#44

8.5K 685 211
                                    

Μαριάννας pov

      Αρης << Μαριάννα!>> ακούω τον Αρη να λεει πίσω μου και πετάγομαι πάνω σαν ελατήριο.
Δεν τον κοίταξα. Απλά άρχισα να περπατάω γρήγορα κατά μήκος του πεζοδρομίου.
<<Μαριάννα γαμωτο περίμενε! >> Φωνάζει και τρέχει πίσω μου.
Αρχίζω να τρέχω, αλλά με τα τακούνια δεν μπορώ και πολύ, και έτσι σταματάω γρήγορα.
Ο Αρης βρίσκεται ακριβώς από πισω μου.
Με πιάνει και με γυρίζει ώστε να τον κοιτάω.
     Μαρ<< Αρη παραταμε! Πήγανε στην Μυρτώ. Αυτή σου αξίζει! >>
του φωνάζω
     Αρης << Ρε Μαριάννα δεν είναι αυτο που νομίζεις! Άσε με να σου εξηγήσω! >>
     Μαρ<< Δεν θέλω ρε μαλακα να μου εξηγήσεις! >> Του φωνάζω και αρχίζω πάλι να περπατάω γρήγορα μακριά του...
     Αρης<< Δεν θέλεις με το καλό ?! Θα θελήσεις με το άγριο! >> τον ακούω να λεει και μετα απο λίγο νιώθω τα πόδια μου να μην πατάνε στο έδαφος... Ξαφνικά βρίσκομαι στον ώμο του Αρη και τα βλέπω όλα ανάποδα.
Αρχίζω να τσιριζω και να τον βαράω στην πλάτη.

    

     Μαρ<< Αρη άσε με κάτω! Θα μου το πληρώσεις αυτό!>> φωνάζω και πρέπει να με ακούει όλη η γειτονιά.
Εεε ρε τι τραβάω.
      Αρης<< Μαριάννα σταματα γαμωτο!>> λέει και με χτυπάει στον...
Τώρα πέθανε!
    Μαρ<< Κοντά τα κουλά σου! Αρη άσε με κάτω τώρα γιατί δεν ξέρω κι εγώ τι θα γίνει! >> φωνάζω και κοπανιέμαι.
      Αρης<< όπως θες!>> λέει και με κατεβάζει... Τα τακούνια μου βουλιάζουν και ψιλό ζαλίζομαι.
Κοιτα τριγύρο να δω που είμαστε.
Στο παρκακι ?! Στο πάρκο λίγο πιο πέρα από το σπίτι του?!
    Αρης << Ασε με 2 λεπτά να σου εξηγήσω! >> λέει έχοντας τα χέρια του στους ώμους μου.
Εγώ τότε τον σπρώχνω και τον χαστουκιζω!
Δεν το περίμενε αυτο...
Ξεφυσάει και με ξανά σηκώνει στον ώμο του.
   Μαρ<<Αρη δεν είναι δουλειά αυτή!>> λέω αγανακτησμενα
     Αρης << Εσύ το θελησες! >> λέει και με κατεβάζει μπροστά από τις κούνιες.
<< Κάτσε! >> διατάζει.

Όχι ότι υπακουω σε αυτό που λέει, αλλά έκατσα αμιλητη.
Είναι που βουλιαζανε τα παπούτσια μου και δεν ήθελα να πεσω.
Κάθεται και αυτός στην διπλανή και με κοιτάει.

     Αρης << Ρε Μαριάννα αυτή με φίλησε...>> το λεει ρε!
     Μαρ<<Ναι και είπες μην το στεναχωρησεις το κορίτσι!>> ειρωνεύομαι.
    Αρης<< Έλα κόψε αυτό το υφακι! Εξάλλου και εσένα δεν σε είδα να χαλιεσαι... Μια χαρά χορευες με ολα τα λιγουρια μη χεσω! >> λέει θυμωμένα και χτυπάει την κολόνα
    Μαρ<< Εγώ όμως δεν φιληθηκα με κανέναν!>> άκου εκεί που θα βγει και από πάνω!
     Αρης << Αυτό σου έλλειπε!>> Φωνάζει. Μας ετσουξε Αρουλη?!
    Μαρ<< Μπα?! Εσύ όμως με την Μυτούλα μια χαρά ε?!>>
    Αρης<< Ρε Μαριάννα σου είπα αυτή μου επιτέθηκε! >>ναι μωρε το παιδί
    Μαρ << Ναι και εσύ το αυγαλτο δεν μπορούσες να αντισταθείς!>> λέω και σηκώνομαι πάνω πηγαίνοντας να φύγω αλλά με τα χαλίκια που είχε κάτω δεν μπορούσα να περπατήσω και πήγα να πέσω... Αλλά με έπιασε ο Αρης πριν βρεθώ στο χώμα.
     Αρης << Πρόσεχε γαμωτο!>> λέει και με κλείνει στην αγκαλιά του αλλά εγώ αντιστέκομαι και τον σπρώχνω.
Με τραβάει ξανά και με φιλάει.
Κρητικά, επιθετικά!
Πλέκει τα χέρια του στα μαλλιά μου ενώ εγώ τον τραβάω από το πουκάμισο.
Σιγά-σιγα πίσωπατάει και κάθεται στην κούνια με μένα πάνω του.
Βάζω τα πόδια μου δεξιά και αριστερά από τα δικά του και συνεχίζουμε να φιλιόμαστε.

LoveBites ❤ Where stories live. Discover now