Za povzbuzení :3 Snad se ti bude líbit :)
Výhrůžka kousnutí od alfy postavila všechny do pozoru. Druhý den jsme se všichni sešli, všichni co o tom věděli a zkusili něco vymyslet. K mému překvapení, jich bylo docela dost.
Scott, Stiles, Isaac, pan Argent, Allison, Derek, Peter, Lydia, Melissa a já. Přišla jsem si strašně trapně. Stáli jsme u nás doma, protože Natalie jela za svojí maminkou, která měla zástavu srdce a byla v nemocnici. Už je v pořádku, ale ona u ní chtěla být.
„Tak jo," prolomila jsem trapné ticho, které nastalo, když se všichni usadili. „Tohle je směšný."
„Emily!" zaúpěl Isaac. „Tohle jsme probírali."
Jo, několik hádek na tohle téma by tu bylo. Stejně jsem byla zásadně proti. Ne, že bych se o sebe nebála, jen nechci, aby někdo z nich riskoval.
„Jo probírali, ale copak jsem jediná, která vidí, jak je to nebezpečné?! Já nechci, aby se někomu něco stalo, jen kvůli tomu, že se mě pokoušel zachránit..."
„Fajn!" vybuchl Isaac, který toho měl po těch hádkách dost. „Každý tady je proto, že tě chce chránit, ano? Hojíme se, takže si prosím tě sedni a zmlkni."
„Ne všichni se hojí, Isaacu," zavrčela jsem. On ztuhl, jako by si to neuvědomil a podíval se na pětici lidí, co si nás měřili zvědavýma očima.
„No, já jsem toho přežil docela hodně, takže mi tohle nepřijde zas tak těžký," ozval se Stiles s rukama za hlavou.
„Já lovím celý život vlkodlaky," řekl klidně Chris Argent.
„A mě to naučil. Umím se bránit," řekla pyšně Allison.
„No, já tu jsem hlavně kvůli tomu, že tu bydlím a že jsi moje sestra." Pokrčila rameny Lydia, jakoby nezaujatě, ale všichni viděli, ten ruměnec, co se jí rozlil po tvářích.
„Myslím Emily, že víš, proč tady jsem já." Mrkla na mě Melissa a já se jí zadívala do očí. Několik minut jsme se dívali do očí a mě bylo jasné, že vlkodlaci poznali, jak se mi nervozitou zrychlil puls.
„Sice vím, proč tu jsem, ale nerad pracuju s někým, kdo něco zatlouká." Ozval se Peter s očima upřenýma na mě. Ještě víc jsem znervózněla.
„Emily?" zeptal se zmateně Isaac. Všichni se na mě dívali.
„Nic. Nic to není," řekla jsem.
„No tak! Teď všichni slyšeli, že lžeš, aspoň všichni, co mají dobrý sluch." Peter se podíval po ostatních.
„Emily možná bys..." Chtěla něco namítnout Melissa.
„Ne. Je to v pořádku, nejsme tu kvůli tomu, abyste ze mě lovili, jestli lžu nebo ne ve věcech, co nic neznamenají."
Stejně se nikdo moc důvěřivě netvářil, ale konverzace se obrátila jinam.
„Dobře, jediné, co mě napadlo, jsou hlídky," řekl Derek. „Prostě s ní vždy někdo bude."
„To je dobré, ale pokud je někdo napadne? Co pak?" zeptal se Stiles nedůvěřivě.
„Naučíme Emily, zacházet s nějakými zbraněmi, co by vlkodlaky zpomalilo, kdyby ji napadli." Nabídl se Chris Argent.
„Vždy s ní bude nějaký vlkodlak, takže bude mít větší šanci." Přidal se Peter.
„Nikam nebude chodit sama," řekl Isaac a významně se na mě podíval.
„Takhle to přeci nejde do konce života. Jaký je plán?" zeptala jsem se, když už jsem to nemohla vydržet.
ČTEŠ
Guardian (Teen Wolf FF)
FanfictionJmenuji se Emily Doyle. A jsem Guardian. "Jenže já kousnutí nepřežiju!" "Přežiješ, jako každý teenager. Nemusíš se kvůli mě měnit!" "Není jiná šance... Isaacu já nepřežiju." "Přežiješ teenageři přežijí!" "Ne, pokud byli vážně nemocní..." Nejlepš...