41-

1.9K 215 25
                                    

Smut bölümü.. Uyarı!!




Agit üç aydır sürdürdüğü çocuk yapma savaşında yavaş yavaş pes etmişti. Çünkü Devran da inatlaşıyordu, ya bilerek içine boşalmıyor, ya sakladığı kondomlar yerine yenilerini alıyordu ya da regl günlerini önceden hesaplayıp özellikle uzak duruyordu.

Agit artık yavaş yavaş Devran'ın ondan çocuk sahibi olmak istemediğini düşünüyor, Devran'ın uzaklaşacağını, belki de sadece Agit'i sevip onun çocuk yapamayacağını düşünücek ve başkasıyla evlenecekti.

Saatlerdir kafasında kuran Agit sonunda kendi odasına gidip işten gelmeyen adamla ciddi anlamda hıçkıra hıçkıra ağlamaya başladı. Yastığını ıslatan gözyaşlarıyla "İstemiyor işte" diyerek içli içli ağlıyordu.

Devran ise işten geldiğinde odasında göremediği oğlanla korkuyla odanın içini aradı. Onun kafasında ise tamamen, pes etmeyen oğlanın hayallerini gerçekleştirmesi ve kendi ayakları üzerinde durduğunu görmesi için verdiği çabaydı bu kaçışlar. Bir de korkuları vardı, geçmişe dair, kendine ve taşıdığı kana dair.

Agit'in odasından gelen sesleri duyduğunda kravatını sertçe söküp yere attı ve korkuyla oğlanın odasına daldı. Yatağında elleri yanağının altında iç çekerek ağlayan oğlanı gördüğünde kendine okkalı bir küfür savurup yatağa koştu.

"Agit, güzelim" derken oğlanı kucakladığı gibi yatağa oturup boynuna sarılarak ağlayan oğlanın saçlarını okşadı.

"Kurban olduğum ağlama, ölürüm ben."

Devran'ın çaresiz sesini duyan Agit içini çeke çeke "Sen beni sevmiyorsun artık Devran, anladım ki ben" deyince Devran göğsüne saplanan acıyla Agit'in yanaklarını okşayarak yüzündeki yaşları sildi.

Acı dolu sesiyle Agit'in saçlarını öpe öpe "Seni sevmediğim gün nefes alamıyorum demektir güzel oğlanım, seni öldüğümde bile seviyor olacağım" dedi.

Agit başını omzuna koyduğu adamla burnunu çeke çeke "Benden çocuğun..olsun..istemiyorsun. Yapamaz mıyım ben? Başkasından mı olsun istiyorsun? Başkasıyla yapacaksın demi?" dediğinde Devran gözlerini sıkıca kapatıp onun da gözünden damlayan bir yaşla Agit'i daha da sararak "Senden başkası bana haram canına kurban olduğum. İstiyorum güzel oğlanım, hem de çok istiyorum. Senin gibi tatlı tatlı gözlerimin içine bakacak, o baba dedikçe yeniden hayat bulacağım bir çocuğumuz olsun istiyorum" diye fısıldadı.

Agit dudaklarını büzerek onun omzundan başını kaldırıp kızaran gözleriyle "O zaman çocuk yapalım Devran, ben çok istiyorum" deyince Devran derin bir nefes verip Agit'in saçlarını öptü, ardından ıslak yüzünün her yerini ve dudaklarına içinden kopan aşkla uzun bir öpücük verdi.

Kucağında Agit'le ayağa kalkıp odadan çıktı ve kendi odalarına gidene kadar için için nefesler alan oğlanı her adımında öperek odaya götürdü ve onu yavaşça yatağa yatırıp üstüne çıktı. Alnını onun göğsüne yaslayıp saçlarını okşamaya başlayan oğlanla gülümsedi.

"Pes güzel oğlanım, senin istediğin olsun yine."

Agit hızlı hızlı yüzündeki yaşları silip "Yapacak mıyız yani?" diye sorunca Devran başını sallayarak doğruldu ve ellerini onun başının iki yanına koydu. Sakallı yüzünü seven oğlanla yanağını onun gibi avucuna sürterek "Seninle tamamen değişen hayatımda ilk defa bana öğrettiğin sevgiyle çocuğumuza baba olmaktan korkmuyorum ömrüm, söz veriyorum çocuğumuza iyi bir baba olmak için elimden geleni yapacağım" deyince Agit dudaklarını büzdü.

"Sen harika bir eş oldun ve eminim mükemmel bir baba olacaksın."

Boynuna sarıldığı adamı kendine çekti ve dudaklarından aynı sevgiyle öptü. Agit de doğacak çocuğuna iyi bir baba ve iyi bir anne olmak için elinden geleni yapacaktı. Bir cinsiyet seçmesine gerek yoktu, onu her haliyle seven bir eşi, güçlü bir karakteri ve herkese yetecek kadar sevgisi vardı. Agit de Devran'la birlikte daha çok şeyi başarabileceğini öğrenmişti.

Kal Benimle (Bxİ) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin