#30

10.9K 692 135
                                    


Μαριάννας pov

Ανεβαίνουμε πάνω, και πάμε στη σοφίτα.
Είναι απομερα από τα άλλα δωμάτια, και έχει άλλη σκάλα για να ανέβεις.

Μπαίνει μέσα και αφήνει τα παπούτσια μου στην γωνία της πόρτας. Μου κάνει νόημα να μπω, και εγώ κάνω διστακτικά βήματα προς τα μέσα.
Ακούω την πόρτα να κλειδώνει και γυρίζω απότομα.

     Μαρ<< Αρη... >> δεν προλαβαίνω να τελειώσω την πρόταση μου.
    Αρης << Μαριάννα είναι καιρός να μιλήσουμε! Για ολα! >> λεει.

Ξεροκαταπινω και του γυρίζω την πλάτη. Κοιτάω τριγύρο. Δεν παρατήρησα τον χώρο πριν που μπήκα .
Δεν μοιάζει με σοφίτα αλλά με κανονικό δωμάτιο.

Είναι ένας μεγάλος χώρος, πίσω από την πόρτα έχει μια βιβλιοθήκη - κάτι απίστευτο για τον Αρη - έχει έναν καναπέ και ένα τραπεζάκι στο κέντρο ενώ στο βάθος στην γωνία έχει ένα στρώμα υπερδιπλο και μια ντουλάπα.

Πάω με αργά βήματα στο παράθυρο που έχει και κοιτάω έξω.
Η νύχτα είναι γλυκιά και έχει ξαστεριά έξω.

Νιώθω δύο χέρια στους ώμους μου, και μετά να μου τραβάνε το μπουφάν για να το βγάλω.
Παρατηρώ κάθε του κίνηση προσεκτικά. Αφήνει το μπουφάν μου στον καναπέ και μετά βγάζει και το δικό του σακάκι.
Με κοιτάει για λίγο και μετά με πλησιάζει.
Με το λιγοστό φως που πέφτει στο πρόσωπο του βλέπω μια μελανια στο μάγουλο του και αίμα στην άκρη τον χειλιών του.
Διστακτικά απλώνω το χέρι μου για να δω την πληγή.
Αυτός κάνει έναν μορφασμο πόνου. Παω να τραβήξω το χέρι μου αλλά μου το πιάνει από τον καρπό και το ακινητοποιει.

Ξεφυσάω. Έλεος Παναγία μου. Εσθανομαι σαν παιδάκι του δημοτικού!

Κάνει ένα βήμα και καλύπτει την μεταξύ μας απόσταση.
Σκύβει σιγα-σιγα και με φιλάει.
Απαλά, γλυκά. Νιώθω τα πόδια μου να τρέμουν.
Το φιλί μας γίνεται πιο απαιτητικό, με πιο πολύ πάθος, μέχρι που αφήνει ένα επιφώνημα πόνου και κάνω πίσω.
Αυτός με σφίγγει πιο πολύ και με ξαναφιλαει. Εγώ παραδινομαι!

Τα χέρια του γλιστράνε σιγά-σιγά από την πλάτη μου στην μέση μου και μετά στα οπίσθια μου, πιέζοντας τα και κάνοντας με να φωνάξω αναμέσα στο φιλί μας.
Σταματάμε να πάρουμε μια ανάσα και κοιταζομαστε.
Περνάω τα χέρια μου ανάμεσα στα μαλλιά του και τον ξανά φιλάω.
Αρχίζει να με σπρώχνει, και κάνουμε μικρά βήματα προς τα πίσω μου μέχρι που πέσαμε στο κρεβάτι.
Πέρνει θέση ανάμεσα στα πόδια μου, ενώ τα χέρια του ταξιδεύουν πάνω στο σώμα μου.
Με φιλάει γλυκά, αισθησιακά.

LoveBites ❤ Where stories live. Discover now