Μαριαννας pov
Φαίη<< Άντε να πάμε σπίτια μας επιτέλους >> λέει η Φαίη καθώς βγαίνει απο το σχολείο.
Ζωή<< Ποια σπίτια μας??! Φροντιστήριο το λένε >> παραπονιέται η Ζωή.
Μαρ<< Ποοο... Έχουμε 2 - 4>> εντάξει το σχολείο τ συνηθίζεις... τα καθημερινά φροντιστήρια με τίποτα!
Μελίνα<<Αστε κι εγώ έχω 3 - 5 χημεία.>> λέει .
Μάρκος<<Άντε ρε κορίτσια..>> φωνάζει ο Μάρκος
Ελεάνα<<Τώρα καλέ ερχόμαστε>>Όλα τα αγόρια μας περιμένουν στην είσοδο και μιλάνε μεταξύ τους .
Μόνο ο Άρης κάθεται λίγο παραπέρα κοιτώντας το κινητό του.Κοντοστέκομαι λίγο πιο πίσω και τον κοιτάω. Είναι πλήρως αφοσιωμένος στο κινητό του.
Περίεργο!
Έχει περίπου τρεις μέρες έτσι. Απο εκείνο το τηλεφώνημα.
Έλλη.?!Καταλαβαίνω οτι με κοιτάει και κάνω σαν να μην συμβαίνει τίποτα, απλά προχωράω προς αυτόν.
Αρης<< Επ...>> λέει και με παίρνει αγκαλιά, βάζοντας το κινητό στην τσέπη του.
Μαρ<< Γειά..!>> λέω κάνοντας μυτες για να τον φιλήσω.
Μάνθος<< Κορίτσια να σας πω..>> λέει και και όλοι μαζευόμαστε γύρο του.
<<Είπαμε το απόγευμα να πάμε για καφέ και μετά οπου βγάλει>> προτείνει.
Μελίνα<< Εγώ δεν μπορώ. Έχω φροντιστήριο μέχρι τις 8:30>> λέει λατσουδιασμένα.
Χρήστος<< Κακοοο..>> σχολιάζει και την παίρνει αγκαλιά.
Ελεανα<< Σαΐνια ούτε εγώ μπορώ.. Έχουμε family Diner στο σπίτι.>>
Αρης<< Εεε.. Ούτε εγώ μπορώ παίδες... έχω... έχω μια δουλειά..>> λέει κομπάζοντας.
Τι δουλειά μπορεί να έχει ??
Γιατί εμένα δεν με έπεισε καθόλου??
Μάρκος<< Αααα... Τόσο ωραία Καλά χέστε το.... πάμε αύριο>>
Πέτρος<< Οκα... Έκλεισε!>>
Αρης<< Το κανονίσαμε.... Άντε πάμε?!>> λέει ο Αρης. Βιάζεται?
Μάνθος<< Σιγά ρε θα φύγεις αμάν πια>> λεει χτυπώντας τον στον ζβερκο.
Αρης<< Χέσου ρε... Λοιπόν μιλάμε πάω την Μαριάννα φροντ και μετά έχω κι εγω μάθημα >>
Φαίη<< Γεια παιδιά>> λέει η Φαιη.
Μελίνα<<Αντε γιατί κι εγώ έχω αργήσει..>> λεει και πάει στην μηχανή του Χρήστου.Εγώ μπήκα στο αμάξι του Άρη και ξεκινήσαμε να με παει φροντιστήριο και μετα εχει κι αυτός 2 - 5. Όμως τι δουλειά έχει μετά τις 5 ?? Ξέρω οτι δεν έχει άλλο μάθημα σήμερα.
Αρης<< Τι σκέφτεσαι ?>> ρωτάει κοιτώντας με.
Μαρ<< Τίποτα.. Απλά βαριέμαι.. εσυ??>> ρωτάω αδιάφορα.
Ξεφυσάει και κοιτάει μπροστά.
Αρης<< Τίποτα..>> λέει μετά απο λίγο.
Μαρ<< Αα... Πως και δεν μπορείς το απόγευμα??>> Σιγά μην δεν ρώταγα.
Πρεπει να παραξενεύτικε μρ την ερώτηση μου γιατί με κοίταξε ξαφνιασμένος.
Αρης<< Εεε ... Κατι έτυχε και με θελει ο πατέρας μου να τον βοηθήσω... Φτάσαμε.>> με ειδοποιεί.
Χαααα... Την γλίτωσες Αρουλη! Προστοπαρον.
Μαρ<< Λοιπόν πάω τα λέμε.>> Λέω και ανοίγω την πόρτα να βγω αλλά με τραβάει και με φιλάει.
<< Άρη πρέπει να φύγω.. έχω αργήσει>>λέω και τραβιέμαι.
Αρης<< Θα σε πάρω μετά να μιλήσουμε>>
Μαρ<< Θα περιμένω. Γειά!>> λέω και φεύγω .
Αχ.. ποιος κάνει μάθημα τώρα?
YOU ARE READING
LoveBites ❤
Teen FictionΜαριάννα: 18χρονών μαθήτρια 3ης λυκείου. Αντιδραστική, πεισματάρα και τρομερά ξεροκέφαλη. Αρης: Επίσης 18χρονων - στην ίδια τάξη με την Μαριάννα. Είναι ένα είδος playboy, όπως θα λέγαμε με αδυναμία στο ποδόσφαιρο και στα κορίτσια. Κοινά τους...