#10

9.6K 666 32
                                    

     Μέσα σε 10λεπτα όλα τα αγόρια είχαν ξαπλώσει στον καναπέ και ήταν έτοιμα για ύπνο.
Ωραία, ώρα για το 2ο μέρος !
Sweet dreams Αρουλη!!!

     Αφού καταφέραμε με το ζόρι να τους βάλουμε στο λεωφορείο, ξεκινήσαμε για το ξενοδοχείο.
Εκεί πήραμε κλειδιά και πήγαμε ο καθένας στο δωμάτιο του.
Είχαμε πει με τα κορίτσια ότι θα περιμένουμε να περάσει κάνα 20λεπτο, να κοιμηθούν για τα καλά και μετά θα πάμε.

     Ελεανα << Μαριάννα άνοιξε χτυπάει η πόρτα! >> Μου είπε δείχνοντας την πόρτα. Ανοίγω βλέπω τις άλλες 3ς έτοιμες για δράση!
      Φαίη<< Εμείς ήμαστε έτοιμες. >>
      Μελίνα << Λοιπόν εδώ έχω τις κάρτες για τα δωμάτια. >>
    Ζωή<<Εγώ θα πάω με την Φαίη και την Μελίνα σε Μάρκο, Πέτρο, Χρήστο>>Είπε δείχνοντας την μία κάρτα στο χέρι της.
<<Εσείς πάτε Αρη και Μάνθο>> Συνέχισε δίνοντας μου την άλλη κάρτα.
     Ελεανα << Στους υπόλοιπους ?? Ποια θα πάει ?>>
     Μαρ<< Εμείς θα πάμε σε αυτούς τους 5... Έχω κανονίσει με τις άλλες να πάνε στους υπόλοιπους >>
     Μελίνα<< Ωραία. Πάμε είναι 2:30? Θα έχουν ξεραθεί μέχρι τωρα>>
     Μαρ<< Πάμε!! >>
    Φαίη << Η επιχείρηση Barbie ξεκινά!χαχαχα>> Είπε η Φαίη και βγήκαμε σιγα-σιγα έξω.

Αρης pov

       Χασμουριεμαι και ανοίγω τα μάτια μου.... Ποοοο.... Καλά σαν τούβλο κοιμήθηκα χθες. Ούτε ναρκομενος έτσι. Δεν θυμάμαι καν πως ήρθα στο δωμάτιο.
Νιώθω μια κίνηση δίπλα μου και βλέπω ένα χέρι να τυλίγεται γύρω μου. Του Μάνθου ειναι!
Καλά αυτός ο μαλακας ορέξεις έχει πρωί - πρωί ??!!
Το σπρώχνω από πάνω μου αλλά αυτό το ξανά βάζει μουγκρηζοντας.

      Αρης<< Ρε μαλακά για την γκομενα σου με πέρασες πρωινιατικα?>> Του φώναξα και γυρισα πλευρό με κλειστά ματια. Τότε αυτός άρχισε να γελάει.
      Μάνθος<< χαχχα...Όχι ρε..Χάχαχα... Αλλά της μοιάζεις πολύ!>> Είπε και τον αγριοκοίταξα. Και τότε κατάλαβα τι εννοούσε.
     Αρης<< Ρε πως είσαι έτσι?! Γιατί είσαι βαμενος ?!>>
     Μάνθος<< Όπα...Τι εννοείς ?!>> Είπε και πετάχτηκε πάνω.
<< Μην μου πεις ότι είμαι κι εγώ σαν κι εσένα!?!>>
Σαν κι εμένα!??!! Τι λέει τώρα??!
Σηκώθηκα πάνω και πήγα στον καθρέφτη. Δεν το πιστεύω!!
Είμαι βαμενος κανονικά. Με σκιές, κραγιόν και δεν ξέρω και τι άλλες μπούρδες είναι αυτές.
      Αρης << Ρε μαλακά τι έγινε χθες?>> Γυρίζω και ρωτάω τον άλλον που έχει μήνει πάγοκολόνα.
     Μάνθος<< Δεν ξέρω ρε... Θυμάμαι μόνο ότι χθες μετά από κάποια ώρα έπεσα ξερός για ύπνο! >> λέει και τότε χτυπάει η πόρτα.
     ?!<< Ανοίξτε γρήγορα... Εμείς ήμαστε ρε..>>
Πάω στην πόρτα και ανοίγω στους άλλους.
    Πέτρος<<Ρε μαλακες τι έγινε χθες?
Γιατί είμαστε όλοι βαμμένοι??>>
     Αρης<< Όπα... Πόσοι άλλοι ??>>
     Μάρκος<< Όλοι! Από το πρωί γίνεται ο χαμός. >> Είπε νευριασμενα και τότε κατάλαβα τι παίζει.
         Αρης << Θα την σκοτώσω! Θα την τεμαχίσω και θα την κάνω κιμά...Θα...>> άρχισα να φωνάζω βαρωντας το χέρι μου στον τοίχο.
      Μάνθος<< Ηρέμησε ρε και μίλα καθαρά..!>>
     Αρης<< Τι δεν Καταλαβενετε ?! Τα κορίτσια ξεκίνησαν τις φάρσες... Λοιπόν ξεβαφτειτε και ελάτε μετά εδώ>> φωνάζω
     Χρήστος << Ναι όσο για αυτό έχουμε ένα προβληματάκι... Δεν βγαίνουν με τίποτα >>
    Πέτρος << Ξέρεις πόσες φορές έχουμε πληθει και ακόμα τίποτα >> Είπε ο Πέτρος περπατώντας νευρικά πάνω - κάτω
      Μάρκος << Έχει δίκιο... Αυτά είναι τα αδιάβροχα καληντηκα που δεν φεύγουν εύκολα ουτε με το νερό....Έχει η Ζώη και ξέρω >> Είπε και το κάρφωσα με το βλέμμα μου.
      Αρης << Τι?!.... Τώρα σίγουρα δεν γλιτώνει από τα χέρια μου!>>

