T J U G O Å T T A

988 80 7
                                    

F E L I X

Oscars nakna kropp låg tryckt mot min och jag kunde inte göra någonting annat än att le. Direkt efter vi hade haft sex, haft samlag, legat med varandra, knullat, älskat, eller vad man nu vill kalla det, igår så hade han somnat. Men det är förståeligt.

Jag sneglade mot klockan som satt på ena väggen. Fem i tio. Borde jag gå upp? Ja, det borde jag.

Jag tog försiktigt bort Oscars armar från min kropp och reste mig ur sängen. Jag drog snabbt på mig kläder innan jag gick ut ur rummet.

Direkt gick jag till köket. En lapp som jag snabbt skummade igenom låg på köksbänken.

"Hej Felix (och troligtvis Oscar!),

När du (ni) läser detta så är jag troligtvis på jobbet. Mia sov kvar under natten, men har också åkt till sitt jobb.

Mat finns i kylen.

Tack för att ni kom igår kväll, det blev ju bra, eller hur lilla gubben?

Ja, ha det bra och var försiktiga pojkar.

Kram mamma."

Jag himlade lite med ögonen men skrattade ändå lite lågt för mig själv. Jag ställde mig mot köksbänken och letade snabbt upp kokboken.

När jag kanske en halvtimme senare kokat ihop pannkakor så lade jag upp allt jag behövde på en bricka innan jag skred in i sovrummet igen. Jag ställde ner brickan på nattduksbordet och satte mig sedan i sängen. Jag ruskade försiktigt om Oscar som låg och gosade sig in i det stora duntäcket. Han tittade yrvaket upp på mig. Jag lät mina läppar träffa hans en snabb sekund innan jag log.

"God morgon solstråle", sa jag mjukt.

"God morgon", mumlade han med hes röst. "Vänta, har du gjort pannkakor?"

"Ja, jag kommer ihåg hur mycket du älskar pannkakor, Oscar", svarade jag och flinade.

Oscar tittade på mig med ett brett leende. Jag skrattade lite tyst. Han slängde sig i min famn och kramade hårt om mig.

"Det är bara pannkakor, älskade lilla Enis", skrattade jag.

"Men du kommer ihåg att jag älskar pannkakor, Felix", svarade han förvånat.

-

VARFÖR SKREV JAG OM PANNKAKOR NU BLIR JAG JU HUNGRIG

Best Friends » foscarHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin