#21

11.6K 689 53
                                    

Μαριάννας pov

      Μαρ<< Ναι μαμά... Το κατάλαβα ηρέμησε δεν είμαι 5...
Άντε πήγαινε >>
     Μαμά<< Το ξέρω παιδί μου ότι είσαι υπεύθυνη αλλά θέλω να έχω το κεφάλι μου ήσυχο >> Μου λέει και με φιλάει στο μάγουλο.
     Μπαμπάς<< Έλα ρε Αννα άσε το παιδί... 4 μέρες θα λείψουμε σιγά το πράγμα... Λοιπόν μωρό μου λεφτά σου έχω αφήσει, ότι θες πάρε τηλέφωνο αν και θα έρθει και ο Βασίλης σε λίγο και φρόνημα ε ?! Μακριά τα αγοράκια τώρα που θα λείπω >> Μου λέει ψευτο αστεία και με αγκαλιάζει.
     Μαρ<< Μπαμπαααα ελεοςςςςςςς >> Του λέω και αρχίζουν να γελάνε.
Χριστέ μου, μου ασκούν μπουλινγκ στο ίδιο μου το σπίτι!
     Μαρ<< Αντε πηγαίνετε.. Γειά >>
Λεω και κλείνω την πόρτα
Και Ναιιιι... Και επισήμως το σπίτι είναι δικό μ...

Κουδούνι.....

Μα είμαι και πολύ γκαντέμο τελικά!

      Μαρ<< Τι άλλο θες ρε μαν... >> φωνάζω τσανρισμενα ανοίγοντας την πόρτα αλλά... Δεν ήταν η μάνα μου.
     Βασίλης<< Δεν μοιάζω για την μάνα σου... Εγώ είμαι θεός >> Μου λέει γελώντας.
     Μαρ<< πέρσι που ντύθηκες γυναίκα ίδιος ήσουν θεέ... Χαχαχα...έλα δω ρε βλάκα >> τον αγκαλιάζω σφιχτά και αυτός ανταποδίδει.
     Βασίλης<< Χαχαχα... Απ'οτι φαίνεται κοριτσαρα 4 μέρες θα τις περάσουμε μαζί... Για αυτό έχω φέρει μπισκότα, πατατακια, ποπκορν και άλλα τέτοια υγιεινά >>
    Μαρ<< Μιλάμε κάνεις διατροφή χαχαχαχ.... Εγώ λέω να προσθέσω πίτσα και εννοείτε πς4 >> Του κλείνω το μάτι και του δείχνω το καινούργιο πλεη στέισον.
     Βασίλης<< Πώρωση να ξέρεις... >>

3ης ώρες.... 3ης ώρες παίζουμε ασταμάτητα... Τα χέρια μου δεν τα νιώθω πια.

     Μαρ<< Να σου πω δεν αντέχω άλλο... Έχω πιαστεί.... Και πρέπει να πάω μια σούπερ μάρκετ για προμήθειες... >>
    Βασίλης<< έχεις δίκιο... Πήγαινε εσύ μέχρι να κάνω εγώ ένα ντουζάκι..
Ααα ρε δεν παίρνεις και καμιά ταινία να δούμε ?! Θρίλερ εννοείτε >>
    Μαρ << Εντάξει θα πάρω.. Εσύ σαν στο σπίτι σου. >> Είπα και βγήκα από το σπίτι

Βασίλης pov

    Καλα ένα χλιαρό μπάνιο ήταν ότι έπρεπε.
Βγαίνω από το μπάνιο και τυλιγομαι με μια πετσέτα. Και τότε χτυπάει το κουδούνι... Ποοοο την κουτη ξέχασε να πάρει κλειδιά.
Κατεβαίνω έτσι όπως είμαι τις σκάλες και βλέπω έναν τύπο στην πόρτα. Πρέπει να είναι στην ηλικία μου και στο ύψος μου.

LoveBites ❤ Where stories live. Discover now