Μαριάννας pov
Ποοοο!!!! Άλλη μια φορά να χτυπήσει θα το σπάσω .. Νταξ.. Το κατάλαβα ... Θα σηκωθώ....
Σπαστικό δημιούργημα !!!Μαμά<< Μαριαννααααα.... Δεν το ακούς ?! Σήκω θα αργήσεις πάλι και εγω δεν δικαιολογω απουσίες>> φωνάζει.
25 πρώτες ώρες μονοωρες δικαιολογηε και το κάνει θέμα..
Αμαν πια!
Μαρ<< Το άκουσα ρε μανα. Τώρα σηκώνομαι.>> φωνάζω για να με ακούσει αλλά ταυτόχρονα βάζω το κεφάλι μου κάτω απο το μαξιλάρι.Άντε πάλι με σχολείο.
Δεν το αντέχω αλλο, ιδικα αυτό το πρωινό ξύπνημα, το μισώ !
Δεν είναι οτι είμαι χάλια μαθήτρια,
ισα-ίσα εχω και απο τους μεγαλύτερους βαθμούς στην τάξη (18,8) απλά και πάλι δεν είμαστε και best friend .Τέλος πάντων, ωρα να σηκωθώ!
Ξύπνημα, ντύσιμο, τσάντα με χίλια ζόρια και πρωινό .
Μαρ<< Καλημέρα!!>> Είπα και έκατσα στον πάγκο της κουζίνας. <<Νιανιαρα ακόμα δεν φύγατε ?!>> Ρώτησα τα αδέρφια μου ..
Ναι ετσι τα φωνάζω.
Ο Χάρης και η Αλεξ είναι 3 χρόνια μικρότερα μου και είναι και δίδυμα...
Διδυμη καταστροφή δηλαδή αλλά τι να κάνουμε... ευτυχώς που υπάρχω και εγω σε αυτη την οικογένεια!
Αλεξ/Χάρης<<Καλημέρααα!!>> Μου είπαν και ο Χάρης μου έβγαλε την γλώσσα.
Αυτό το παιδί όσο πάει μου μοιάζει.
Να το κοιτάξει αυτο!
Αλεξ<< Τώρα φεύγουμε, Bey!!>> Ειπε σπρωχνοντας τον Χάρη προς την πόρτα.
Χάρης << Οοοο... Η ξαδέλφη ... Κανας φούρνος θα γκρεμίστηκε.!!!>> Άκουσα τον Χαρη να λεει και να γελάει. Τρέχω αμέσως στην πόρτα.
Ζωή<< Κι εγω σ' αγαπώ βλάκα.>> Του ειπε η Ζωή και τους αγκάλιασε και τους δυο.
Η Ζωή είναι ξαδέλφη και μια απο της κολλητές μου. Ήμαστε στην ίδια τάξη, μιας και με περνάει μόνο 2 μήνες .
Μαρ<< Ζωηηηηηη !!! >>τσιρίζω και έτρεξα να την αγγαλιασω
Ζωή<< Καλημέρα Μαριαννακι μου... Λοιπόν πάρε τσάντα φεύγουμε>>
Μα<< Τωρα... Μανααα φεύγω... Γεια ..!>> φωνάζω και τρέχουμε εω.Σχολείο
Παρκαραμε και προχωρησαμε στην αυλή. Τα κορίτσια καθόντουσαν στο παγκάκι και μας έκαναν νόημα.
Ηταν η Φαίη , η Έλεανα και η Μέλινα.
Η μια τρελή κολλάει με την άλλη!
Ετσι το παμε εμείς!Φαίη<<Καλημέρα κούκλες>>
Ειπε και σηκώθηκε να μας χαιρετήσει
Μαρ<<Επ, τι γίνεται ? >>είπα και φίλησα στο μάγουλο την Φαίη.
Μέλινα<< καλα μωρέ ... Βαρεμάρα. Απαντησε η Μέλινα.
Ελεάνα<< Να σας πω, με ρώτησε ο Νίκος για την πενταημερη, για το πως θα κοιμηθούμε .. Την άλλη εβδομάδα είναι η εκδρομή>> αν μπορούσε να πετάξει απο την χαρά της, τωρα θα το ειχε κάνει.
Αχ... πενταημερη.... επιτέλους!
Ζωή <<Ποοοο , το ειχα ξεχάσει αυτό.>> σε πιστέψαμε κουκλίτσα μου.
Λες και δεν θα της το θυμίζει ο Μαρκουλης της κάθε μέρα.
Μαρ<< Σιγα μωρε. Είμαστε 5, άρα θα ειναι 3 και 2>> Είπα και πήγα να κάτσω στο παγκάκι αλλα με σταμάτησε το κουδούνι.
Φτου!
Φαίη<< Της πιο ακατάλληλες στιγμές χτυπάει..!>>Παραπονέθηκε η Φαίη.
Ελεάνα<< Τέλος πάντων θα τα βρούμε στο διάλειμμα. Άντε πάμε μέσα τώρα>>
Μέλινα<<Ααα ... Πρέπει να δουμε τι θα κανουμε με το θέμα της φάρσας.>>
Ειπε η Μέλινα κοιτώντας με πονηρα.
Μαρ<<Αυτό άστο σε έμενα..!>> Είπα με σατανικό βλέμμα και οι άλλες γελάσανε..
Ζωή<<Ωχ κατάλαβα...φέτος δεν την γλυτονουμε την αποβολή ....!!!>>
Αποβοληηηη... τα παρα λένε καλέ!
Μαρ<<Χαχαχαχα... Λοιπόν τα λέμε στο διάλειμμα .. Είπα και πήγαμε προς τις τάξεις...
Τρέμε Αρουλη! Φέτος θα σε κάνω εγώ αναστεναρη!~ Kisses Bitches ♡ ~
BẠN ĐANG ĐỌC
LoveBites ❤
Teen FictionΜαριάννα: 18χρονών μαθήτρια 3ης λυκείου. Αντιδραστική, πεισματάρα και τρομερά ξεροκέφαλη. Αρης: Επίσης 18χρονων - στην ίδια τάξη με την Μαριάννα. Είναι ένα είδος playboy, όπως θα λέγαμε με αδυναμία στο ποδόσφαιρο και στα κορίτσια. Κοινά τους...