~ 2ωρες Μετά ~

Αφού καταφέραμε με πολύ κόπο να ξεβαφτουμε... Ετοιμαστηκαμε γιατί θα πηγαίναμε σένα μουσείο της περιοχής. Μόλις την είδα μαζί με τις άλλες να γελάνε ήθελα να πάω εκεί και να την πνίξω αλλά όχι... Δεν θα της κάνω το χατίρι...

Πόλεμο θες Μαριαννακι ?! Πόλεμο θα έχεις! Κι'ας αντέξει ο καλύτερος!

Όταν επιτέλους μας άφησαν ελεύθερους πήγαμε με τα παιδιά και πήραμε τα πυρομαχικά για την επόμενη φάρσα...
Μμμμ μέλι και λάδι... Θα Καλοπερασουν και σήμερα!

Ευτυχώς βρήκαμε την ευκαιρία, μιας και τα κορίτσια τα έτρεχε ο γυμναστής σ'εναν αγώνα βόλεϊ, να μπούμε στα δωμάτια τους.

      Μάνθος << Ρε μαλάκα είναι λίγο τραβηγμένο αυτό. Η Ελεανα ζει για το μαλλί της. Θα με σφάξει μετά>>
      Μάρκος << Η Ζώη να δεις. Θα με πρήξει με την μουρμούρα της>>
      Πέτρος <<Στο βρακι τους σας έχουν βάλει ρεεε....χαχαχαχα>> τους λεει γελώντας
      Μάνθος << Σκασε ρε μαλάκα. >> Είπε ο Μανθος και του πέταξε ένα μαξιλάρι.
     Αρης << Καλα σας λέει ρε... Το πρωί σας έκανα σαν κλόουν και δεν είπατε τίποτα. >>
      Μάρκος << Δεν θα ερωτευτειτε κι εσείς?! Εκεί να σας δω...βλακες>>
Δεν σφαξανε!

Τοκ Τοκ Τοκ

      Πέτρος << Ανοιξε ρε....ο Χρήστος θα είναι με τα κλειδιά .>>Είπε και πήγε ο Μανθος να ανοίξει την πόρτα.
     Μάρκος << Τα έφερες ρε?>>
     Χρήστος << Άσε ρε δεν μου τα έδινε με τίποτα η καμαριέρα.... Έπρεπε να βάλω ΟΛΗ την τεχνική μου>>
Είπε λαχανιασμενα και γελάσαμε.
<< Λοιπόν έλα πάρτε τα και πάμε γιατί σε λίγο έρχονται >>  σηκωθήκαμε όλοι πάνω και βγήκαμε από το δωμάτιο.

Οοο όσο σκέφτομαι την φάτσα της όταν το δει....Τελικά είμαι πολύ σατανικος!

To be continue....!

Γειααααα
Ξέρω...Ξέρω είναι μικρό
Αλλά θα ανεβάσω το επόμενο
πολυυυ σύντομα το υπόσχομαι.

Εδώ έχουμε ένα καθαρά αντρικό κομμάτι....Έτσι γι'αλλαγή!
Αρχισαν τα όργανα.... ........ Και πουστε ακόμα...!

P.S. Έχει κανείς καμιά ιδέα για το τι σχεδιάζουν τ'αγορακια?

Μέχρι το επόμενο - που δεν θα αργήσει και πολυ- μην ξεχάσετε το σεξουλιαρικο αστεράκι ⭐ αλλά και comments εεεε?!

~ Kisses Bitches ❤ ~








LoveBites ❤ Where stories live. Discover now