוף לפרצוף והוא צועק,״כן!״ ,דם יוצא מהאף שלו והוא יורק לרצפה שוב ושוב.
״הכרחת אותה?״ אני שואל אותו באיום והוא מניד בראשו,״לא דיאן אני נשבע לך שלא! היה לה בן זוג לפני,היא כבר שכבה איתו,היא בעצמה רצתה את זה אני נשבע לך!״
אני נושם עמוק,נושם מאוד חזק כשאני מרגיש.מרגיש את זה מגיע.מרגיש את הזעם הזה שגורם לי לשבור את הידיים ואת הרגליים לאנשים.אני אומר לשומר שישחרר אותו מהכיסא,כשהוא משחרר אותו אני מביא לו עוד אגרוף לפרצוף,עוד אחד ועוד אחד ועוד אחד ועוד אחד עד שהוא מאבד הכרה. רק אז אני נרגע,הזעם שנכנס בי היה גדול מדי ולא היה אפשר לעצור את זה.אני בודק את הדופק שלו,הוא חי.אני קם ממנו ואז מנגב את הידיים שלי.היום הזה יגרום לי להשתגע.
אני מתיישב בכיסא ושותה מים,מחכה שהבן זונה יתעורר.לוקח לו כמה דקות להתעורר וכשהוא מתעורר הוא קם ומשתעל בלי סוף,מקיא דם.״עכשיו אתה תקשיב לי..״ אני ממשיך לנגב את הידיים שלי,״סקרלט.״ אני מתקרב אליו אחרי שאני מסיים לנגב את ידיו ומסתכל עליו בעיניים רצחניות.״אתה תפרד מרוזי.תספר לה איזה סיפור מזדיין שאתה נהיית הומו ולא מעוניין בנשים יותר אחרת אני אחתוך לך את הזין הבנת אותי?״ אני צורח עליו והוא מהפחד מהנהן בראשו.
״ועכשיו אתה תבוא איתי לבוס שלך.״
אני טופח על הכתף שלו והוא נושם נשימות בשארית כוחותיו והשומרים עוזרים לו לצאת לרכב.רק שאז הטלפון שלי מצלצל וזה מספר לא מוכר.אני עונה לטלפון.
״כן?״ אני אומר ישר בעצבנות,היום אני להוט יותר מתמיד.
״דיאן זאת רוזי.נטע לי נרדמה והתעוררה ממש סערורית והתחילה לבכות וביקשה שתבוא שהיא מפחדת.היא אמרה שעד שלא תבוא היא לא רוצה לאכול והיא לא רוצה לעשות כלום היא ממש ביקשה את זה.״
היא אומרת בלחץ ואני מכחכח בגרוני ומשפשף את המצח שלי.
״היא גם אמרה להורים שלי ללכת הביתה כי היא מפחדת שיפגעו בהם ואמרה לי גם ללכת הביתה ,יצאתי החוצה כדי להתקשר אלייך.״
״תביאי לי אותה.״ אני מורה לה ואז שומע כמה רגעים של שקט עד שאני שומע את הקול של נטע לי.
״נטע לי,״ אני קורא לה והיא לא עונה,אני רק שומע רעשים קטנים של בכי שקט,״זה היה רק חלום בסדר?וזה התקף חרדה.את זוכרת מה עשינו אצלי בבית כשהרגשת ככה?״ אני שואל אותה בשקט מרגיע והיא עונה,״כן..״
״אז עכשיו נעשה את זה שוב ביחד,אני לא יכול להגיע עכשיו אני נשבע לך שאם הייתי יכול הייתי כבר אצלך,אני מבטיח לך שאסיים אני אהיה לידך ואחזיק לך את היד בסדר?״
אני שומע בנימת קולה שהיא מבינה ואז אני אומר לה,״את זוכרת איך עשינו את זה?תדמייני שאני לידך,תנשפי ותנשמי ואני עושה איתך בסדר?ככה עשר פעמים..״
אני אומר את זה ועושה את זה איתה,עד עשר פעמים.שתינו ביחד.ככה גם אני נרגעתי.ביחד איתה.״את מרגישה יותר טוב?״ אני שואל אותה ואז היא עונה בנחת,״כן.״
״יופי,אני מבטיח לך כשתקומי בבוקר היד שלי תחזיק את היד שלך.בסדר?״
״כן.״ היא אומרת בשקט ואז אחותה לוקחת את הטלפון ואני אומר לה ,״תשארי איתה.אני אבוא עוד שעה.״
ואז אני מנתק.והולך לאופנוע שלי.שם את הקסדה ומסמן לשומרים ברכב עם סקרלט שיסעו ואני אסע אחריהם.
עכשיו הכל מתחיל,עכשיו יש לי יותר בשביל מי להלחם.
בשביל עיניים חומות דבש וחיוך עם גומות.
YOU ARE READING
הבן של השטן
Romansaהיא השמש והוא הירח. היא מאירה ביום והוא מאיר בלילה. דיאן סמית הוא הבן של ראש המאפייה הכי גדול. דיאן הוא חכם,חד,מהיר,חזק,מיוחס ועם נוכחות וכריזמה שמלווה בשקט.הרבה שקט.אביו יעיד שהוא שונה ממנו.אביו איידן חם מזג,אבל דיאן קר רוח בשונה ממנו ובטוח בעצמו...