Snad se ti bude kapitola líbit :*
„Měli byste s tím něco udělat!" vyhrkl Scott.
„Tím chceš říct, že já... a Emily... Ehm..." červenal Stiles.
„Ne!" vyjekla jsme a postavila jsem se, takže ze mě spadla deka a bolestivě jsem se chytila za bok, takže jsem si musela znovu sednout. „ Já s tebou spát nebudu, Stilesi. Chápu, že o nás máte strach, ale myslím, že pokud mě někdo nebo něco napadne, budu bojovat. Kašlu na jeho pravidla. On fér nehraje, tak proč já? Navíc, nebojím se," dořekla jsem a byla to pravda. Nebudu se podřizovat někomu, kdo chladnokrevně zabíjí.
„No já jsem k smrti vyděšený!" zaječel Stiles pisklavým hlasem. „Potřebuju sex! Potřebuju hned teď sex! Jestli se někdo najde, neváhám a skočím s ním do postele, protože nechci zemřít jako panic, jasný?!"
Musela jsem v prázdném hrníčku skrýt smích, protože v polovině jeho proslovu do pokoje přišla Natalie. Teď stála na prahu mého pokoje, ruku měla na klice a otevřenou pusu.
Stiles se bleskově otočil, zamumlal „Brý den," a schoval se do klubíčka v křesle.
„Ano?" zeptala jsme se s těžko potlačovaným úsměvem Natalie.
„Jen jsem se chtěla zeptat, jestli tu budete na večeři," zeptala se do místnosti. „Bude Pizza."
Všichni souhlasili a tak Natalie s podezřelým pohledem na Stilesovi odešla.
Když sešla ze schodů, neudržela jsem se a dostala záchvat smíchu. Smála jsem se, že mi tekly slzy, ale já se pořád smála. Kéž by takových chvil bylo víc.
Když jsem pak večer ležela v posteli s Isaacem, přemýšlela jsem o všem možném a nemožném.
„Emily, jsi si jistá, že bychom...?"
Přerušila jsem ho. „Isaacu, ne."
„Aspoň mi řekni, proč ne. Nechci, aby se ti něco stalo."
Zvedla jsem se na lokty a dívala se mi do očí. „Koukni, já jsem o panenství vždy chtěla přijít, v nějaké krásné situaci a za krásných podmínek. Zadruhé spolu ještě nejsme tak dlouho, abychom spolu spali... Já prostě taková nejsem, okay? Já prostě chci počkat. Kvůli tomu, že se tu prohání zabiják pann, neznamená, že mě uděláš při první příležitosti," vychrlila jsme ze sebe a pak si uvědomila, co jsme řekla. Lokty jsem si přitáhla k tělu a obličej si zabořila do matrace.
„No, dobře..." řekl Isaac nervózně. „Jen jsem to zkusil."
Zvedla jsem hlavu a zašklebila se. „Jasnej mužskej, myslí jen na jedno." A znovu jsme zabořila hlavu do matrace.
Než jsem se nadála, Isaac mě převrátil na záda, chytil mi ruce za hlavou a obkročmo si na mě sedl.
„Isaacu!" zavrčela jsem hravě. Věděla jsem, že by to neudělal, když nechci. Ale hrát si můžeme ne? Naoko jsme se snažila z jeho sevření dostat. Provokovala jsme ho.
„My mužský myslíme jen na vás ženský," řekl a začal mě líbat na krku, až mi naběhla husí kůže.
„A jak moc oblečený ty ženský jsou?" zeptala jsme se přerývaně.
Isaac se přesunul rty k mému uchu. „Málo," šeptl mi do ucha a pak mě jemně kousl.
Zavrtěla jsme se pod ním. Ani on to nevydržel a vrhnul se mi na rty. Nejdřív mě jen jemně líbal, ale pak přidal a byl to boj jazyků. A on vyhrával, ale já ho nechala....
ČTEŠ
Guardian (Teen Wolf FF)
FanfictionJmenuji se Emily Doyle. A jsem Guardian. "Jenže já kousnutí nepřežiju!" "Přežiješ, jako každý teenager. Nemusíš se kvůli mě měnit!" "Není jiná šance... Isaacu já nepřežiju." "Přežiješ teenageři přežijí!" "Ne, pokud byli vážně nemocní..." Nejlepš...