#17

12.1K 713 88
                                    

    Επόμενο  Πρωί..!

     
     Μαριάννας  pov

      Οι πρώτες ακτίνες του ήλιου έμπεναν στο δωμάτιο και με ξύπνησαν.
   Ανοίγω βαριεστημένα τα μάτια μου και νιώθω το κεφάλι μου έτοιμο να σπάσει. 
        Καλά πόσο ήπια χθες??!!!
Κοιτάω στο κομοδίνο το ρολόι...  9:20
.... Ποοοο πρέπει να κατέβω για πρωινό.  Χρειάζομαι επειγόντως καφέ... Και κάνα δυο παυσίπονα!!
     Πάω να σηκωθώ και νιώθω ένα χέρι τυλιγμένο γύρο από την μέση μου να με σφίγγει πάνω στο υπόλοιπο σώμα...!
     Σηκώνω τα σκεπάσματα και βλέπω ότι είμαι τελείως γυμνή.

         Μπράβο  Μαριάννα !  Καλά Τα  κατάφερες  παλι !  Ποιος είναι αυτός τώρα Παναγία μου..!

     Βγάζω το χέρι του από πάνω μου και σιγά - σιγά γυρίζω να δω ποιος είναι...και βλέπω τα κάστανα μάτια του Αρη να με κοίτανε περίεργα.

     Μ/Αρ<< Ααααααααα...!>>  φωνάζουμε και οι δύο και πεταγομαστε πάνω ( χωρίς να σκεφτούμε ότι δεν φοράμε ρούχα) 
     Μ/Αρ<< Τι κάνεις εσύ εδώ ???!>> Ρωτάμε ταυτόχρονα.
Ξαφνικά κοιτάω τριγύρο.
Όχι, εγώ στο δωμάτιο μου βρίσκομαι.
     Μαρ << Εγώ στο δωμάτιο μου ειμαι ρε βλάκα. Εσύ τι κάνεις εδώ??!>> τον ρωτάω επιθετικά.
     Αρη<< Εεε?! Δεν ξέρω. Τι κάνω εγώ εδώ?! Και εσύ γιατί δεν φοράς ρούχα ??!>> Μου λέει και εγώ γουρλωνω τα μάτια μου.
          Και είπα κάτι έχω ξεχάσει!!
Αμέσως αρπάζω ένα σεντόνι από το κρεβάτι και το τυλίγω γύρο μου. 
     Μαρ<< Ούτε εσύ φοράς..! >> Του λέω και του πετάω ένα άλλο σεντόνι.
Ξαφνικά αρχίζω να θυμάμαι σκηνές από χθες... 
     Και τότε χτυπάει η πόρτα.!!!

     Γυμν<< Εεεελαααα να ξυπνάμε...  Εεεελαααα πάει 10 ηωρα... >> λέει και χτυπάει ανυπόμονα την πόρτα.
        Αυτός μας έλειπε τώρα!!
Γυμν<< Ανοίξτεεεε!!>>  Φωνάζει.
   << Δημητριάδη έλα εδώ...Ποιανού είναι το δωμάτιο αυτό ? Γιατί δεν ανοίγουν?>> τον ακούμε να λεει έξω από την πόρτα. Όχχχχ!!!
    
       Τώρα αρχίζουν τα δύσκολα......    Τώρα τον έλεγχο χάνουμε.....!!

      Ελεανα << Καλημέρα και σε εσάς κύριε Νικόλαου.  Μια χαρά είμαι...  Τώρα ετοιμάζομαι να πάω για πρωινό. Εσείς?...>> Του είπε ειρωνικά η Ελεανα.
     Γυμ<< Έλα Δημητριάδη κόψε τις ειρωνείες και απάντα μου>>
       Ελεανα << Το δικό μου και της Πετρίδη είναι κύριε Νικόλαου. >>
     Γυμν<< Αααα εντάξει παιδί μου... Μπορείς να πηγαίνεις>> Είπε και πρέπει να έφυγε. Προς στιγμήν ανακουφηστικα..!
     Ελεανα<< Μαριαααανααα ?! Ξυπνά.
    Ακόμα κοιμάσαι μαρη γουρούνα?!
Τελείωνε και άνοιξε μου!!! >>

LoveBites ❤ Where stories live. Discover now