Konečně ses dočkala! Užij si kapitolu :)
Ráno jsem odešla domů, abych si vzala věci na ten přespolní běh. Problém byl, že se špatně hojila ta rána na zádech. Hojila se pomalu jako u normálního člověka.
Což není můj hlavní problém. Můj hlavní problém je, že od té doby, co mě Deucalion znovu kousnul se, nemůžu proměnit. V nic. Ani ve vlkodlaka ani v Guardiena, pořád v sobě cítím vlkodlaka, ale nemůžu ho dostat ven.
Teď ležím Roxi na klíně a jedeme na kongres přespolního běhu. To že ležím Roxi na klíně, znamená, že se na mě naštval Isaac. Scott mu díky Bohu vysvětlil, že bude lepší, aby po tom co se stalo, byl u Boyda, který hypnotizoval Ethana. Dost ho dostalo, že je Derek mrtvý, nás všechny to dostalo.
„Hej Scotty," luská Stiles před očima Scottovi, které má zavřené. Ani on se nehojí... Taky se nemůže proměnit?
Sedadla jsme si zabrali hned před nimi, chtěla jsem vědět, co se u nich děje. A tak nějak jsme cítila, že chci být blízko u Scotta, byl na tom o něco hůř.
„Scotty, seš tu pořád se mnou?" ptá se Stiles a Scott unaveně otevírá oči a otáčí se na něho.
„Jo, promiň.. Ehm, co je další slovo?" zeptá se. V pondělí píšeme písemku. Opakuji si s nimi, je to super aplikace.
„Anachronismus."
„Něco co existuje mimo naši dobu."
„Normální dobu, ne naši dobu," mrknu na něj. Sedíme tak trochu zvláštně. Roxi je opřená o sklo a já o ní.
„Hezký!" mrkne na mě Stiles. „Okay! Další slovo je ... Inkongruentní."
„Můžeš to použít ve větě?" ptá se Scott zamračeně.
„Jo, jo, to můžu," rozhlédne se Stiles po autobuse. „ Je naprosto inkongruentní, že teď sedíme v autobusu na cestě na nějaké setkání přespolního běhu, po tom co se právě stalo... Inkongruentní."
Uchechtnu se. Scott se maličko předkloní, zamračí a chytí se pevně našeho sedadla. Zamračím se.
„Mimo mísu, směšně, absurdní..." odpoví ztěžka Scott.
„Super, fajn. Další slovo... Darach."
Jako by do Scotta pustili elektřinu. Vykulí oči a dívá se na Stilese pohledem: To si ze mě děláš prdel, bro!
„Je to podstatné jméno," podívá se na Scotta opatrně.
Zamračím se. Je zjevné, že oba ví, co to je Darach, ale já jsem zmatená. Zakloním hlavu a tím se podívám na Roxi. Krčí rameny, že taky neví.
Scott zvedne obočí a otočí se k oknu.
„Někdy o tom musíme mluvit, jasné? A budeme tady trčet asi pět hodin, tak proč ne teď?"
Scott se opře o okno a zavře oči. „Kluci, co je to Darach?" zeptám se, protože oni to možná řešit nechtějí, ale já jsem úplně zmatená.
„Kdy jsi naposled viděla Harrise?" zeptá se mě Stiles.
Už chci odpovědět, že v týdnu, ale to není pravda, neviděla jsem ho celý týden.
„Před dvěma týdny."
Stiles kývne hlavou. „On byl další oběť. Jeho poslední vzkaz je DARACH."
„Je mrtvý?!" zeptám se zděšeně. Stiles přikývne a Roxi za mnou ztuhne.
Podíváme se na Scotta, silně se mračí a tak Stiles rychle začne mluvit o něčem jiném. „Další slovo! Intrasigentní."
ČTEŠ
Guardian (Teen Wolf FF)
FanfictionJmenuji se Emily Doyle. A jsem Guardian. "Jenže já kousnutí nepřežiju!" "Přežiješ, jako každý teenager. Nemusíš se kvůli mě měnit!" "Není jiná šance... Isaacu já nepřežiju." "Přežiješ teenageři přežijí!" "Ne, pokud byli vážně nemocní..." Nejlepš...