Merhaba ejderha okuyucularım. Yeni ve uzun olduğunu düşündüğüm bir bölüm ile karşınızdayım. Bölüm multisinde Mert'in Miray için söylediği şarkı yani Mustafa Ceceli- Gül rengi var. Bence şarkı bölüme çok uyuyor. Neyse. Açıkça söylemek gerekirse kitabın bitmesine az kaldı. Fark ettim ki ikinci kitap ilk kitap kadar uzun olmayacak. O kitap 33 bölümden oluşuyordu. Tabi duyurular saymaz ve final bölümündeki iki partı birlikte sayarsak.
Bu kitabın bitmesine ne kadar kaldı bir fikrim yok ama az kaldı. 3. Kitap var ama tabi zaman bulursam yayınlayacağım. Merak etmeyin bu kitabın bitmesine bir 2-3 bölüm kaldığında size söyleyeceğim ama daha var. Neyse umarım bölümü beğenirsiniz. Bu bölümde pek aksiyon yok daha çok aşk var onu belirteyim. Neyse size iyi okumalar. Bu arada lütfen kitabın facebook sayfasına bir bakın. Ejderha Kız olarak geçiyor.
Ayrıca facebook ta Miray'ın, Can'ın ve Esra'nın hesapları açıldı. Onlarla da tanışabilirsiniz. Kesinlikle gerçek, Miray, Can ve Esra'dan oluşuyor. Sayfamızda da soru sorabilirsiniz. Neyse yine çok tuttum sizi. İyi okumalar. Umarım okurken eğlenirsiniz. Çünkü ben yazarken çok eğlendim. Hoşçakalın.
Not: Lütfen aralara yorum yapin. Nerelerde guldugunuzu nerelerde uzuldugunuzu merak ediyorum.
Miray
Kendimi garip hissediyordum. Bilincim uyku ile uyanıklık arasında bir yerdeydi ama hangi tarafta olduğumu bilmiyordum. Ama bildiğim bir şey vardı. Mutlu ve huzurluydum. Bilincim sislerin içindeyken ben bunları düşünüyordum. Doğruyu söylemek gerekirse ben her zaman düşünürüm ama Mert 'beni bulduğundan' beri nedense düşünemez olmuştum. Sanki karakterimi kaybetmeye başlamıştım. Ayrıca şu sandık iyice kötüleşmişti. Bunu fark etmiştim. Bazı anılarımı hatırlayamıyordum. Bu düşüncelerim birden bir şarkı ile bölündü.
Havasından suyundan aşk damlayan
Yârim var gül renginde.
Dünyaları verseler kar etmez
Olmaz ki sen denginde.Bu sesi tanıyordum. Bu sesi birlikte söylediğimiz şarkıda da duymuştum. Bu benim aşkımın sesiydi ve bu şarkı beni mutlu etmişti. Biraz bizi anlatıyordu. Dış ses şarkıyı söylemeye devam etti.
Havasından suyundan aşk damlayan
Yarım var gül renginde.
Dünyaları verseler kar etmez
Olmaz ki sen dengindeAşkıdır ruhumda yankılanan Duyduğum her seste
O can ki sevdası sonsuzumdur
Aldığım her nefesteSon aşkım ilk yarim can bildiğim
Vefalı sevdiğimsin
Derdimi derdinle böldüğümde Ömrümü verdiğimsinSon aşkım ilk yarim can bildiğim
Vefalı sevdiğimsin
Derdimi derdinle böldüğümde Ömrümü verdiğimsinBir süre sonra ben de ona katıldım.
Havasından suyundan aşk damlayan
Yarim var gül renginde.
Dünyaları verseler kar etmez
Olmaz ki sen dengindeAşkıdır ruhumda yankılanan Duyduğum her seste
O can ki sevdası sonsuzumdur
Aldığım her nefesteSon aşkım ilk yarim can bildiğim
Vefalı sevdiğimsin
Derdimi derdinle böldüğümde Ömrümü verdiğimsinBirlikte şarkı söylerken Mert birden eğilip dudaklarımı dudaklarına değdirdi ve şarkı söylerken onun hareket eden dudaklarını hissettim. Yavaşça gözlerimi açtım ve o bayıldığım buz mavisi gözler ile karşılaştım. Şarkıyı söylemeye devam ediyorduk. Mert yavaşça elini uzatıp saçlarımı okşadı. Gözlerimi kapattım ve şarkıyı söylemeye devam ettim ama Mert birden diğer elini kaldırıp dudaklarıma götürdü, beni durdurdu ve o güzel yeri kendi söyledi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ejderha Kız 2: Ejderha Dünyası
FantasyMiray kalbinin yarısını Mert'e vermiş, arkadaşlarını, ailesini geride bırakmış, Mert'i gelecekte kendisi yüzünden başına başka gelebilecek kötülüklerden korumak için Ejderha Dünyası'na gitmişti. Acaba o dünyada onu neler bekliyordu. Peki kehanet ne...