F E L I X
Jag vaknade av att jag kände någonting röra sig på mig. Jag öppnade ögonen och såg att det bara var Oscar som klev av mig och istället satte sig i skräddarställning bredvid mig. Jag la armarna om hans kropp och drog honom nära mig.
"Boo", mumlade jag med ansiktet mot hans rygg.
"God morgon Felix", sa han med ett hest skratt.
Han la sig försiktigt ner bredvid mig. Jag kände hur hans näsa snuddade vid min, vilket fick mig att le. Jag skulle precis öppna min mun då dörren öppnades och in kom Mia.
"Nej vad gulliga ni var tillsammans!" utbrast hon. "Stanna sådär, jag ska hämta kameran!"
Både jag och Oscar började skratta, men försökte att inte röra på oss. Snart kom Mia inspringandes med en kamera och tog jag vet inte hur många foton.
"Det där tänker jag ladda upp på Facebook!" sa hon exalterat.
"Mamma nej! Snälla", suckade Oscar och drog händerna för ansiktet.
Mia försvann glatt igen och Oscar gömde huvudet mot mitt bröst. Han tittade upp igen och tittade på mig med ett lite halvirriterat ansikte. Jag tittade ner på hans fylliga, kyssvänliga läppar och bet mig själv i underläppen.
"Oscar jag tror att du har någonting där", mumlade jag och pekade på hans läppar.
Direkt började han försöka få bort det med hjälp av händerna. Jag skrattade tyst och skakade på huvudet.
"Tillåt mig", sa jag tyst.
Då gjorde jag det. Jag pressade mina läppar mot hans. Det tog inte lång tid alls innan Oscars läppar arbetade mot mina i en synk. Jag satte mig upp och drog även upp Oscar till sittande ställning. Jag drog honom närmare mig och kände hur han knöt sina ben om min rygg. Långsamt drog jag ifrån.
Oscar tittade lite generat på mig. Han blickade ner mot sitt knä och lät sina kinder få en röd färg. Jag satte två fingrar under hans haka och fick upp hans huvud till min höjd.
"Det där var mysigt", sa jag mjukt. "Vi måste göra om det."
-
Hey babes, what is up?
Jag vill äta något, tror jag ska göra det.
BINABASA MO ANG
Best Friends » foscar
Fanfiction"Felix?" "Oscar" "Du är dig inte lik" "Inte du heller" --- En kinda sad Foscar-fanfic. Två bästa vänner som äntligen hittar tillbaka till varandra. Allt kan väl bara sluta bra då, eller? © foooilicous | 2015