Bölüm 12

4.1K 278 42
                                    

Merhaba arkadaşlar. Evet, yeni bir bölüm ile karşınızdayım. Umarım bölümü seversiniz ve bol bol yorum ve vote görürüm. Bu arada facebook sayfasını açtım. Size buraya linkini bırakıyorum. Multi de Sizi orada bekliyor olacağım. Vega-bu sabahların bir anlamı olmalı var. Bölümü okuduktan sonra eğer buradan düşüncelerinizi belirtemiyorsanız sayfaya gelin ve orada belirtin. Bu arada üzgünüm dün yayımlayamadım. Çünkü bitiremedim ama bugün bitti ve uzun bir bölüm oldu. Umarım okurken sıkılmazsınız. Bu arada bu kitabın bitmesine çok az olmasa da az bir süre kaldı. Bu kitap ilk kitap kadar uzun olmayacak sanırım.

https://www.facebook.com/MerMirAy sayfa linkidir.

Neyse lütfen düşüncelerinizi belirtin ve sayfayı beğenmeyi unutmayın. Orada birkaç paylaşım yapacağız. Hatta isterseniz Can, Esra ve Miray ile sohbet edebilirsiniz. Sadece onları #sanabirsorumvarCan #sanabirsorumvarMiray ve #sanabirsorumvarEsra tagı ile yazarsanız biz anında görürüz. Eğer bana bir sorunuz varsa aynı tagı benim adımla yazarsanız kabulümdür. Adım Meryem bu arada. Bilmeyenler için söylüyorum. Neye bu tagları ister twitter de ister facebooktaki sayfada kullanabilirsiniz. Oradan sizi cevaplarız. Zaten sayfa da parodi hesapları göreceksiniz. Bu arada kehanetteki satır aralarındaki parantez içindekiler Can'ın düşüncesi.

Neyse iyi okumalar. Hoşçakalın. Sayfayı beğenmeyi unutmayın. Ayrıca tagları yazdıktan sonra beni etiketlerseniz daha kolay görürüz. Twitter da @AytekMeryem . Facebook ta ise Meryem Aytekin direk. Neyse yine çok konuştum iyi okumalar.

Mert

Can ile diğerleri sohbet etmeye başlarken ben sıkılıp yavaşça Can'ın evinden çıktım ve evime doğru yürümeye başladım. Artık her şey bitmişti. Yarın gidiyorduk Ejderha Dünyası'na. Yolda yürürken yavaşça kulaklığımı çıkardım ve telefona takıp rastgele bir şarkı açtım. Yürürken aklımda sadece Ejderha Dünyası'na gittiğim zaman Miray'a bana ve kendisine çektirdiği bu acıları nasıl ödeteceğimi düşünüyordum. Yol bitmiş ve ben evime giden ormanlık alana girmişken yüzümde sırıtmaya benzer bir ifade vardı ama bir anda şarkının değişip, Vega- bu sabahların bir anlamı olmalı çalmaya başlayınca aklım başıma geldi ve yolda aniden durdum.

Benim görevim Miray'ın Ejderha Dünyası'na gitmesini engellemekti ama ben bunu unutmuştum ve resmen Miray'ı oraya kendi ellerimle göndermiştim. Ben ne pislik bir Koruyucu'ydum. Hızla eve doğru koşmaya başladım. Kehaneti tekrar okumam lazımdı. Ayrıca Kral'ın bana yazdığı mektubu tekrar okumalıydım. Eve girer girmez, hemen çalışma odama gidip çekmeceleri karıştırmaya başladım ve sonunda aradığımı buldum. Kral'ın mektubu ve Miray hakkında yazılan kehanetlerden biri.

"Merhaba Mert,

Kızımın aşık olduğu veya olabileceği iki erkekten birisi. Bunu biliyorum Mert. Talha ile aranızda her zaman böyle bir savaş olacak ama seçimi Miray yapacak. Umarım kendisi için en iyi seçimi yapar. Senin görevin Mert; Miray'ın Koruyucusu olmak ve en önemli görevin Miray'ın Ejderha Dünyası'na gitmesini engellemek. Kehaneti okuyunca Miray'ın asla Ejderha Dünyası'na gitmemesi gerektiğini anlarsın. Çünkü kehanetler onun Ejderha Dünyası'na gitmesi ile başlıyor. Çok dikkatli ol Mert. Bazı anlar gelecek Miray senin sınırlarını zorlayacak ama buna dayanmalısın. Her ne olursa olsun onun yanında olmalı ve onu korumalısın." Mektubu bırakıp elime kehanetin yazılı olduğu kağıdı aldım.

"Bir Prenses vardı
O hem kraliçeydi hem koruyucu

Ama o kendi dünyasına geldiğinde
Kendini yarım hissettiğinde
Yalnız ve boşlukta hissettiğinde
Aniden diğer yarısı gelecekti Dünya'dan

Ejderha Kız 2: Ejderha DünyasıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin