Ep 28 (zawgyi)

862 18 0
                                    

"အမႀကီးရယ္ တကူးတကဘာလို႔ယူလာတာလဲ"

"အညာလာတုန္းကလည္း ႐ုတ္တရက္ဆိုေတာ့ ဘာမွမေပးလိုက္လို႔ပါကြယ္...အားမနာရဘူး ပ်ားရည္အစစ္က က်န္းမာေရးအတြက္လည္းေကာင္းတယ္..."

"ေက်းဇူးပါအမႀကီးရယ္...ကိုေသာမာန္က ဒါမ်ိဳးဆိုသိပ္ႀကိဳက္တာ အခုေနာက္ပိုင္းေျမးေတြရလာေတာ့မယ္ဆိုမွ က်န္းမာေရးအရမ္းလိုက္စားလာတာ အမႀကီးေရ..."

"က်ဴပ္တို႔ အသက္ရွည္ခ်င္တဲ့ အေၾကာင္းတရားေလးေတြေပါ့...ညီမရယ္..."

တစ္ဖက္မွာလည္း....

"စားရေသာက္ရတာ အဆင္ေျပေျပရွိရဲလား...
ကိုထြန္းရင္"

"ရွိပါ့ဗ်ာ...က်ဳပ္တို႔ကေလးကို ေတြ႕လိုက္ရတာနဲ႕ ဘာစားစား စားေကာင္းေနေတာ့တာပဲ ဟားဟား..!"

"ကေလးအတြက္စိတ္မပူပါနဲ႕...သားျဖစ္သူကလည္း ခ်စ္ရွာပါတယ္ အိမ္ကလူေတြကလည္း အကုန္လုံး လျပည့္ေလးကိုခ်စ္ၾကပါတယ္..."

"အင္း...ဒီလိုၾကားေတာ့ မိဘတစ္ေယာက္အေနနဲ႕ စိတ္ခ်မ္းသာမိတာေတာ့အမွန္ပဲဗ်ား... က်ဳပ္တို႔ကေလးကို ခုလိုတန္ဖိုးထားေပးတဲ့ မိသားစုနဲ႕ေတြ႕ေစခ်င္ခဲ့တဲ့ ဆႏၵေလးလည္း ျပည့္သြားတာေပါ့ဗ်ာ...ဒီက ကိုေသာမာန္တို႔လင္မယားကိုလည္း သိပ္ကိုေက်းဇူးတင္ပါရဲ႕..."

"စိတ္ခ်ပါ...အခုဆို ေျမးေလးေတြပါရလာေတာ့မွာဆိုေတာ့ ႏွစ္အိမ့္တစ္အိမ္ ဒီထက္ရင္းရင္းႏွီးႏွီးျဖစ္ေအာင္ေနၾကတာေပါ့ဗ်ာ...ကြၽန္ေတာ္တို႔လည္း ကိုထြန္းရင္တို႔႐ြာကို ေအးေဆးလာလည္ခ်င္ပါေသးတယ္"

"လာခဲ့ဗ်ာ...က်ဴပ္တို႔အညာက အနားယူလို႔သိပ္ေကာင္းတာ အလုပ္ေတြခ်ည္းလွိမ့္လုပ္မေနပဲ...ေအးေအးေဆးေဆးအနားယူခ်ိန္ေလးေတြလည္း ေပးၾကေပါ့...ခင္ဗ်ားတို႔ၿမိဳ႕ကလူေတြက တယ္အလုပ္ေလာဘႀကီးတာကိုး..."

"ဟားဟား!! အဲ့တာေတာ့ဟုတ္တယ္ဗ်ာ..."

ေဆး႐ုံရဲ႕ အခန္းက်ယ္ႀကီးတစ္ခုတြင္ မိသားစု ႏွစ္စုရဲ႕
ရင္းႏွီးကြၽမ္း၀င္လာတဲ့ စကားသံေတြက တစ္စုစီ ညံေနေလ၏။ ထိုႏွစ္စုအလည္ရွိေဟမာန္ကေတာ့ ဟိုဘက္ကေျပာေနတာနားေထာင္လိုက္ ဒီဘက္ကေျပာေနတာနားေထာင္လိုက္ႏွင့္ အလုပ္ရႈပ္ေနေလသည္။

ရှုမငြီးတဲ့ ချစ်ဇနီးလေးWhere stories live. Discover now