Merhaba arkadaşlar yeni bir bölüm ile karşınızdayım. Umarım bölümü beğenirsiniz. Bu sefer fazla konuşmayacağım. Çünkü biraz üzgünüm. İyi okumalar.
Miray'ın kendi ve halkı için söylediği şarkı Aslı Demirer-Bu kafalar, Mert için söylediği şarkı Aydilge-Ayna. Mert'in Miray için söylediği şarkı ise multi de var. Toygar Işıklı-Bırak sende kaybolayım. Neyse iyi okumalar. Bol bol vote ve yorum atın lütfen.
Miray
Can'lar gittiğinden beri 2 saat geçmişti ve o arada çoook olay olmuştu. Mert tam üzerime eğilmiş beni tekrar öpeceği zaman kapı açılmaya çalışıldı. İyi ki bu sefer kapıyı kilitlemiştik. Hızla Mert'i üzerimden ittim ve üzerime bornozu geçirmeye çalıştım. Mert ise yatağa uzanmış beni izliyordu.
"Pislik." dedim içimden sinirle ona bakıp. O ise bana göz kırpıp gülümsemeye devam etti.
"Aferin size. Bu sefer kendinizi sağlama almış olmanız iyi." diyordu Madalin kapının arkasından.
"Değil mi? İyi ki bunu düşünmüşüz." dedim Mert'e iğneleyici ve öldürücü bakışlarımı atarken bornozumun belindeki kemeri bağlamaya çalışarak. O ise bana yamuk bir gülümseme ile bakıyordu.
Tam ben giyinmiştim ki Mert'in hala giyinmediğini ve yunan heykelleri gibi çıplak bir şekilde yatağa uzanmış olarak hala beni izlediğini fark ettim.
"Kalkıp giyinsene. Madalin'in karşısına böyle çıkmayacaksın herhalde." dedim sinirle ona baktım ve yerdeki bornozunu alıp ona fırlattım.
"Ben burada öylece oturmayı planlıyorum bebeğim." dedi bornozu yakalayıp.
"İyi. Zaten yattığın yer kapıdan görünmüyor. Sen orada yat." dedim sinirle ve kapıya gidip yavaşça kilidi çevirdim. Madalin anında kapıyı açtı.
"Merhaba." dedi sakin bir gülümseme ile.
"Merhaba Madalin de, bizi neden rahatsız ediyorsun?" diye sordu Mert yanıma gelip. Üzerinde bornozu vardı ve beli de bağlanmıştı. O ne ara giyinmişti?
"Hmmm şey." dedi Mert'i baştan aşağı süzerek. Ben bu Madalin'i döverim. Nasıl bakıyor benim aşkıma.
"Ne şeyyy? Ağzında geveleme de söyle." dedim sinirle.
Madalin anında bakışlarını bana çevirdi ve bakışları ile özür diledi. "Ya, müzik odasından senin şarkı söylemeni isteyen halkın var Miray. Ben de size bunu haber vermeye geldim. Gel ve sadece bir şarkı söyle git. Bir şarkı yeter ama belki daha sonra söylemeye devam edersin." dedi tatlı bir şekilde gülümseyerek.
"Tamam, sen çık. Biz hazırlanıp geliyoruz." dedim gülümseyerek. Madalin gülümsedi ve kapıyı kapatıp çıktı.
Mert'e döndüğümde o bana garip bir ifade ile bakıyordu. "Ne var?" diye sordum dolaba giderken.
"Odamızda kalmak varken, sen şarkı söylemeyi seçiyorsun." dedi ve arkamdan gelip belime sarıldı.
"Odamızda kalmak iyi fikir ama onlar da benim halkım Mert. Ve nedense şarkı söylemek istiyorum." dedim bedenimi ona doğru yaslayarak.
"Hmmm. Nasıl bir şarkı?" diye sordu bedenimi daha çok bedenine çekti ve boynumu öpmeye başladı.
"İlk şarkı kendim ve halkım için olacak ama ikinci söyleyeceğim şarkı senin için olacak." dedim hafifçe inleyerek.
"Öyle mi?" diye fısıldadı kulağıma doğru.
"Öyle." dedim gülümseyerek. "Ama önce beni bırakmalısın ki giyinmeliyim." dedim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ejderha Kız 2: Ejderha Dünyası
FantasyMiray kalbinin yarısını Mert'e vermiş, arkadaşlarını, ailesini geride bırakmış, Mert'i gelecekte kendisi yüzünden başına başka gelebilecek kötülüklerden korumak için Ejderha Dünyası'na gitmişti. Acaba o dünyada onu neler bekliyordu. Peki kehanet ne...