#22

10.4K 689 169
                                    

Επόμενο Πρωί

Μαριάννας pov

      Το φως που μπαίνει από τα παράθυρα φτάνει στα μάτια μου και με ενοχλεί αφάνταστα.
Προσπαθώ να κουνηθώ αλλά είναι ακατόρθωτο. Νιώθω να έχω πιαστεί παντού. Πρέπει να με πήρε ο ύπνος στον καναπέ πάλι.

Γυρίζω και συγκρούομαι με κάτι σκληρό αλλά και ζεστό, και μυρίζει φοβερά. Κάτι με σφίγγει και εγώ κουλουριαζομαι ακόμα περισσότερο.
Ανοίγω σιγά - σιγά τα μάτια μου και βλέπω πως είμαι πάνω στον Αρη.
Για την ακρίβεια με έχει αγκαλιά.

Χαμογελάω κάπως φευγαλέα και αποφασίζω πώς είναι ώρα να σηκωθούμε

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Χαμογελάω κάπως φευγαλέα και αποφασίζω πώς είναι ώρα να σηκωθούμε.

     Μαρ<< Αρηηηη>> Του ψιθυρίζω.
Αρης<< Μμμμ...>> Κουνιέται λίγο αλλά  δεν ξυπνάει.
    Μαρ<< Αρηη πρεπει να σηκωθούμε..>> ξανά λέω σκουντωντας τον αυτή τη φορά αλλά τζίφος πάλι.
Ξεφυσάω και τον κοιτάω για λίγο. Τελικά τώρα που κοιμάται δεν είναι και τόσο σπαστικός. Κοιμάται σαν μωρό.
Ανασηκωνομαι λίγο και με το χέρι μου χαϊδεύω το μάγουλο του.
     Μαρ<< Έλα ρε Αρη ξυπνά >> λέω πιο επιτακτικά και αυτός ανοίγει τα μάτια του.
Με κοιτάει για λίγο, μέχρι να προσανατοληστει και μετά κοιτάει τριγύρο και γουρλωνει τα μάτια του.

    Στον έναν καναπέ κοιμούνται ο Μανθος και η Ελεανα, στον άλλον είναι ο Χρήστος και πάνω του η Μελίνα και στο πάτωμα ο Πέτρος με την Φαίη να έχει το κεφάλι της στην κοιλιά του ενω γύρο τους γίνεται ο χαμός από πατατακια ποπκορν χαρτιά.
Ε ρε τι έχω να ακούσω πάλι!!

Σηκωνομαστε και ξυπνήσαμε και τους άλλους.

Η ώρα είναι 12:15.
Καθόμαστε στην κουζίνα και πίνουμε καφέ και τότε κατεβαίνει ο Βασίλης. Μπαίνει στην κουζίνα και αφού πει καλημέρα έρχεται και με φιλάει στο μάγουλο.

Ξέρω ότι επίτηδες το έκανε. Τότε ο Αρης ακουμπάει την κούπα του στο τραπέζι και σηκώνεται. Με κοιτάει με δολοφονικό βλέμμα, και εγώ καταβαθος το χαίρομαι. Βγαίνει από την κουζίνα και μετά από λίγο ακούω την εξωπορτα να κλείνει.
Νομίζω ότι τον πείραξε λίγο παραπάνω απ'οτι έπρεπε γαμωτο.

LoveBites ❤ Where stories live. Discover now