#29

9.8K 697 145
                                    


Αρης pov

      Με το που βλέπουμε τον σερβιτόρο να τους πηγαίνει την κανάτα με το κρασί και να τους δείχνει την παρέα στην γωνία, είμαστε όλοι σε αναμένα κάρβουνα.
Τώρα τι θέλουν αυτοί με τα κορίτσια μας ε?! Αντε μην πάω εκεί.

     Αυτές βάζουν κρασί και τους κάνουν νόημα. Τώρα αυτό γιατί το έκαναν?! Τους δίνουν και θαρος ε?!
     Καλά ο Μάρκος με το ζόρι κρατιέται, αλλά ξέρει ότι πρέπει να σταματήσει να είναι υπερβολικός όπως του είπε η ζωή! Αν θέλει να την κερδίσει πίσω.

       Δηλαδή συγνώμη αν πάω εκεί και τους πλακώσω στο ξύλο, είμαι υπερβολικός ?!
Να μάθουν να μην κερνάνε γυναίκες αλλωνων!

      Μάρκος<< Αρη κρατάμε! Θα γίνει φονικό έτσι και παω εκεί! >> με σφίγγει στο μπράτσο.
       Αρης<< Μωρέ μην αγχώνεσαι, λίγο ακόμα και θα πρέπει να κρατάς εσύ εμένα! >> απαντάω μεσα απο τα δόντια μουν
       Πέτρος<< Μαλακες σηκώνονται! Πάνε στο τραπέζι τους!>>
       Χρήστος<< Ποοο τα λιγουρια. Θέλω να τους σπάσω την μούρη! >>

Δεν θα τα παμε καλααα...

Μαριάννας pov

      Αααα δεν θα τα πάμε καλά.
Στα καλά καθούμενα σηκώνονται και έρχονται στο τραπέζι μας.
      Δεν λέω ωραία παιδιά, οι άλλοι απέναντι έχουν φάει τα λησακα τους, αλλα θα σηκωθούν και θα έχουμε παρατράγουδα. Άσε που τους βλέπω νταβραντησμενους αυτούς και θα φάνε ξύλο οι δικοί μας.

       ?!<< Γειά σας ρε κορίτσια! >> λέει ο ένας από αυτούς. Τώρα που τους παρατηρώ είναι Πολύ ωραίοι.
      Φαίη<< Γειά σας!>> απαντάει η Φαίη ευγενικά αλλά παγωμένα κοιτώντας τον Πέτρο.
       ?!<< Εγώ είμαι ο Μάνος, και από δω ο Γιώργος, ο Πάνος και ο Χάρης!>>
        Μαρ<< Χάρηκα... Εγώ είμαι η Μαριάννα, και η Μελίνα, η Ζώη και η            Φαίη. >> λέω κάπως αδιάφορα δείχνοντας τα κορίτσια.

       Βλέπω τον Αρουλη τον έχει τσούξει. Ααα ώστε έτσι ε?!
Κάνω νόημα στα κορίτσια να δουν τα αγόρια. Ζηλεύουν και πολύ μάλιστα.

        Αρχίσαμε να πιάνουμε κουβέντα με τα παιδιά. Δεν μπορώ να πω είναι εντάξει άτομα και έχουν πλάκα. Έχουμε ένα 20 λεπτό που όλο γελάμε.

        Που και Που ρίχνω ματιές στους άλλους και χαίρομαι αφάνταστα που τους βλέπω να βράζουν.
Η αλήθεια είναι ότι κι εμείς το κάνουμε λίγο επίτηδες, κακά τα ψέματα.

     Όμως δεν είναι όλα ρόδινα...
Συγκεκριμένα ένας αυτούς, ο Πάνος που γυροφερνε την Ζωή τόση ώρα, έκανε κίνηση....

LoveBites ❤ Where stories live. Discover now